środa, 12 grudnia 2012

12.12.12 Imieninki Dagusi :) prezentowo :)

Hello skarby ♥


Dzisiaj mamy piękną datę 12.12.12- nie zapomnijcie o 12.12 pomyśleć życzeń ;)

Tak więc oprócz pięknej daty Dagusia ma imieniny :) Życzę wszystkim Dagusią wszystkiego co najlepsze ;) :D :D 

U mnie po raz kolejny prezentowo :) Zostałam nimi wręcz zasypana :) Same spójrzcie : 

Od rodziców:

Torebkę futerkową z pięknym zapięciem w kształcie niby jak kamień szlachetny- oj trułam wszystkim o futerkowej torebce, trułam :D marzenia się spełniają : a wypchana wygląda sto razy śliczniej  :) 


Łapcie obszyte futerkiem- o dla takiego zmarzlucha jak ja w sam raz ;) 


Getry jak dżinsy ;)  do długich tunik :



Tusz też musi być :D Avon Drama z kosmetyczką :


I słodkości też muszą być obowiązkowo aby poszło mi w boczki :d :


Od babci i dziadka: pieniążki oraz taki śliczny stroik świąteczny :



Od mojego tż :

Prześliczny wazon- idealny do mego pokoju ( na brak wazonu też narzekałam ) obity skórą  :



Od mamy mego tż :

Komplet przecudnej różanej biżuterii- ah to co sroczki lubią najbardziej :D

oraz pan Mikołaj- jak ja kocham takie figurki :


Od mojej przyjaciółki Milenki - 

Etui na telefon :*, lusterko, bransoletka, pilniczek, pędzelki, naszyjnik, motylki do storczyków i cudna torebusia :) 

oraz uroczy bilecik :




I jak tu się nie cieszyć z imienin ? hehehe

Buziam Was me śliczne ♥

♥♥ Dagmara ♥♥

64 komentarze:

  1. jeszcze raz Kochanie wszystkiego najlepszego.... prezenty cudne.... uwielbiam je dostawać, ale chyba jeszcze fajniej jest je komuś podarować.... a data faktycznie wyjątkowa :) :**** <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego! :) cudne prezenty, ja mam imieniny dzień po urodzinach i dostaję jeden prezent zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego z okazji imienin,
    Świetne prezenty, faktycznie Cię obdarowali, to naprawdę miłe
    jak nie przepadam za biżuterią, tak ta mi się podoba
    napisz koniecznie jak się sprawdził tusz z Avon

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne;) a torebka! o takiej marze;))

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego:) fajnie prezenty:)

    pozdarwiam;):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obchodzę tylko urodziny, które też już nie długo bo w lutym :)
    Kocham Twoje imię, biorę tak na bierzmowanie.. :)
    Wszystkiego najlepszego kochana ;* zapraszam do udziału w rozdaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny prezent od przjaciółki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne prezenty i ile ich! wszystkiego najlepszego Kochana, spelnienia marzen! szkoda, ze u mnie nie obchodzi sie imieni, tylko wylacznie urodzinki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Różności:) Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile prezentów! Super.
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia wszystkich marzeń! :)
    Szkoda, że o moich imieninach nikt nigdy nie pamięta :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego Kochana :))
    Czekoladę sama bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dużo prezentów! same śliczności ♥
    wszystkiego najlepszego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te kapcie:)
    zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego najlepszego:* widać, że grudzień to Twój miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego :*
    Zasypali Cię prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. duużoo, dużo radości i wszystkiego najwspanialszego z okazji imienin Kochaniutka! :**

    a prezenciki świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  19. o jej, same wspaniałości :)
    rzeczywiście zostałaś nimi zasypana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepszego;)

    jeju ile prezentów! ja chyba nigdy tak dużo nie dostałam!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. czyżby mój komentarz się dodał??
    ojej

    najlepszego:) i zazdroszczę góry prezentów

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego naaaj ! a prezenty super ;**

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku, ile prezentów! szczęściara z Ciebie, a różany komplet biżuterii świetny!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne etui na telefon. Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkiego najlepszego. :) chciałam sobie kupić futrzaną torbę, ale pomyślałam, że wyjdę z nią dwa razy na deszcz/śnieg i będzie śmierdziała jak zmokły pies. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestw tusz + kosmetyczka z AVONU jest REWELACYJNY :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam dzisiaj urodziny, a nie dostałam nawet połowy Twoich prezentów :D
    Wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny ten zestaw z avonu :)
    i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałyby mi się takie ciepłe kapciochy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile prezentów :D
    Wszystkiego najlepszego kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego! :D
    Śliczne prezenty. ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego kochana :) świetne prezenty zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie prezenty :)
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne prezenty !! Najlepszego z okazji urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile prezentów :D Kapciochy super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyjątkowy dzień Wyjątkowej Osóbki :) Wszystkiego najlepszego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  37. Najlepszego!:D Super torebunia:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszytskiego najlepszego kochana :) ja tam nigdy nie pamiętam kiedy kto ma imieniny wiem kiedy jest katarzyny i Kacpra :):) hehe swoich nawet nie znam

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego Dagusiu :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana ale masz piękny nagłówek swiąteczny fju fjuuuu :D:D:D hihihi
    no tak dagus bez tuszu nie byłaby sobą :P jak mysle o Tobie to myslę o Twoich ślepiach i rzęskach! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Spełniania marzeń i wszystkiego co sobie życzysz kochana;) Zapraszam do mnie,obserwuje i czekam na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego........ czego sama sobie życzysz i zażyczysz;):)
    Buuuuuzi;*:*

    OdpowiedzUsuń
  43. ile prezentów! :) spełnienia marzeń kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Stroik jest prześliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń, dużo radości i tysiące uśmiechów ;) wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  46. tez mam ta mascare z avonu...nawet ok jest

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komplet biżu bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wybacz kochana,przeoczyłam!:( Spełnienia wszystkich marzeń!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥