poniedziałek, 4 marca 2013

New in czyli pierwsze wiosenne kozaczki :)

Hej hej laleczki :)

Dzisiaj przeszłam się po mieście w poszukiwaniu jakiegoś wiosennego obuwia ale na taką wiosnę jak teraz :) czyli patrzyłam między botkami i kozaczkami :)

i kupiłam sobie czarne długie zamszowe kozaczki na płaskim obcasie :)

Takie zwykłe klasyczne ze sznureczkiem z tyłu :) aby mi pasowały do wszystkiego ;)

Poprawiłam sobie ten nędzny nastrój mój :) i od razu czuję się zdrowsza :D 




A ja poczułam wiosnę i sprawiłam sobie bukiecik tak na poprawienie nastroju bo małe rzeczy cieszą :):) Więc witajcie wiosennie na Dagusiowym blogu :)



Dziękuję za wiele miłych słów pod ostatnim postem  :) Umiecie pocieszać kochane ♥
Przepraszam za krótki post :* 

♥♥ Dagmara ♥♥

66 komentarzy:

  1. bukiecik wystarczy aby w domu zapanowała wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z wiosennymi kozaczkami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wiosennie! śliczne kwiatki :)
    i super kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu jakieś piękne buciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kozaczki, faktycznie będą do wszystkiego pasować :) ja mam szare zamszowe kozaczki ale nie sznurowane tylko takie zwykłe, oczywiscie w takich to tylko można wyjśc jak nie pada, bo od razu by się zniszczyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak - są idealne na takie dni jak dziś ;)

      Usuń
  6. śliczne są te Twoje nowe kozaczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że u Ciebie już wiosna :) Śliczne buty. Ja też muszę się za jakimiś rozejrzeć, ale jakoś czasu mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O super kozaczki :) Mam podobne ;) Tylko mi się właśnie rozwaliły :( buuu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie kupiłam butów na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatki są świetne. Trochę wiosny przynoszą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że u Ciebie wiosna na całego :) fajne kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, proste kozaki, takie lubie najbardziej, klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie piękne tulipany ,a kozaczki również super;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne buciki :) Ja próbuję jak najszybciej zrzucić wysokie buty, więc nawet nie patrzę w stronie kozaków, nawet tych cieniutkich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę się rozejrzec za wiosennym obuwiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajowe :)
    W wazonie są żonkile?

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kwiatki:)
    Też kupiłam sobie dziś czarne botki na płaskim obcasie, a w sumie to bez obcasa;) Tylko takie krótsze i ze sznureczkami z przodu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne buciki :)
    Ja również poczułam wiosnę - myłam dzisiaj okna :p

    OdpowiedzUsuń
  19. kozaki to dobry sposób na poprawę nastroju , a mi się marzą takie ażurowe skórzane ale zanim mnie będzie na nie stać to przyjdzie lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mi też ale u mnie 360 zł takie kosztują ale bardzo poszukuję tańszych takich do 100 i będą moje :)

      Usuń
    2. ja niestety nie bardzo mogę chodzić w tych z eko skórki i żałuję bo śliczne są a moda i tak szybko się zmienia więc szkoda troszkę wydawać tyle na skórzane buty

      Usuń
  20. Super buciki no i cudowne tulipanki- najlepsze na przywoływanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydają się fajne, ciekawe jak prezentują się na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też się bardzo nowe kozaczki podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam identyczny bukiecik na biurku hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka kwiatków i od razu wiosenniej w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne buty kochana! i te kwiaty:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze mam lepszy humor, kiedy na biurku stoi chociaż jeden kwiatuszek :) obserwuję i dziękuję za odwiedzenie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie bukieciki to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne buty :)) Bardzo ładne żonkile ;) Już czuję wiosnę :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ahhh, nowe buty zawsze poprawiają humor :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny bukiecik, ja też dziś kupiłam wiosenne kozaczki oficerki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne te kozaczki! :) a bukiecik uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. tak jak ja poprawiasz sobie humorek zakupkami:)fajne kozaczki, uniwersalne, do wszystkiego:)bukiecik taki wiosenny:)buziaczki:*p.s. Jakis przepisik na obiadek na weekend?;))

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne kozaczki :-) ja zamówiłam sobie botki na stronce z butkami i czekam :D tylko płaszczyka nie mam jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  34. butki rewelacyjne! :D sama bym sobie takie sprawiła :)
    a kwiatuszki- sam widok wprowadził mnie w wiosenny nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam takie lżejsze kozaki, wiosna, lato nieważne, i tak je noszę np do długich spódnic :)
    Twoje są boskie

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładne buciki:) i do tego piękne żonkile:)

    OdpowiedzUsuń
  37. i dobrze do wszystkiego beda pasowaly i zakupy zawsze poprawia humor;D
    ja widze u Ciebi te piekne pudeleczkaw oddali!<3!!

    OdpowiedzUsuń
  38. super buciki i rzeczywiście będą Ci do wszystkiego pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Swliczne te kozaczk:-)
    Mam rawie identyczne ;) roznią się iloscia tych sznureczkow,

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne kozaki :) pozdrawiam, Marlenails

    OdpowiedzUsuń
  41. żonkile! ach ta wiosna już tuż tuż :D

    OdpowiedzUsuń
  42. nowa para obuwia zawsze poprawia nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie ma to jak umiejętnie poprawić sobie humor :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kozaczki są super, bo na płaskim, dla mnie byłyby idealne.

    OdpowiedzUsuń
  46. o tak, nowa para butów to jeden z lepszych sposobów na poprawę nastroju, jak tu u Ciebie wiosennie!! lubię to :)) A.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tym razem postawiłam na krótkie botki ;-) Na jesień miałam w podobnym fasonie jak Twoje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne kwiatuszki:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne kwiatki uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ach kozaczki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥