wtorek, 15 października 2013

New in: Biedronka, Yankee Candle, H&M, SH + nowe buciki + kontynuacja współpracy Skwrocu ;)

Hello laleczki ♥

Dzisiaj będzie notatka nowościowa czyli centralny misz masz na blogu ;) Ostatnio kilka rzeczy mi przybyło i chciałam pokazać co - oczywiście są to tylko dodatki ;)


Na pierwszy ogień idzie Biedrona- jak wiecie weszła ulotka kosmetyczna i już pokazuję na co ja się skusiłam ;)

Szampon i odżywka Deba :

1. Repeir Conditioner z 3 olejami - powiem tak po kilku użyciach na moje włosy działa cudownie - głębsza recenzja będzie wkrótce ;)

2. Volume Shampoo- szału nie ma ale jest to przyjemniaczek ;)


Myjka żyrafka ( kupiłam na wyjazd ) ale powiem, że urzekła moje ♥ :


Od mamy na dzień nauczyciela ( tak jestem nauczycielem ale nie pracuję w zawodzie ) dostałam olejek pod prysznic rozświetlający :

Teraz kolej na H&M- akurat jak byłam w Płocku odwiedziliśmy galerię Mazovia i był weekend zniżek a że przy sobie miałam kartę -20 zł to skorzystałam ;)

 Gumka Hair Cuff srebrna, gumki bez uciskowe  oraz spinki różyczki :

Rękawiczki :

Balsam do ust Vanilla Cake :

Jeszcze jedne nowe gumeczki do włosów tym razem z Textil Market :




Następnymi nowościami są moje pierwsze woski Yankee Candle- przywiozła mi je z Wawy moja kochana Martusia ♥ dziękuję ♥ jestem w nich tak zakochana, że pragnę więcej ♥ 

1. Soft Blanket- mięciutki kocyk- coś cudownego ♥
2. Clean Cotton :)- świeża pościel/ bawełna- ahhh jaki piękny ♥


A że jestem przy woskach to mam też nowy kominek, który dorwałam uwaga w SH- za 6 zł ;) :

Pozostając przy SH- moja mama kupiła tam torebkę z 3 oddzielnymi kieszeniami w tym jedna jest na laptop/tablet czyli torebka będzie moja hihi :D 9 zł :


W piątek na ryneczku upolowałam takie buty :) a'la workery ze złotymi ćwiekami na pięcie : 


Mam też pięknego wrzosika  :


No i na koniec kontynuacja współpracy ze Skworcu czyli pyszna paczuszka :)

1. Mieszanka studencka
2. Daktyle suszone
3. Chipsy bananowe 
4. Powinien być jeszcze błonnik co się dodaje do jogurtów ale się nie załapał na foto ;) 

1. Herbata zielona pigwa i cytryna ( jedna z lepszych jakie piłam )
2. Herbata Earl Grey
3. Zaparzacz do herbatki w kształcie ♥ serduszka 

Dziękuję ♥ ♥ 

Więcej nowości dodaję codziennie na mój Instagram : DagusiaOfficial  :) kto polubi będzie wiedział więcej hehe ;)


Macie coś z moich nowości ? Podobam Wam się coś ?? Jakie woski YC polecacie ? Podajcie swój ulubiony ;) ??

♥♥ Dagmara ♥♥

73 komentarze:

  1. nigdy nie słyszałam o firmie Deba, jestem ciekawa recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wersję Volume szamponu DeBa, myłam nim narazie 2 razy, włosy bardzo miękkie, błyszczące <3 ale nie wiem czy to przez niego czy to zbieg okoliczności ale bardzo mi zaczeły znów włosy wypadać ;/ kuci mnie jeszcez ta odżywka przez Ciebie, ale kupiłam 2 z Garniera więc BASTA! :D a gumku do włosów zazdroszczę, ja stacjonarnie nie moge takiej znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buty :D ale jak wiadomo, ja mam na tym punkcie obsesje :D
    widze, ze na woski jest szał :D laseczka, pytanie: czy podgrzane nie chlapią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chlapią ;) są super :)

      Usuń
    2. To chyba bede musiała się za nimi rozejrzeć :) bo zapachy maja cudowne......


      Zapomniałam dodac: boska zyrafka <3

      Usuń
    3. jeśli mogę doradzić to woski są super sprawą na poznanie zapachów Yankee Candle bo wsumie są najtańsze a jeśli zapach przypasuje to wtedy można porywać się na większą świeczkę :) w komentarzu niżej dałam namiary na sklep który polecam odnośnie YC

      Usuń
  4. gratuluję współpracy ;))

    śliczne butki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w Biedronce niestety wszystko z nowej gazetki wykupione :( Piękna torba!

    OdpowiedzUsuń
  6. skworcu ma bardzo fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy z sh, ale urzekły mnie najbardziej rękawiczki z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam krem do rąk i stóp z firmy Deba.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buty :)
    z YC na razie najbardziej polubiłam zapach Honey Blossom ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. również dorwałam te szampony z biedroneczki;)świetne buty!!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. szampon i odżywka mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez mam chec na takiego wrzosika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudownosci!!!Kochana mials dzien prezentow:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tego balsamu z h&m :) uwielbiam produkty Tutti Frutti, a ich zapachy, mmmm

    OdpowiedzUsuń
  15. I teraz będę załowała, że nie kupiłam tego szampony w Biedronce;p Jak wszyscy go chwalą..

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze, tyle rzeczy, a ja nic nie mam :((( gdzie Ty to wszystko trzymasz Dagusiu, cio? gumeczki zabieram :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowości super ,nie miałam nic z tego.Czekam na recenzje i gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne nowości! :) Świetne te buty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam tą odżywkę z Biedronki :) a Gumka Hair Cuff też mam,ale nie mieści mi się w nim kucyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarne rękawiczki z ćwiekami, czy nitami bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w butach <3 śliczne są :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Odżywkę Deby dorwałam w większej Biedronce i to do tego ostatnią :D
    Jestem bardzo zadowolona ze swojego łupu.

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej ile tego jest, świetne zakupy, super buty, ach wrzosik
    do tego cudne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiadomo myjka żyrafka obowiązkowo :) Ozdoby do włosów super, szczególnie gumka z różyczką:) No i buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. co do biedronki to u mnie jest tak beznadziejna że nic z tej gazetki nie ma co mnie interesuje ;/
    co do YC polecam sklep www.imperium-zapachow.pl - mają dużo rzeczy z yankee i bomb cosmetics - jeśli chodzi o woski to je uwielbiam Celan Cotton mogła bym wąchac godzinami, podobnie jak Fluffy Towels :) mi osobiście podoba się jeszcze Black Coconaut :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sikam zmmyjki heheheheh

    mmm uwielbiam cipsy bananowe:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooj widzę, że zakupy udane! Też się skusiłam na biedronkowy szampon i jestem z niego bardzo zadowolona :D Pozdrawiam!


    we-all-love-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. szampon i odżywkę również mam, ale nie są za rewelacyjne ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Palę Clean Cotton i sie rozpływam. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również mam szampon i odżywkę z Biedronki, ale nie są za rewelacyjne ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Z Biedronki upolowałam zaledwie dwie farby do włosów. Tak się zastanawiam kiedy ja pokażę swoje odzieżowe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  32. SUUUUPER nowości :D
    Swoją drogą nie lubię kosmetyków do ust z h&m mają dla mnie zbyt chemiczny zapach i słabo działają (przynajmniej ja trafiam zazwyczaj na takie balsamy)
    A YC lada moment zamówię sobie na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem ciekawa szamponu i odżywki :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zakupy.Buty bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdobycze- gumki do włosów cudne.:) Wosków YC jeszcze nie miałam, ale tak wszyscy ostatnio nimi kuszą, że mam już ogromne chęci na ich zakup.;) A w paczuszce widzę, same pyszności.:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczne zakupy :)
    Bardzo ładne buty upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czego to teraz w SH nie ma :)? Świetny ten kominek, sama mam podobny. Woski są cudowne, miałam oba te zapachy. Wciągają strasznie :P Sama teraz poluję na kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Myjka wymiata :))))) Genialna:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję zaręczyn Dagusiu :* myjka żyrafa jest urocza, zakochałam sie w woskach Yankee Candle. ekstra zapachy

    OdpowiedzUsuń
  40. Szampon i odżywka bardzo kuszą, koniecznie zamieść opinie Kochanie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow ale się obkupiłaś :) ja mam dziś zamiar skoczyć do Biedronki po małe co nieco, może skuszę się na tą odżywkę. Jestem bardzo ciekawa tych wosków, słyszę o nich pierwszy raz, a kominek lubię sobie zapalić. Pozdrawia również nauczycielka niepracująca w zawodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. O kurcze ile zakupowych nowości :) Ten zestaw do włosów z Biedronki mi się strasznie wizualnie podoba, ciekawa jestem recenzji :)
    Różyczki już widziałam w koczku na FB.
    A w buty workery i ja już jestem zaopatrzona no i śmigam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. też kupiłam szampon z tej firmy w biedronce, ale chyba inną wersję, tego co Ty masz już nie było :/ śliczne butki, mam bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne zakupy, bez wrzosa na parapecie nie ma dla mnie jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ile nowosci ;) buciki mnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Za buty bym wiele dała :) niestety u nas takich nie ma :( a daburowskich szamponów niegdzie u mnie w mieście nie ma w żadnej biedro:(

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana poszalałaś tym razem ! Niezła kolekcja ! Zazdroszczę tego wrzosu <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ile zakupów i nowości! :D Rękawiczki są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Też kupiłam olejek w bied - ale karmelowy <3 I mam podobne buty, choć niewygodne są jak nie wiem co... :((

    OdpowiedzUsuń
  50. wszystko jest świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Te różowe gumki do włosów też są z h&M? Kojarzysz Daga może ile kosztowały?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie za szczegółową odpowiedź;) dziś czeka mnie w takim razie wycieczka do h&M:)

      Usuń
  52. wow, świetne zakupy:) ciekawa jestem tych produktów do włosów :) bardzo podobaja mi się Twoje botki, sama bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna torebka, szukam takiej :) jak za taką cenę aż żal nie wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
  54. oo ale łupy :) czarne rękawiczki są super i ta torebkaa <3

    OdpowiedzUsuń
  55. fajny blog :) zapraszam do mnie http://czarna-morenita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. ja również zaopatrzyłam się w szampon i odżywkę z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥