niedziela, 28 lipca 2013

Garnier Olia 1.0 Głęboka czerń czyli włosowo ;)

Witam słodkości :)

Dzisiaj notatka z wrażeniami po farbie Garniera, którą to poleciłyście mi na FB ;) Czy u mnie się sprawdziła, jakie są moje wrażenia z farbowania? O tym napiszę dzisiaj ;)

Uprzedzam pytanie zadawane pod każdą notatką :

Czy aby nie za często farbujesz włosy ?

Odpowiadam:

Nie- farbuję raz na dwa miesiące ;) 

Garnier Olia 1.0 Głęboka czerń 



Zdaniem producenta :

Trwała koloryzacja włosów. Zawiera naturalne oleje. Kolor jest intensywny, długotrwały. Farba pozostawia intensywny blask i poprawia wygładzenie włosów do 35%. Działa łagodni, ma kwiatowy zapach i kremową konsystencję, która nie spływa z włosów. 

źródło- wizaż.pl


Moje odczucia - Plusy :

+ brak widocznych uszkodzeń włosa 
+ brak szczypiącej skóry głowy- pierwsza farba, która w trakcie trzymania nie szczypie w głowę
+ brak wypadających garściami włosów ♥ 
+ włosy pięknie błyszczą i po koloryzacji i spłukaniu łatwo je rozczesałam i do tej pory mi się nie plączą
+ nie spaliła mi końcówek
+ wszystko pięknie pokryte i równomiernie- zwłaszcza odrosty :)
+ brak smrodku amoniaku- mamy za to piękny kwiatowy zapach  ( mi się kojarzy z bzem )
+ dosyć duża- starczyła na całe moje włosy ( 1 opakowanie )
+ nie spływa z włosów- świetnie się nakłada
+ piękne opakowanie, instrukcja obsługi jedynie w języku polskim - jesteśmy w Pl więc nie chce mi się studiować innych języków zanim dojadę do polskiego ;) 
+ czarne, mocne i uwaga Pachnące ♥ rękawiczki- niby gadżet ale jak najbardziej na wielki plusik

+ kolor wychodzi mega mocny ♥ 

Nie plus/ nie minus :

+/- brak aplikatora czyli farbowanie jest mega tradycyjne- miseczka i pędzelek, a na nowoczesną farbę to mało 

Minusy:

- strasznie brudzi skórę i radzę szybko zmywać bo potem ciężko ją zmyć :)  


Ocena: 5+/6
Cena: ja dałam 19,99 zł
Gdzie? Drogerie kosmetyczne
Czy kupię? Tak 

Krótka ocena końcowa :

Powiem tak farbą jestem oczarowana- żadna nie pozostawił ich w tak dobrej kondycji. Farba ślicznie pachnie, dobrze się aplikuje i co najważniejsze nie podrażniła mi skóry głowy i włosy nie wypadają garściami :) Po moim ukochanym Preferance z L'oreal - ta jest moją ulubioną ;) Polecam ten odcień czerni :)

Zawartość pudełeczka :


Pachnące rękawiczuszki :



Po rozrobieniu :


Włosy przed-  odrost :

W trakcie :


Po :







Idealna fryzura na dzisiejszy upał :


Sorki za zdjęcia ale nie ma mi kto zrobić i dlatego w lustrze- ale tu chodzi o efekt farby a nie o mega piękne foty na konkurs- możecie je powiększyć ;) 
A Wy laleczki znacie Olię ?? Jakie macie na jej temat zdanie ?? 

♥♥ Dagmara ♥♥

54 komentarze:

  1. Ładny efekt :) Ja wczoraj robiłam Syoos'em oil i też jestem zadowolona,aczkolwiek wg mnie najlepszy jest Loreal Preference i Joanna multi ;) A niech się ci ludzie odczepią,możesz farbować włosy kiedy tylko chcesz,bo to ty jesteś ich właścicielką.Ja mam beznadziejne włosy od urodzenia i jakoś farbuje je co miesiąc,ale przy odpowiedniej pielęgnacji nic im się nie dzieje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ale śliczny kolorek i długie masz już włoski :) a fryzurka z ostatniego zdjęcia prześliczna <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie farbuję się drogeryjnymi farbami, ale kolor wyszedł niczego sobie :)
    Świetna fryzurka! Ja również mam dzisiaj koczka, bo chyba się rozpłynę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym miesiącu jeszcze miałam farbę kupioną, ale na przyszły raz też chce wypróbować Olię :D efekt na Twoich włosach świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale masz cudne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej farby ale moje odrosty wołają o pomoc, tak więc poczekam aż napiszesz czy kolorek się ładnie trzyma i może wtedy zdradzę palleta;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale numer ja weszłam do Ciebie a Ty odwiedziłaś mnie w jednej chwili;) No powiem Tobie że lakier odstrasza trochę ceną bo ja to lubię takie za ok 5 zł;) ale jak chodzi o efekt i trwałość to jest super! prałam, szorowałam łazienkę i łażę z nim 3 dzień i zero odprysków, jedynie troszkę się na końcu paznokcia wyciera:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj znać jak będzie się wypłukiwać. A w moim odczuciu farbujesz się często bo odrost masz mały, ale to tylko moja opinia xD Co prawda to prawda kolorek wyszedł bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie tak słabo mi rosną a to jeszcze gorsze ;(

      Usuń
    2. Nie to mam na myśli, ja się farbuje jak odrost mam dwa razy taki xD

      Usuń
    3. no ale ja ciemna blondyna i niestety widać przejście że pół włosów jasnych a pół ciemnych

      Usuń
  9. właśnie wczoraj farbowałam nią, ale brązem i jestem także zadowolona, jest lepsza od tych zwykłych farb Garniera

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt farbowania widzę na ostatniej focie z kokiem, którego również robię w upały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja teściowa ostatnio się nią farbowała,ale kolor wyszedł jej znacznie ciemniejszy niż powinien.

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej świetnie Twoje włosy po niej wyglądają ;) chyba kupię ją nie długo, bo mój kolor trochę wypłowiał i nie lubię tego koloru ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka piękna, głęboka czerń! ślicznie wyszło :)
    duży plus za brak amoniaku w składzie i ładny kwiatowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fryzurka faktycznie idealna na upały:)
    Efekt się nam podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne włoski i koczek :) Uwielbiam czerń na Twoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować tej farby;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja farbuje Garnierem od lat i jestem mega zadowolona, nie zamienie tej farby na inna jeszcze chyba dlugo, dlugo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na ostatnim zdjęciu fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taką samą fryzurę mam dzisiaj :D
    Świetny kolorek wyszedł :) śliczna, głęboka czerń :)

    A z tymi pachnącymi rękawiczkami to ekstra pomysł :) luuubię takie gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wolę farbowanie u fryzjera. ;) Ale przyznam, ze jestem ciekawa tej farby. ;) Mi się wydaje, że ładniej by ci było w brązie niż w czarnych włosach, ale to tylko tak na marginesie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ale miałam brąz i czułam się nijaka ;) wolę czerń i wszyscy mi mówią że 100 razy lepiej niż brąz :) ale nie wykluczam może kiedyś wrócę ;)

      Usuń
  21. 1,5 roku temu na mojej głowie widniał jeszcze blondzik ;D nigdy nie szczypała mnie skóra głowy mimo, że farbowałam włosy farbami z najmocniejszą 12% wodą. ale nie powiem, troszkę włosy się poniszczyły. teraz mam Naturie Orzechowy brąz, jest to kolor bardzo zbliżony do mojego naturalnego i już 2mies.włosów nie farbowałam :D ale sądzę, że gdybym się zdecydowała na zmianę, to wybiorę Olię, skoro tak jest zachwycana :D:D :*
    piękny koczek!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rękawiczki ma :)
    Bardzo podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolorek no i Twoje włosy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolorek ;) Właśnie zastanawiam się czy kupić tą farbę, ale jakoś nie mogę się zdecydować ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://kosmetyczne-szalenstwoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. No ładnie sobie poradziła farba :)
    Ale zazdroszczę ci koka :( Moje włosy się nie da związać i mi gooorąccooo :(

    OdpowiedzUsuń
  26. super koczek:) a farby nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również farbuję włosy raz na dwa miesiace i uważam , że jest to odpowiednia częstotliwość :)tak w sam raz ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. koczek śliczny:)ja farbuję włosy Loreal Sublime Mousse i tak do niego przywykłam, że już nawet nie szukam innej farby. Przynajmniej na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Ci takich pięknych gęstych włosów.



    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. też jestem z niej zadowolona :)
    fryzura super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękn, głęboki odcień :)
    kiedyś farbowałam włosy co miesąc (jakieś 4 lata temu) teraz mniej więcej co 4-5 miesiący i jak dla mnie to baaardzo długi okres czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne masz włoski, gęste, długie, lśniące:) ja muszę zapomnieć o farbowaniu na jakiś czas, bo, jak być może wiesz z mojego bloga, jestem w trakcie akcji ratującej włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zastanwiałam sie nad nią i widze ze przy nastepnym farbowaniu na 100% pojdzie w ruch;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tej farby i mam nadzieję, że nie poznam już jej i żadnej innej gdyż staram się schodzić do naturalnego koloru. Ale gdybym farbowała włosy na czarno tak jak kiedyś, pewnie bym się skusiła bez zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak sie blyszcza! piekny kolorek, sama musze swoje wlosy pofarbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też noszę koczka, ale takiego zebranego klamrą:) piekne masz te włosiska i jakie długie:)myslę też, że co 2 miesiące to nie za często:) ja zastanawiam sie nad jakąś ciepłą czekoladą lub karmelem dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne włosy, również farbowałam tą farbą ale brązem i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładny kolorek:)
    W ogóle piekne wloski, geste i takie lśniące!
    u mnie tylko kucyk i tak mi goraco, wiec we wrzesniu obcinam sie na chlopaka ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja nigdy nie farbowałam, na razie do tego mi się nie śpieszy, ale przyznam- piękny kolor. :)

    Zapraszam do mnie. Może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. no właśnie coś mi się zdawało że nie dawno farbowałaś ;)
    super te farba wygląda i to że nie niszczy , naprawdę żałuję że nie farbuje a cały czas mnie kusi tylko zawsze się boję zmian

    OdpowiedzUsuń
  41. też farbowałam nią włosy:) ale na blond;) chyba 10.0 albo coś koło tego:)

    i faktycznie jest fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  42. masz bardzo ladne wlosy!! zapraszam do mnie na konkurs http://exality.blogspot.com/2013/07/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  43. farbowalam zlocistym brazem i jestem bardzo zadowolona z tej farby! ale fakt, przydalby sie aplikator zamiast tej miseczki i pedzelka :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Już jestem po koloryzacji tą farbą i jestem podobnego zdania co ty,ogółem jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy ta farba dobra jest u chłopaków ? Mam brązowe włosy ale ostatnio rozjaśniłem na bląd bo byłem ciekawy jak to będzie wyglądać no i nie za bardzo mi pasuje bląd. Czy ta farba sie przyjmie ? Pomocy. Proszę o szybkie odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy ta farba dobra jest u chłopaków ? Mam brązowe włosy ale ostatnio rozjaśniłem na bląd bo byłem ciekawy jak to będzie wyglądać no i nie za bardzo mi pasuje bląd. Czy ta farba sie przyjmie ? Pomocy. Proszę o szybkie odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥