poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Essie Spring Collection prezentacja lakierów + wielki powrót do blogowania :)

Hej laleczki :)

Na wstępie chciałam napisać, wielkie podziękowanie dla wszystkich cudownych dziewczyn, które pisały do mnie, że tęsknią, że czekają na nowe wpisy i że chcą mojego powrotu ♥ ♥ ♥ 

Ja napiszę tylko tyle-- zmieniło się tak wiele w moim życiu osobistym, że musiałam "chwilowo" (wiem wiem 2 miesiące to nie taka chwila ;) ) odstąpić od pisania mojego kochanego bloga. Osoby, które mają mnie w prywatnych znajomych na fb to wiedzą o co chodzi ;). Ale wracam --- na razie może nie tak regularnie aby notki były codziennie ale postaram się bardzo często dodawać wpisy :). Mam nadzieję, że moi wierni czytelnicy w dalszym ciągu będą mnie czytali :) I przepraszam, że zawiodłam Was aż taką przerwą :)

Dziś notatka nie będzie typowo recenzyjna ale chcę pokazać jaką śliczną paczuchę dostałam w czerwcu ( wiem wiem ta notatka miała być wtedy ) od sklepu Hair Store. Jest to paczuszka z moimi wymarzonymi lakierami czyli lakierami Essie :)

Dostałam taką cudowną kostkę Essie Spring Collection czyli wiosenna kolekcja lakierów Essie w takich uroczych mini buteleczkach :) Lakiery miałam już testowane i muszę Wam powiedzieć że są rewelacyjne  a dlaczego ? Dlatego, że :

1. Mają piękne nasycone kolory ( nawet mleczny róż wygląda cudnie )
2. Szybko schną (ok 10 minut )
3. Są mega trwałe - trzymają się tydzień bez top coatów 
4. Oraz taka kosteczka zawiera aż 4 kolorki co jest nie tylko ekonomiczne ale i idealne na prezent dla każdej lakiero maniaczki ;) 
5. Pojemność takiego lakieru to 5 ml więc jeśli ktoś się waha czy kupować pełnowymiarową buteleczkę powinien sprawdzić na takiej miniaturce. Z taką pojemnością nie musimy też obawiać się, że lakier wyschnie nam w opakowaniu ;) 
6. Posiadają świetnie malujący pędzelek 

Kosteczka wygląda tak :


Lakierki wyglądają tak :



Kolory zawarte to :



Mój ukochany- Style Hunter czyli ostra fuksja/ ostry róż :



Miętka- Fashion Playground :



Mleczny róż- Romper Room 


Turkus - Hide & Go Chic 




Tak więc jak widzicie nieźle skomponowana jest ta gama kolorystyczna. Odpowiednia zarówno dla romantyczki ( pastelowe ) jak i dla rockowej dziewczyny ( ostre kolorki ). Ja jestem z lakierów mega zadowolona. Rzeczywiście są świetnej jakości. Polecam całym serduszkiem a niedługo zobaczycie notatki z poszczególnymi kolorkami ;) 




Z tego co widzę na stronie sklepu tej kolekcji już nie ma ale jest równie fenomenalna kolekcja letnia, którą możecie zobaczyć sobie tutaj : Essie Summer Collection oraz dostępne są pojedyńcze Essie w każdym kolorze jaki sobie wymarzycie : Lakiery Essie- normalna pojemność.



Mam nadzieję, że będziecie mnie dalej czytać bo ja uciekam na Wasze blogi :) 
Dziękuję sklepowi Hair Store za produkt d testów :) 

♥♥ Dagmara ♥♥

45 komentarzy:

  1. bardzo lubię lakiery Essie :) super kolory i dobra trwałość :)
    fajnie że jesteś znowu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu :) Brakowało mi ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cieszę się z Twojego powrotu :) I czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten turkus, ciekawe jak na pazurkach by wyglądał.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że jesteś!
    Mam nadzieję że to co się wydarzyło to same dobre rzeczy :>
    Kostka świetna :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie Daguś :* masz pełno poztywnej energii, więc pisz więcej, czekamy na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladne kolory! ;) Super ze wrocilas:)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. No jestes!!!Stesknilam sie:):) Mam nadzieje ze juz nas nie zostawisz.Lakierki cudne a ta letnia kolorystyka tez bardzo ladna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że wróciłaś ;) Lakiery mają śliczne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie że wrocilas bo juz sie balam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kostka prezentuje się bosko ;) Dobrze, że znowu jesteś w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się ucieszyłam, że wróciłaś :* ♥ wszystkie lakiery bym przygarnęła :) piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne lakiery :) fajnie że już jesteś z powrotem :) czekam na kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolorki :) Fajnie że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Essiaki sa extra! Fajnie, że jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię lakiery Essie, ale szkoda, że są tak drogie ... ;/
    Dobrze, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham essie ja juz mam ok 30 w swojej kolekcji :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O, jak miło, że wróciłaś! :)) kolory faktycznie bardzo ładne, nasycone i radosne! :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej podoba mi się ten miętowy i mleczny róż....

    OdpowiedzUsuń
  20. No wreszcie! :3
    A lakiery śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorki sliczne ;) ja też wróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam znowu :*
    Kolorki bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie że jesteś :-* ten niebieski wpadł mi w oko, pokaz je na pazurkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolorki. Świetnie że wróciłaś :*:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog.... bardzo mi przypadł do gustu i pewnie juz tu pozostane.... Zapraszam również do siebie szalejemytestujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę ci tych lakierów hehe :) choruję na nie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten turkusik bardzo mi się podoba :)
    Z resztą cała kolekcja fajnie się prezentuje- ja jeszcze nie miałam żadnego lakieru Essie - a szkoda :(

    Cieszę się,ze jesteś :)
    Pisałam Ci już na fb wiele razy,że promieniejesz i czekam na Twój powrót no i wreszcie z nami jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj ponownie - tęskniłam za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne i intensywne kolorki.
    Pozdrawiamy Cię serdecznie;*:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zostałaś nominowana zapraszam :) Miłego słonecznego dnia :*
    http://margaritkaaa.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten mocny róż jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. u mnie też w ostatnich miesiącach wiele się zmieniło w życiu prywatnym, więc to chyba klątwa ciążąca na imieniu :D
    kuszą mnie esiaki jak nie wiem!

    OdpowiedzUsuń
  34. pastele są cudowne- zwłaszcza ta miętka. słyszałamteż, że lakierki długo się trzymają:))) super, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  35. nie wiedziałam ze essie ma takie swietne miniaturkowe lakiery ! :)
    >> NOWA NOTKA mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  36. Koniec z tymi zdjęciami na fb,teraz czas na fotki na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. niby powrót do blogowania, a tu nic.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile kolorowych cudeniek ! Dodaje do obserwowanych :)
    Styl życia fit Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥