czwartek, 26 kwietnia 2012

Nowości kosmetyczno- butowe :D

Cześć dziewczyny ;)


Ale mamy piękne dzionki- nareszcie jupi ;)


Dziś wybrałam się po farbę do włosków- koniecznie chciałam w piance bo po prostu jest łatwiejsza w obsłudze i wg. mnie po nich włosy wyglądają zdrowiej. Nie uśmiechało mi się dać 31 zł za L'oreala a  nigdzie nie ma w promocji. Tak więc stanęłam przed wyborem: Perfect Mousse, Wellaton, Marion :D


Marion- stwierdziłam że nowość i poczekam aż ktoś kiedyś gdzieś :D zrecenzuje- nie eksperymentuje z włosami :D
Wellaton- nigdy nie miałam tej pianki a zbiera niepochlebne recenzje eh
Perfect Mousse- kiedyś już miałam i byłam zadowolona bardzo i ten kolor jest idealny :)


Kupiłam nr 300 Brązowa Czerń- bo jak już wiecie mam ciemne włosy i im pozostaje na dzień dzisiejszy wierna :)



Za tą pianką głównie przemówił kolor i brak amoniaku, za miesiąc kupię Wellaton i zrobię recenzję porównawczą 3 pianek ;) 


Chcę się trochę przybrązowić- mam samoopalacz z Lirene Mus (świetna sprawa ) ale po zimie wolałabym delikatniej i subtelniej ;) żebym nie wyglądała na sztucznie opaloną- zwłaszcza że nie opaliłam się jeszcze słońcem ;) to kupiłam sobie balsam brązujący- chodzi ogólnie o nóżki i ręce  bo tam jestem blada :D  :D :D


Raczej jest to Brązujący Jedwab do ciała z Delii :) no zobaczymy jak to będzie- recenzja wkrótce;)




A na koniec kupiłam butki wiem wiem kolejne ale nie mogłam się oprzeć :D zwłaszcza że były tanie 19 zł (łapcie są czasem droższe :D ) 
Sorki za tę wystającą niteczkę ale to się przyczepiła do nich i nie zauważyłam ;) Chciałam też właśnie jakieś czarne - bo nie zawsze jest możliwość biegania w jasnych ( np spacer po łące) 







Macie/miałyście coś z tych kosmetyków? Jak wrażenia ? Jutro jakaś recenzja  ;)


♥♥ Dagmara ♥♥

39 komentarzy:

  1. pianki do farbowania są teraz bardzo popularne i z tego wiem to dosyć dobre

    kolejne buciki i cena - love

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutkie baletki:))) ja ostatnio chciałam kupić całkiem podobne, z taką właśnie podeszwą ;p ale w paski;p Tyle, że nie było już mojego rozmiaru :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale z ciebie... butoholiczka :D ale za taką cenę grzech nie wziąść :)
    też muszę już swoje włosy pomalować, nie lubię chodzić ze spranym kolorem i odrostem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. z tą farbą się nie dogadałam... nic a nic koloru nie ruszyło xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki:) A ja wpadłam na genialny filmik i jest tam pewien sposób na porost włosów. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą piankę, nawet kolor ten sam :D
    Ale mojej rudości/czerwieni prawie nie ruszyła... Chociaż momentami było widać "coś innego" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się ,że ta farba jest dobra ale polecam również mus w szwarzkopf : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupoholiczko!!!!! :P

    swietne baletki, tez szukam wlasnie jakichs podobnych, czarnych do smiagania ;)

    z kosmetykow niczego nie mialam, ale tez lubie sie przybrazzowic tu i owdzie, szczegolnie wiosna =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajnie balerinki :)) . Nic nie miałam z tych nowości. Ale niecierpliwie czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Balerinki miałam, ale z kosmetyków, to niestety, nic.

    OdpowiedzUsuń
  12. Balerinki ładne! :D Z kosmetyków... niestety nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. moja koleżanka używała balsam brązujący z tej firmy i chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na recenzję brązującego jedwabiu ! koniecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze gdzie Ty polujesz na takie przecudone buciki, widze juz chyba 3 parę...Bardzo mi isę podobają

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne balerinki <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś otagowana! zapraszam :)http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana zostałaś oTAGowana! :D
    Zapraszam do zabawy: http://enamourr.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  19. zostałaś otagowana! :) http://hair-and-food.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    (ale widzę, że chyba się spóźniłam ;p)

    OdpowiedzUsuń
  20. buciki piękne:) a od farb strzeż mnie Boże:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej kochana ;* Zostałaś oTAGowana ;) Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybacz, że już jako kolejna otagowałam ale pisałam to wczoraj ;)

    Fajne buciki ;) Ja nie mam cierpliwości do samoopalaczy ani nic podobnego więc wybieram po prostu solarium brązujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolejne fajne butki ;P ażurowe i z kokardką jak dla mnie świetne... a o farbie słyszałam, że jest bardzo dobra choć sama nigdy jej nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marion ma farbę do włosów w piance? Muszę to zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo ciekawa jestem tego jedwabiu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. A w jaki sposób ten jedwab brązuje? Tak jak normalny samoopalacz, czy to efekt zmywalny wodą?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne rzeczy sobie kupiłaś. Jestem ciekawa efektów tego jedwabiu z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne butki :) Ja jestem wierna mojemu samoopalaczowi Dax :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te butki, a za taką cenę to nic tylko brać :) Też chętnie bym się w takie zaopatrzyła:) Miałam kiedyś balsam brązujący z Johnson's ale potem tak brzydko schodził i zostawiał brązowe ślady i brzydko to wyglądało.. Ciekawe jak ten się spisze, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo mi się podobają te balerinki. ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem ciekawa recenzji jedwabiu!

    Ja czekałam na paczkę od quiz ok tydzień. A Ty ile już czekasz ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Pofarbowałam sobie kiedys włosy tym Perfect Mousse i po porstu sypał mi się z włosów :/ nie byłam zadowolona dlatego wróciłam do Garniera ;) butki śliczne a co do opalania to ja dziś byłam na działeczce i nie mogłam juz wysiedziec na słoncu tak gorąco także zachęcam do opalania :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Znowu buty ? :)

    Czy Ty aby nie za dużo robisz sobie takich butowych prezencików ? :>

    OdpowiedzUsuń
  34. kupilam dzis w rosmannie olejek do kapieli tutti fruttki o smaku liczi & rambutanu oraz mascarę one by one volume espress maybelline, uzywalas moze czegos? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Daguś, z niecierpliwością czekam na porównanie wszystkich pianek, bo właśnie mam zamiar kupić sobie jedną z nich, ale odwlekę to aż do Twojego wpisu, hihi :)
    Miłego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥