piątek, 4 kwietnia 2014

Niekosmetyczni ulubieńcy marca ♥ 2014

Hej laleczki ♥ 


Dzisiaj na moim blogu po raz pierwszy pojawi się post z serii Niekosmetyczni ulubieńcy ♥ Widziałam ten post na wielu blogach, kanałach na YT i bardzo mi się spodobał. Tylko że ja w większości widziałam taki schemat, że jest 10 pytań np. ulubiona piosenka, film itp. Ja raczej ten post chce zrobić po swojemu, bez określonych pytań. Po prostu to co lubiłam w marcu a nie jest kosmetykiem ;) Tak więc zaczynamy.

Niekosmetycznie Ulubieńcy Marca 2014 :




Zacznę może od prasy- w marcu absolutnie zachwyciły mnie dwie gazety :)

Elle oraz Harper's Baazar - uwielbiam gazety z piękną oprawą graficzną, wizualną i klimatycznymi zdjęciami a te gazety zdecydowanie to posiadają. W nich odnajduję zarówno trendy na wiosnę, jak i ciekawe artykuły tak do poczytania. Może nie są najtańsze ale zdecydowanie wolę wydać pieniążki na gazetę ciekawą, cieszącą oko i w dobrym wydaniu ;) Myślę, że każdy znajdzie w nich coś dla siebie :) 



Pozostając przy temacie czytania. Kolejnym hitem marca był mój kalendarz Rok dobrych myśli-pani Beaty Pawlikowskiej. Co tu dużo mówić, jeszcze nie miałam tak motywującego kalendarza. Jak wiecie każdy dzień ma swoje motto i naprawdę są one pomocne zwłaszcza w gorszych dniach bo jak czytam poniższy cytat od razu się uśmiecham : 

" Na skradający się smuteczek znam skuteczny sposób : stań przed lustrem. Uśmiechnij się i powiedz do siebie: Kocham Cię. "-   czyż to nie pociesza ? Mnie od razu :)



A to motto dnia 04.04.2014


 Przyszła kolej na świeczkę :)

Moim zapachem miesiąca marca była zdecydowanie Red Ginger Teakwood od Party Lite. Zapach jest obłędny i w dodatku po zapaleniu czuć go w całym domu. Kojarzy mi się z dzieciństwem i zapachem takich oranżadek w proszku. Wystarczy, że pali się 20 minut a cały dom zachwyca pięknym zapachem a każdy kto mnie odwiedzi pyta się co tak pachnie . Polecam ♥  



Torebka : 

Zdecydowanie moją ukochaną torebką miesiąca była kupiona w małym butiku torebka a'la shopper w kolorze karmelowym wysadzana ćwiekami. Nie dość, że bardzo pojemna to efektownie wyglądająca i o dziwo z mocnymi uszami bo nic mi się nie popsuło ;)  Jestem nią zachwycona ;)




Aplikacja na Android :


Oj od wielu miesięcy moją wielką miłością jest Instagram. Pokochałam tą apkę i każdego dnia na niej przesiaduję ;) To jest chyba moja ukochana aplikacja ze wszystkich które posiadam na tablecie ;) Znajdziecie mnie tu : Instagram Dagmary, zapraszam serdecznie do obserwacji ;) 


Koc :

Wiem wiem to dziwne, że wstawiam koc ale dla mnie to ulubieniec. Byłam bardzo chora i kocyk grzał idealnie ;) Jest to koc z tych biedronkowych, które wspierały fundację DKMS i były polecane przez duet Paprocki i Brzozowski :) ja swój dostałam na dzień kobiet ♥ Koc jest mięciutki i ciepły. Więc w chłodne marcowe wieczory się nim owijałam i bardzo go polubiłam.




A na koniec dwa produkty nad którymi się wahałam czy są kosmetyczne czy też nie. Jednak dla mnie okazały się niekosmetyczne bo kosmetykiem nie są i się nimi nie maluję ;) 



Szczotka :

Gdy myślałam, że moim ideałem będzie Tangle Teezer do testów otrzymałam szczotkę od sklepu Hair Store. Jest to szczotka Macadamia DeTangle Tuft i uwaga kocham ją bardziej niż słynnego TT. Z moimi włosami radzi sobie dużo lepiej, szybciej je rozczesuje, ma bardziej elastyczne i miękkie ząbki ( nie drapie w głowę, nie słychać tego trzasku co przy TT) i lepiej radzi sobie z kołtunem. W dodatku ma rączkę i śliczny motyw kwiatowy. Niedługo pojawi się recenzja więc poczytacie więcej ;) 




Lek ( maść )  czyli słynna maść z witaminą A. 

Powiem tak jak wiecie moje usta po zimie są w stanie opłakanym. Popękane, spierzchnięte i bolące. I ta maść wraz z Tisane, uratowała je. Teraz są miękkie, nawilżone i zdrowo wyglądają. Zresztą pisałam o niej notatkę : Maść z witaminą A. Więc jeśli macie ten problem polecam wypróbować. Małe pieniądze- wielki efekt ;) 


Muzyka :

W marcu cały czas słuchałam :

1. Daft Punk- Get Lucky ♥
2. Sylwia Grzeszczak - Księżniczka ♥ 
3. Margaret- Wasted ♥ 
4. Igor Herbut - Wkręceni ♥ 


Film :

Zdecydowanie  obejrzałam wszystkie części Epoki Lodowcowej- tak dla odstresowania i pośmiania ♥ 



Niestety w marcu nie przeczytałam, żadnej sensownej książki ale na kwiecień uzupełniam biblioteczkę i mam nadzieję, że w niekosmetycznych ulubieńcach kwietnia coś się pojawi ;) 


Miałyście lub lubicie coś z moich ulubieńców niekosmetycznych  ?? 


♥♥ Dagmara ♥♥

47 komentarzy:

  1. Torebka jest naprawdę piękna i wygląda bardzo stylowo, jakbyś co najmniej dała za nią ze dwie stówki! :) Kocyki widziałam w Biedronce, ale ja mam od jakiegoś czasu śliczny kocyk który dostałam w prezencie :) Co do gazet - lubię się czasem zrelaksować przy Cosmopolitanie - nie jest to gazeta wysokich lotów, ale na takie wolne, leniwe popołudnie w sam raz :) Elle kiedyś też bardzo lubiłam, ale z jakiegoś nieznanego mi powodu przestałam kupować. HB nigdy nie miałam jeszcze, ale pewnie wkrótce po niego sięgnę, chociażby z ciekawości. Ta świeczka wygląda pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest super, a instagrama sama chciałabym mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie torebka super! Ale jestem zaskoczona że coś może lepiej rozczesywać włosy niż TT:)

      Usuń
    2. działanie takie samo tylko ta ma bardziej elastyczne ząbki niż TT Compact i nie ma tego skrzypienia przy czesaniu ;)

      Usuń
  3. aj cudnie kochana... zaraz zaglądnę na Twój instagram... też mnie kupi żeby go założyć... ale jakoś jeszcze nie mogę się przekonać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bez swego Insta niewiele zobaczysz bo mam ustawienia prywatne ;)

      Usuń
  4. Szczotka do włosów bardzo ładna. Świeca wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zmiksowałaś:D

    Maść z witaminą A- obowiązkowy produkt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także dziś ruszyłam z ulubieńcami, ale połączyłam tych kosmetycznych z niekosmetycznymi :) Świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłym miesiącu bądź takim w którym będę miała mniej też tak zrobię ♥

      Usuń
  7. Mam przyjemność obserwować cię na Instagram, dzięki czemu większość zdjęć widziałam wcześniej :)
    Mnie ta maść fenomenalnie pomogła na zniszczone skórki przy paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka urocza torebka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna torebka :)
    Bez maści z wit. A nie wyobrażam sobie zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo cenię sobie Beatę Pawlikowską, w tym przypadku jestem zdziwiona, bo myślałam, że coś ciekawszego i bardziej oryginalnego zamieści na tych kartach kalendarza, wydaje mi się, że to taki odgrzewany i nieświeży obiad, takie oczywiste oczywistości marnie złotych myśli :)

    świetna torebka

    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam szczerze, że pierwszy raz mam ten kalendarz i bardzo mi się podoba :) nie wiem więc czy jest odgrzewanym kotletem ale zobaczę jeśli w przyszłym roku będzie taki sam to przyznam Ci rację :)

      Usuń
  11. Bardzo mnie kalendarz zaciekawił :) muszę rozejrzeć się za takim w przyszłym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na Instagramie ostatnio tez dużo siedze :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również mam ten koc z BIEDRONKI i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta szczotka :)

    http://beautifulprincesss.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. Alez mnie zaciekawilas ta szczotka :P Tylko 'kfiotki' takie nieco nie w moim stylu, ale przetestowalabym, oj tak :D

    Instagram tez uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym wolała inny kolorek kwiatków ;) ale są też bez wzorów :)

      Usuń
  16. piosenkę wkręceni - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ten pomysł na posta, fajnie urozmaicenie od kosmetyków :) Torebka świetna. Równiez myslę o instagramie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczynanie dnia od ulubionej piosenki świetnie się u mnie sprawdza :) Zawsze miałam taką na budzik i wstawało się o wiele lepiej, niż przy klasycznych dzwonkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kalendarz Beaty Pawlikowskiej również posiadam i jest to jeden z lepszych kalendarzy jakie kiedykolwiek posiadałam. Naprawdę hasło przewodnie danego dnia potrafi poprawić humor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka śliczna a swieczke bym przygarnela <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie posty :D bardzo ciekawe! :D Poza tym Twoja torba mnie urzekła :D a aplikacja jak najbardziej instagram!!! :D Też uwielbiam!

    No i maść z witaminą A warto mieć:D ratuje nie tylko usta, ale np nos po katarze itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana usteczka to tylko przykład ;) działa też na łokcie i kolana ;) oraz na wszelkie suche miejsca :)

      Usuń
  22. torebka wspaniała, widziałam podobną na kupbuty.com
    ja tez chcę założyć instagram, ale nie mogę tego zrobić, bo ciągle mi się nie udaje wrr;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię Marie Claire :) Często tutaj w UK kupuję i zawsze jest dużo ciekawych rzeczy :) Zainteresowała mnie ta świeczka, aż sama chciałabym ją powąchać :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Instagram też zawładnął moim sercem! :D
    Oczywiście dodaje do obserwowanych na insta :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tą świeczkę, faktycznie świetnie pachnie<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna torebka :) Kocyk piękny, na moim ulubionym również dominuje kolor różowy ;) Beatę Pawlikowską bardzo lubię i zachwyciłam się jej książką "Planeta dobrych myśli", polecam! Piosenkę Sylwii Grzeszczak Księżniczka również lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jak ta szczotka by się u mnie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥