niedziela, 23 czerwca 2013

Ciasto widelcem mieszane czyli co na szybko stworzyłam z truskawek :D

Hej słoneczka ;)

Jak widzimy upał nie ustępuje a komary atakują ;/ heh ;) 

Wiecie dziś wymyśliłam, że na blogu od dawien dawna nie było przepisu a pamiętam, że bardzo lubiłyście jak je dodawałam ;)  Wczoraj na działce zebrałam pojemniczek truskawek i powiem szczerze, nie wiedziałam co z nimi zrobić- było za mało aby zmiksować. Więc sięgnęłam bo swój magiczny kajecik z przepisami i wynalazłam przepis jak się potem okazało na pyszne ciasto, które szybko znikło ;) 

Napiszę Wam przepis może któraś z Was skorzysta- smakuje mężczyznom- tata się zajadał ;)




Składniki :

♥ 4 jajka
♥ szklanka cukru
♥ 3/4 szklanki śmietany 12%
♥ 3/4 szklanki oleju
♥ 3 szklanki mąki
♥ 3 łyżeczki proszku do pieczenia

Na kruszonkę :

♥ łyżka smalcu
♥ łyżka margaryny
♥ 3 łyżki cukru
♥ 5 łyżek mąki

Dodatki :

♥ 50-70 g - truskawek, malin, jabłek, jagód lub śliwek 
♥ tłuszcz i bułka do wysmarowania formy ;)

Przygotowanie :

Składniki ciasta wkładaj do miski w kolejności podanej powyżej, cały czas mieszając widelcem, aż powstanie jednolite ciasto (ok 10 minut). 

Ciasto wylej do posmarowanej formy - ja wylałam na taką 25x35.

Na wierzchu ułóż umyte, pokrojone owoce.

Przygotuj kruszonkę : zagnieć mąkę i cukier z margaryną i smalcem, Skub małe kawałeczki i posyp ciasto ( ja starłam na tarce :d ).

Wstaw do piekarnika nagrzanego do temperatury 180 stopni C i piecz 55 minut ;)








♥♥ Smacznego ♥♥

Mój bukiecik na rocznicę, który dostałam od misia :)


A z mamą sprawiłyśmy sobie to cudo :D 



Tż wie co Daguś lubi najbardziej i tym sposobem mam Lip Tint Fuksjowy :



Buziam :) Lubicie ciasta z owocami ?? 


♥♥ Dagmara ♥♥

59 komentarzy:

  1. jest różnica pomiędzy "smakuje mężczyzną" a "smakuje mężczyznom"; mam nadzieję, że miałaś to drugie na myśli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak przepraszam ;) dzięki :*

      Usuń
    2. Nie, autorka miała na myśli, że ciasto jest o smaku faceta. Smakuje jak mężczyzna. Mmmm...

      Heh :-D Nie no... Żart ;-) To to chyba logiczne co miała na myśli ;-)

      Usuń
    3. dziękuję Lilit ♥ nikt nie jest nieomylny- moje przeoczenie no ale cóż jednak blogerka musi być idealna bo każdą literówkę Ci wytkną ;) oczywiście pod anonimową odsłoną :) ale i tak dziękuję anonimowi ;)

      Usuń
  2. Moja babcia kiedyś robiła ten placek. Był przepyszny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, widzę, że to bardzo tanie ciasto, a wygląda przepysznie! Świetną kruszonkę zrobiłaś, ja mogłabym samą kruszonkę ciągle jeść :D
    Dziś zaliczyłam obiad na działce i biszkopt z truskawkami! Kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie w postach zawsze coś ciekawego:) no dziś pyszne ciasto:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie ciasta! Dla mnie są najlepsze :)
    Bukiecik jest śliczniutki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przepis na szybkie ciasto!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszności a ja dzisiaj tez akurat jadłam placuszek z truskawkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ciasta z truskawkami :)))
    gratulacje rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ciasta z owocami a z truskawkami to już w ogóle :)
    jak sesja się skończy na pewno upiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie placki,koniecznie musze sprobowac z Twojego przepisu Dagusiu:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje się prosty przepis, muszę spróbować, bo ciasto wygląda wyśmienicie i na szybko zrobione. Tak jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. aż się głodna zrobiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Robiłam 3 ciacha z twych przepisów,2 mi i domownikom smakowało ;) 3 cie z galaretka z własnej winy przecukrzylam ;) mysle,ze zrobie,ale na weekend a w tygodniu dieta ;) Powiedz mi tylko,ten smalec da sie czyms zastąpiC ? ;)) Mm tego samego tinta ;) Super w nim jest to,że można nim uzyskać mega wyrazisty,neonowy efekt,jak i zrobic leciutkie nudziakowe usta daj go malutko ;) U mnie trzyma sie ok 6 h w upale """

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wiem ;/ też bym chciała zastąpić smalec więc jak ktoś się na tym zna niech Nam podpowie :):) Tinta lubię lżej ♥

      Usuń
  14. Koniecznie wypróbuje,ale bez truskawek,gdyż jestem na nie uczulona,a domownicy za nimi nie przepadają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. apetyczne ciasto i śliczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Komary bardzo atakują :/ To ciasto wygląda pyysznie, aż zrobiłam się głodna ;) Ładne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Komary u nas to masakra również!!
    Placuszek ślicznie wygląda, a jak smakuje na pewno.. uwielbiamy takie owocowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za owocami w cieście, ale kruszonkę uwielbiam i zawsze wyjadam z ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie ciasta :) z rabarbarem jest równie smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ciasta z owocami. Dzis wszamałam ciasto z galaretką i truskawkami:), jestem strasznym łasuchem :).

    OdpowiedzUsuń
  21. moja mama wczoraj zrobiła podobne ciacho z truskawkami :)
    dzisiaj już po nim prawie śladu nie ma ;d
    świetny prezent sprawił Ci Twój Tż z okazji rocznicy. bukiecik cudny, jestem ciekawa jak się sprawdzi Lip Tint :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością poczęstowałabym się Twoim ciastem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne ciastko :)
    Jaki piękny bukiecik dostałaś! Gratuluję, my swoją rocznicę również mieliśmy nie tak dawno!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie cierpie w lecie wkomarow ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. mmm, ja uwielbiam ciasta z owocami, najbardziej lubię z jagodami

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciasto wygląda przepysznie! Lubię placki z truskawkami :-) Sama nie mam do tego talentu, ale pamiętam jak mam piekła biszkopty z tymi owocami. Pychota :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm.. Truskawki <33 Mniam !

    Ja jak mam trochę truskawek to robię z galaretką i bitą śmietaną albo makaron z truskawkami :D

    Zjadłabym takie ciasto :))

    OdpowiedzUsuń
  28. którą rocznicę świętowałaś z ukochanym:)?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale cudności :D
    a propos moich kartek, jeśli jakaś Ci się spodobała, mogę Ci sprezentować, wysłać, ale musiałabyś podać mi swój adres do wysyłki....jak coś to pisz
    czarownica84@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. nie odzywam sie do Ciebie :"( zawszemi tylko smaka narobisz :((((((((((((( <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/2013/06/konkurs-4-dni.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  33. mm pyszności:) uwielbiam truskawki:) śliczny bukiecik:) życzę Wam jeszcze wielu takich rocznic:):*

    OdpowiedzUsuń
  34. mniaaaam
    Kochana
    a gdzie zaproszenie na kawusię dla mnie?;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie przepadam za ciastami z owocami...ale ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Widziałam te lip tinty z Bell ale jakoś się nie skusiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam placki,ale jakoś nie mam do nich ręki :) Twój z truskawkami musiał być przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie ciasta :)
    ooo, też bym chciała lip tint, ponoć są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. narobiłaś mi smaka na ciasto, a w domu truskawek nie mam :<
    na pewno skorzystam z tego przepisu :))

    śliczny bukiet :D

    OdpowiedzUsuń
  40. ja uwielbiam ciasta z owocami ale takie z galaretkami i roznymi masami :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio lubię piec wiec moze skusze sie na ten przepis :) A widzie ze tez zakupiłaś lip tint fuksjowy :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale pysznie wyglądają ;)
    Uwielbiam takie ciasta!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ale smaka mi narobiłaś ; ***
    napewno go wykorzystam ;**

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥