sobota, 24 sierpnia 2013

Rozbielona brzoskwinka czyli błyszczyk przyjemniaczek od Eveline ;) + dwie perełki z SH :D

Hej gwiazdeczki ♥ 

Jako, że dziś nadeszła taka sobota w którą niestety muszę siedzieć w domu ( przez antybiotyki ) to napiszę Wam notatkę :) Naszło mnie aby, napisać o jednym z mych ukochanych błyszczyków mianowicie o Eveline ;) Kupiłam go na wyprzedaży w Biedro ( no bo niby gdzie indziej :x :D ) za 3,99 zł .


Eveline Colour Celebrities nr 588



Producent mówi :

Błyszczyk posiada innowacyjną formułę Mega Sine System, zapewniającą ustom zmysłowy i wibrujący blask i wizualne powiększenie. Kosmetyk ma delikatną nieklejącą się konsystencję i wyjątkowo przyjemny owocowo-waniliowy zapach. Efekty: wyjątkowo gładkie i zmysłowe usta - optyczne powiększenie i olśniewający blask - delikatny naskórek dogłębnie nawilżony i odżywiony.

Składniki aktywne: witamina C i E olejki mineralne, polimery.

Plusy :

+ kolor- długo szukałam idealnej brzoskwini i tu ją znalazłam- jest delikatna, pastelowa - po prostu piękna ♥
+ owocowy zapach 
+ trwałość ok 3 h - jak na błyszczyk za 4 zł to mega 
+ nie roluje się, nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ust
+ wręcz czuję, że nawilża mi usta
+ schodzi równomiernie 
+ konsystencja gęsta i kremowa- lubię takie bo :
+ wystarczy już jedna warstwa aby pokryć usta ( mocno napigmentowany )
+ bardzo fajny miękki aplikator 
+ duży i wydajny - 11 ml
+ mimo, że mam go już ze 3 miesiące i często używam to ani nie zmienił konsystencji, ani zapachu, ani nic złego się z nim nie dzieje 
+ duża gama kolorystyczna 
+ bez drobinek brokatu
+ nie klei się 

Nie plus/nie minus :

+/- nie wiem czy powiększa usta - mam je wystarczająco duże- nie potrzebuję tego ;) 


Minusy :

- tyci kiczowate opakowanie- bo schodzą napisy


Ocena: 6/6
Cena: między 4 a 8 zł
Gdzie? Biedronka, Drogerie
Czy kupię? Tak- inne kolory 

Krótka ocena końcowa :

 Kremowe, pastelowe love ♥ Piękny kolor, dobre nawilżenie, śliczny zapach, długotrwałość- czego chcieć więcej- błyszczyk idealny - moje KWC ♥ mimo, że wolę pomadki to potrzebuję czasem odskoczni błyszczykowej i znalazłam swój ukochany produkt w tej kwestii :) Polecam wypróbować :) 

Nr :


Aplikator :


Na ręku :

Na ustach :








Na ustach po 3 godzinach :



A teraz zobaczcie co udało mi się fajnego upolować w SH  :


Maxi spódniczka dresowa z krótszym przodem w czarnym kolorze ( aparat przekłamał kolor na foto ) New Look za oszałamiającą cenę 2 zł :

Oraz kamizelkę futrzastą ( kompletuję jesienną garderobę :D ) z Moda at George za 7 zł :) Jaka milusia jest ♥.♥ sięga do pupeczki- wreszcie mi będzie ciepło ( takie życie wiecznego zmarzlucha :D ) 



A jak tam laleczki moje - macie jakiś błyszczyk z tej serii ?? Lubicie ??

♥♥ Dagmara ♥♥

92 komentarze:

  1. Ładny ten błyszczyk i fajne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki z eveline ;) Tanie i dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a ja nie widziałam tych błyszczyków u mnie w Biedro, muszę zerknąć, może przeoczyłam! Kolor jest przepiękny ;) I strasznie Ci zazdroszczę tej kamizelki, zeszłej zimy strasznie chciałam taką mieć, ale albo nie było moich rozmiarów, a jak już były to okazywało się, że cena jest kosmiczna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale one są ze starej oferty - nie z tej nowej ;)

      Usuń
    2. aaa, no to wielka szkoda, bo jest świetny ;)

      Usuń
  4. Piękny ma kolor! ;)) Nie wiedziałam, że tak ładnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana nie mogę u Ciebie komentować bo nie mam google + ;(

      Usuń
  5. Ale super kamizelka <3 i spódniczka też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. marzy mi się taka kamizelka już kilka dobrych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam 3 - za jedną dałam w butiku 80 zł i teraz jestem wściekła bo za taką misia dałam 6 zł a za tą puchatą 7 :D

      Usuń
  7. kolor nie mój ale może na inny bym sie skusiła?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek!!:) Świetne "łupy" ,szkoda,że u mnie w SH nie ma takich;(

    OdpowiedzUsuń
  9. masz szczęście, fajne ciuszki udało Ci się upolować i to za jaką cenę? jak za darmo :) Błyszczyk ma śliczny cukierkowy kolorek :) buziaki :*
    A z tym przyjemniaczkiem to chyba telepatia :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobycze super, u mnie z sh ceny są już niemal jak ze sklepów. Ale mimo to chodzę tam, bo ich jakość jest znacznie lepsza. Może za niedługo zrobię wpis o tym co upolowałam niedawno ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor błyszczyka :) kamizelka futrzak jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda, a jeszcze owocowy zapach... mmm
    Świetne ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj wygląda bardzo ładnie :)
    Super ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy, zwłaszcza te ciucholandowe :))O takiej kamizelce marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w szoku jeśli chodzi o ten błyszczyk, ogromny plus za brak brokatu i ten ładny kryjący kolorek !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor świetny, taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo ta spódniczka jest cudna:) uwielbiam takie perełki z sh:)

    OdpowiedzUsuń
  18. taki kolor blyszczyka b mi pasowal;d a spodnica wow , taka perla w sh;o

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnisia maxi super extra:) a błyszczyk aż sprawdzę czy jest u mnie, bo kolor b. ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten błyszczyk :) I cudowna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Woow świetny ten błyszczyk też bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajną spódnicę kupiłaś , kamizelka nie w moim stylu ale u kogoś to super wygląda , co do błyszczyka to na Twoich ustach prezentuje się naprawdę mega .

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę futrzaczka:) Daj znać jak Ci się znudzi;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny ten błyszczyk, skoro taki trwały, u mnie błyszczyki zazwyczaj wytrzymują max pół godziny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Blyszczyku tego nie miałam. Kamizelkach jest boska mów co mów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No chana zazdrostkę upolowania spódnicy za taką cenę ;)

    Ja ostatnio nie przepadam za błyszczami wolę pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna spódnica - masz rewelacyjną rękę do zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny błyszczyk, co za moc kolor
    wow spódnica super

    OdpowiedzUsuń
  29. rzeczywiście ekstra. a jaki kolorrr *.* trwałość tego błyszczyka jest lepsza niz niejednej drogiej pomadki....;/
    a na perełki z SH brak mi słów, bo są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  30. ladnie wyglada na ustach :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie wygląda :) masz super blog :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba kolor ust. Kamizelka jest świetna.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny błyszczyk, a kamizelka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  34. evelin ogólnie ma kiczowate opakowania, ale kosmetyki są warte uwagi ;)
    fajny błyszczyk, fajny :) acz ja wciąż wolę szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy!:)
    Na takich ładnych ustach każdy błyszczyk wygląda dobrze:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Błyszczyk ma prześliczny odcień i cudownie prezentuje się na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie przepadam za łyszczykami na moich ustach, ale na Twoich ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  38. zazdroszczę tej spódniczki,jest cudna!!!
    ja w piątek w sh kupiłam bluzeczki,nowe z metkami po 2-3zł :)
    letnia wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam takie wyprzedaże ♥

      Usuń
    2. Jak uda mi się zrobić bardziej przyzwoite fotki od ostatnich to wrzucę na bloga :)
      Może dziś jeszcze na chwilkę tam zajdę, szukam jakiejś fajnej spódniczki..

      Usuń
  39. Ja nie lubię błyszczyków. Wolę mat na ustach . Ale kolorek ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor jakiego szukam *_*!! Masz ładny kontur ust :).

    Obserwuję! :) i liczę na rewanż :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Mm jakie usteczka :). Ostatnio widziałam u siebie w SH takiego fajnego futrzaka, ale był dla mnie za duży. Mi się widzi w połączeniu z czarną skórzaną kurtka, taki ostrzejszy look:).

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam w innym kolorze i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. pasują ci takie kolorki na ustach kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Spódnica boska! A tego błyszczyka na ustach trochę za dużo jednak jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest słońce jedna warstwa- on jest takie mega kremowo-kryjący ;)

      Usuń
  45. Też uwielbiam ten błyszczyk :) mam inny odcień taki cukierkowy róż. Jestem nim zachwycona po prostu! Ma się po nim wrażenie mega gładkich ust :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię takie futrzane kamizelki, świetna jest :*

    OdpowiedzUsuń
  47. super nabytki, zwłaszcza ta spódnica

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetną tą spódniczkę znalazłaś :) a cena rzeczywiście oszałamiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam takie jasne kolorki , kochana masz śliczne usteczka .. a perełki z SH cudowne , BUZIBUZI :**

    OdpowiedzUsuń
  50. super kolorek....
    extra łowy :P gdzie takie znalazłaś:P ja ostatnio byłam ale nic ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chodzę only do Skandynawskiej- kamizelkę kupiłam jak było 25 zł za kg a spódniczkę jak 10 zł za kg ;) :D oczywiście w tej na Królewskiej

      Usuń
    2. to tam nad rossmannem???

      Usuń
  51. lubię takie naturalne odcienie na ustach

    OdpowiedzUsuń
  52. błyszczyk megaa :D
    świetny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  53. looooo swietne lupy! :) ja nie mam cierpliwosci do sh niestety :/ a blyszczyk ma super kolor, takie lubie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  54. Dagus taki słodki ten blyszczyk, że wręcz mam ochotę buziaka Ci dac :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana gdzie Cię wcięło ? Kiedy nowy post ? bo dostaniesz po pupci ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej jak miło że ktoś o mnie pyta ;) jutro wracam pełną parą ;)

      Usuń
  56. niesamowity efekt na ustach :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja jestem błyszczykomaniaczką a takie kolorki bardo się mi podobają

    OdpowiedzUsuń
  58. W sumie go jeszcze nie spotkałam, ale chyba zacznę go poszukiwać. Kolor jest naprawdę świetny. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  59. kolor błyszczyka jest bardzo ładny, ale szczerze powiedziawszy to opakowanie faktycznie lekko kiczowate ;)

    zazdroszczę takiego Lumpka! takie perełki ... za taką cenę ehhhh :)

    zapraszam do mnie :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nominuję Cię do Liebster Award. Więcej informacji oraz pytania u mnie na blogu. Zapraszam :*.

    OdpowiedzUsuń
  61. wow, ale piękny kolor! optycznie powiększa usta

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie przepadam za błyszczykami, ale ten kolorek rzeczywiście super. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chciałabym sobie kupić ten błyszczyk, aczkolwiek nigdy nie trafiam na takie błyszczyki w Biedro, a w Rossmannie nie chcę wydawać pieniędzy, bo w Biedronce zawsze taniej cnie. :D

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię takie naturalne kolory błyszczyków.:) Świetne zdobycze z SH.:)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥