wtorek, 9 lipca 2013

Kawa, kawusia, kaweczka czyli aromatyczny post :) Skworcu

Hej pięknotki ♥

Jakoś mnie tak dziś naszło, aby opisać Wam ostatnie z rzeczy, które dostałam w mojej mega paczuszce od  Skworcu mianowicie o kawusiach. Ja wielkim kawoszem nie jestem natomiast wielbię wszelkie kawy smakowe i dzięki cudownej firmie dostałam wiele takich perełek w zestawie :) 

Dzisiaj kilka słów na temat każdej z nich :)



Kawa jest przez wiele osób nazywana boskim napojem, ponieważ potrafi nie tylko umilić poranek w pracy, popołudnie czy randkę ale nieźle pobudzić i dać nam przysłowiowego "kopa" energii na cały dzionek. Tylko czemu kawa musi być zwykła czarna ?? Od dziś nie musi ponieważ SKWORCU ma w swojej ofercie mnóstwo przepysznych kaw smakowych, które nie tylko dodadzą energii ale i wzbudzą furorę chociażby u naszych gości, przyjaciół czy krewnych. Każda z nas powinna mieć u siebie taką kawę, gdy chce wywołać efekt wow i zaskoczyć wszystkich ;)

Pierwsze opiszę kawy w ziarenkach  :



1. Kawa kokosowa ♥ :

Opis producenta :

Kawa ziarnista KOKOSOWA – to prawdziwa uczta dla naszych zmysłów. Są to najwyższej jakości, wyselekcjonowane, aromatyzowane ziarna na bazie kawy Arabica Columbia Excelso o smaku i aromacie dojrzałego kokosa. Całość stanowi doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy. Efekt zachwyci każdego.

Moje odczucie :

No dziewczyny coś przepysznego- cudowna, mocna kawa o przepięknym aromacie kokosa. Smakuje każdemu w moim domu. A gdy ją zaparzę w domu unosi się kokosowy zapaszek. Uczta nie tylko dla podniebienia ale i dla zmysłów. Idealna do podania chłopakowi czy przyjaciółce- będą oni zachwyceni : Polecam ♥ 

Sposób przygotowania wg. mnie- opiszę raz a będzie on się tyczył każdej ziarnistej  :

♥ zmielić
♥ wsypać do filiżanki ok 2 łyżeczki
♥ zalać wrzącą wodą
♥ można dodać śmietankę lub mleko ;)

Przechowywanie :

Suche chłodne miejsce :)

Ocena: 5/6 
Cena: 7 zł za 100 g
Gdzie? Tutaj : Kawa Kokosowa
Czy kupię? Tak

2. Kawa Snickers ♥  :

Producent pisze :

Kawa ziarnista Snickers – to prawdziwa uczta dla naszych zmysłów. Są to najwyższej jakości, wyselekcjonowane, aromatyzowane ziarna na bazie kawy Arabica Columbia Excelso o smaku i aromacie pysznych batonów karmelowo-orzechowych. Całość stanowi doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy. Efekt zachwyci każdego.

Moje zdanie :

Kawa o smaku i zapachy batonika Snickers ?? Proszę bardzo- w tej kawie odnajdziemy właśnie smak dzieciństwa niejednej z nas. Kawa zachwyci naszych przyjaciół bo kto by nie chciał się napić pełnej słodyczy aromatycznej kawusi o smaku batoników ?? Chyba każdy. Kawa ma słodki smak , jest przepyszna a zapachu już nie wspomnę- cudny  ♥ Najlepsza z ziarnistych ♥

Ocena: 6/6
Cena: 7 zł za 100 g 
Gdzie ? Tu : Kawa Snickers
Czy kupię ? Zdecydowanie Tak

3. Kawa Rafaello ♥

Zdanie producenta  :

Kawa RAFAELLO – to prawdziwa uczta dla naszych zmysłów. Są to najwyższej jakości, wyselekcjonowane, aromatyzowane ziarna na bazie kawy Arabica Columbia Excelso o smaku kokosowego smakołyku. Całość stanowi doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy. Efekt zachwyci każdego.

Moje zdanie :

Z czym Wam się kojarzy Rafaello ? No właśnie z przepysznymi, białymi kokosowo-migdałowymi kuleczkami i taka właśnie jest ta kawa- słodziutka, pachnąca- idealna do samotnego wieczoru z książką lub gdy nam smutno i chcemy się pocieszyć :D Gdy ja parzę aromat roznosi mi się po całym domku. Jeślli jesteście fanami tych pralinek- kawę pokochacie całym sercem ♥ Pyszności ♥ 

Ocena: 5+/6 
Cena 7 zł za 100 g
Gdzie ? Tu : Kawa Rafaello
Czy kupię? Tak 

4. Kawa Indie Plantation A

Producent mówi :




Kawa ziarnista INDIE PLANTATION A charakteryzuje się dużymi ziarnami o lekkim aromacie orzeszków ziemnych, toffi i miodu. Lekko słodowy smak przełamany jest pikantną nutą, a całość to harmonijna kompozycja, której nie sposób się oprzeć. Doskonałość tej kawy pochodzi z wnętrza jej ziaren. Nie jest ona poddawana procesom aromatyzowania.

Moje zdanie :

Ta kawa zdecydowanie najmniej przypadła mi do gustu ponieważ jest mocno aromatyczna, czarna kawa o smaku zbliżonym do prawdziwej mocnej Arabici, którj ja po prostu nie lubię. Natomiast starsi domownicy oraz mój Tż, którzy to pijają mocną kawę są nią po prostu zachwyceni. Natomiast ja uwielbiam ją wąchać bo jest to aromat prawdziwej kawy, który mi osobiście mógłby non stop pachnieć - dlatego zamknęłam ją w małym woreczku i mam u siebie w pokoju kulka ziaren dla zapachu ;) Widzicie taki charakter- kawy nie lubię czarnej zwykłej a zapach mógłby się unosić cały czas. Reasumując co do smaku- mężczyźni oraz osoby uwielbiające mocną kawę będą zachwyceni ♥ 

Ocena : 4/6 
Cena: 7,45 za 100 g 
Gdzie? Tu : Kawa Indie Plantation A
Czy kupię ? Ja nie ale inni domownicy z chęcią ;)



Kawy rozpuszczalne :

1. Paryż Nocą :

Zdaniem producenta :


Kawa rozpuszczalna PARYŻ NOCĄ – to absolutna nowość w Polsce. Jest ona prawdziwą ucztą dla naszych zmysłów. To wyjątkowa, aromatyzowana kawa rozpuszczalna o mocnym smaku francuskiego likieru z dodatkiem śmietany. Całość stanowi doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy. Efekt zachwyci każdego.

Moja opinia :

Tą kawę zaserwowałam na spotkaniu z przyjaciółkami- były mega zachwycone i wszystkie dopytywały skąd ją mam :) Jest to dość mocna w smaku kawusia, o słodkawym posmaku. Ja ją uwielbiam za ten wyjątkowy smak, którego jeszcze nie czułam w żadnej innej kawie- coś wspaniałego. Najlepsza jest z mlekiem ;)

Ocena : 6/6
Cena: 8 zł za 100 g 
Gdzie? Tu : Kawa Paryż Nocą
Czy kupię ?  Tak 

2. Kawa Bananowa- moje love ♥ 

Producent pisze :

Kawa rozpuszczalna BANANOWA – to absolutna nowość w Polsce. Jest ona prawdziwą ucztą dla naszych zmysłów. To wyjątkowa w smaku kawa rozpuszczalna o aromacie bananowym. Doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy zachwyci każdego.

Moja ocena :

Ta kawa jest najlepsza jaką piłam w życiu. Uwielbiam wszystko co bananowe- ciasta, ciasteczka, galaretki, żelki itp. Ale kawa bije całą resztę kaw na głowę- jest cudowna, delikatna jednym słowem przepyszna. Zapach i smak bananów dodają jej tego czegoś- tej słodkości i tego pysznego smaku. Ja uwielbiam ją .. :D  Ona również smakuje każdemu- mamie, babci, tż, mojej przyjaciółce ♥ Tą możecie zamawiać z czystym sumieniem bo zasmakuje każdemu, nawet wybrednym ;)  ♥

Ocena: 7/6 :D 
Cena: 8 zł za 100 g 
Gdzie? Tu : Kawa Bananowa
Czy kupię? Takkkkkk ♥ 

3. Kawa Wiśnia i Rum 

Opis producenta no właśnie jest tylko opis ziarnistej a ja mam rozpuszczalną :

Kawa WIŚNIE W RUMIE – to prawdziwa uczta dla naszych zmysłów. Jest to najwyższej jakości, wyselekcjonowana, aromatyzowana kawa ziarnista na bazie kawy Arabica Columbia Excelso o smaku wytrawnej wiśni i rumu. Całość stanowi doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy. Efekt zachwyci każdego.

Moje zdanie :

Bardzo fajna kawka o wiśniowym posmaku z nutka alkoholowego szaleństwa. Idealnie sprawdziła mi się na przyjęciu- goście byli nią zachwyceni. Bardzo się polubiłam z nią i chętnie do niej wrócę :)

Ocena: 5/6 
Cena: Nie widzę jej na stornie
Gdzie? Jak widać
Czy kupię?  Jak powróci to chętnie ;) 



Kilka zdań na temat kaw smakowych Skworcu:

Są one przepyszne, cudownie aromatyczne, delikatne dla podniebienia i pełne wysublimowanego smaku, który zachwyci najbardziej wymagających amatorów kawy :) Moim zdaniem są idealne na przyjęcia, gdy odwiedzą nas goście, na randki ( chłopiec/dziewczyna będą oczarowani ), na babskie spotkania czy gdy same z sobą chcemy się odstresować, przy kawałku ciastka i pysznej kawie :) Takich cudów nie znajdziecie w sklepach. Firma ma świetne podejście - wysyła wszystko idealnie zapakowane i w krótkim czasie ♥ Aha i produkty są tanie i starczają na dłuższy czas Polecam  :)


A jeśli chcecie podarować kawkę w prezencie bo każdy obdarowany będzie zachwycony - mają także fantastyczne puszki np. :

Puszka Goa   za 12 zł
Puszka Słonecznik  za 5,95 
Puszka Blue Butter fly za 6,45

Dziękuję firmie za cudowne produkty do testów ♥ Opinia jest prawdziwa bo tym pysznością nie da się oprzeć ;) 

Znacie te kawy dziewczęta ? Lubicie kawy smakowe ??

Ja polecam ♥


♥♥ Dagmara ♥♥

46 komentarzy:

  1. mniam :P chętnie bym spróbowała wszystkich :P uwielbiam kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kokosowa kawa? to coś dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa kokosowa? Snikers?? Nie no szok! Idé sobie zrobic zwyklej ordynarnej kawy bo lepszej nie posiadam a na otarcie lez zjem ciastko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji spróbować tych kaw :(
    Może odwiedzę Cię z jakimś ciachem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja picia kawy raczej unikam.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dagmarko tylko proszę nie nadużywaj ich;)

    ps.chętnie spróbowałabym kokosowej!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paryż nocą miałam okazję spróbować :) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa Bananowa hmm pierwsze słyszę :P brzmi ciekawie, chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. możesz mnie na kawkę zaprosić :>

    OdpowiedzUsuń
  10. matko nie wiezialam ze sa takie pysznosci;o

    OdpowiedzUsuń
  11. raczej nie piję kawy, jednak Twoja notka mnie bardzo zaciekawiła i przyznam, że narobiłaś mi ochoty na te kawki smakowe ;p
    szczególnie kuszą mnie 3 pierwsze kawy - kokosowa, Snickers oraz Rafaello ;) muszą mieć wspaniały smak i zapach .. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. napiłabym się kokosowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawa Rafaello i kokosowa bardzo mi przypadły do gustu. Chętnie wypiłabym teraz kubek takiej kawuśki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. generalnie to kawy pić nie mogę ale czasem daje się skusić

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kawa bananowa mnie zaciekawiła :) Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale mi narobiłaś smaka! jestem kawoholiczką i testowałam kawy smakowe z Five'o'clock,czuję że u Skworcu też będą zakupy :D bananaowa obowiązkowo,kokosową bym też wzięła ale nie mam młynka do kawy :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kokosowa kawa ?! Oj mniam ;p narobiłaś mi smaczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawa i kokos to moje ukochane zapachy <3 nigdy mi się chyba nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kawy smakowe coś idealnie dla mnie:) szczególnie ta kokosowa mnie zaintrygowała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię kawy ale z chęcią bym spróbowała bananowej ;) Obserwuje świetny blog wkładasz w niego duzo serca i to widac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat ich kaw nie znam, ale jeden jedyny raz piłam smakową kawę i była przepyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pragnę 3 pierwsze kawy <3
    Już czuję ich aromat i smak w wyobraźni!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe te kawy, jedno z nas źle znosi obecność kofeiny w organizmie, ale drugie... mniaaam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Baaardzo lubie kawę - a smakowe uwielbiam wręcz :D najchętniej wszystkich bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Te smakołyki z tej firmy zawsze mnie zadowalają:)

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham kawe :) w szczegolnosci po 2-3 godzinach snu ;)
    sliczny blog. obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem kupna smakowych kaw głównie kokos chodzi mi po głowie, choć czytając Twoje opinie również snickers i rafaello też brzmią zachęcająco. Chyba się skuszę w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie napiłabym się kawy kokosowej :) prawdziwej kawy nie pijam, bo mi nie smakuję... piję jedynie rozpuszczalną, najchętniej z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam uwielbiam, nie potrafię bez niej żyć!:D

    OdpowiedzUsuń
  30. szkoda, że nie pije kawy ;) chyba czas zacząć spróbować! :)Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. już wiem do kogo pójdę na kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię kawy ale tak wyjątkowych nie miałam okazji pić

    OdpowiedzUsuń
  33. ojj chyba się skuszę na te kawy, narobiłaś smaka ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę wypróbować wszystkie : >

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmm pycha taka kawa o smaku Rafaello czy kokosa chyba sobie zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. wow ile smaków ;o

    zapraszam na sałatkę!

    OdpowiedzUsuń
  37. ojeeeeejjjj *.* bardzo chętnie skosztuję kokosowej, snickers'a i rafaello , bo uwielbiam te smaki. osobiscie w domu mam kawe bananowa, tez bardzo dobra, przywieziona z kanady przez Ciocie;D

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja wcale kawy nie piję :-)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥