sobota, 14 kwietnia 2012

Malutki napad na Essence plus nowe etui plus spineczka :D

Hej dziewczyny :)

Stwierdzam , że nie mogę blogować :D ponieważ za dużo rzeczy chcę mieć :D


Sobota jest dobrym dniem zakupowym :D Wyszłam tylko po jakieś etui do telefonu bo rozwaliłam poprzednie ale nie wiedziałam że znajdę się w raju takich rzeczy :D normalnie nie mogłam się zdecydować jakie chcę - były wyszywane, z kokardkami, różyczkami ale ja twardo postawiłam na bardziej pancerne :D Ciemno różowe z diamentami ale sprawiało wrażenie takiego, które się nie rozwali po 2 tygodniach :D


A ogółem kupiłam to:




I tak etui wygląda tak : Musiałam takie większe bo moja Nokia jest duża :D 


Kosztowało mnie tylko 5 zł ale nie inwestuję więcej bo ja szybko takie rzeczy psuję :D więc szkoda mi za bardzo podobne w sklepie z telefonami dać 25 zł ;)


Wstąpiłam do Natury z celem znalezienia pudru do rzęs ze starej limitowanki Vampire's Love i o dziwo znalazłam jeden z dwóch ale zaraz za mną wzięła też dziewczyna ;) nie wiem czy aż tak warto mi zaufać że ludzie kupują to co ja :D często tak mam że coś wezmę i zaraz też ktoś bierze od razu ;)




Wiem wiem że ma średnio dobre opinie na wizażu ale ale za 9 zł (bo tyle w wyprzedaży ) moje rzęsy chciały go przetestować - ale powiem szczerze że 12 zł bym już nie dała :D powiedziałam sobie właśnie jak wchodziłam do Natury że jak będzie mniej niż 10 kosztował to kupię ;) Niedługo wrzucę recenzję jeśli mi się nie nada to pójdzie do wymianki :) 






Kredka Essence I ♥ Rock :
Jak już zapewne wiecie jestem fanką malowania linii wodnej rzęs i potrzebowałam bardzo mocno czarnej i trwałej kredki- maznęłam sobie na rękę i oniemiałam- tak łatwo się nią maluje, jest mięciutka, bardzooo czarna i uwaga później nie mogłam jej usunąć z dłoni czyli trwała ;) 
Produkt godny uwagi bo tani 5,99 zł. Widzę że seria I love ... im się bardzo udała- mam też tusz I ♥ Extreme i jest cudowny - na pewno pojawi się recenzja ;)


Kupiłam sobie jeszcze spinkę-klamrę do włosów ale w kształcie kwiatuszka- jeszcze takiej nie widziałam ;)








Słuchajcie ktoś także pytał żebym powiedziała jak się zmywa Farba z L'oreala czy na rudo ?


Otóż nie mi się zmyła na ładny ciemny brąz po 3 tygodniach od farbowania ;) przy myciu co 1-2 dni ;) częściej co 1 :D


Jakże mnie bardzo cieszy że tyle z Was komentuje moje posty :) Uwielbiam Was dziewczyny ♥♥ :D




Miałyście może ten puder do rzęs lub kredkę ?? Co o nich sądzicie ? Jutro jakaś recenzja ;)


♥♥ Dagmara ♥♥

60 komentarzy:

  1. chciałam kupić ten puder do rzęs ale jakoś nie byłam do niego przekonana ;) daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się spinka :)
    Kosmetyków nie miałam, więc się nie wypowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie, otagowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprostu nie mozesz wychodzic na zakupy;D
    ale z ta kredka to Ci sie naprawde udalo;) ja juz mialam kilka i zadna sie nie sprawdzila..a byly drozsze niz ta..
    chyba jednak bede zmuszona pojsc i kupic nowa;D
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję pudru do rzęs ;)
    Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. sorbet niestety nabyty w Niemczch i nie mam pojęcia czy tutaj można taki nabyć. Może jakieś podobne w Rossmanie są. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję też Cię bardzo chętnie poobserwuję :)
    Masz rację nie ma co inwestowac w drogie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo..to prawda, bo dużo blogerek kusi:D
    fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma za co :)
    nie wiem czy miałaś, ale dla mnie genialna jest kredka z vipery i z fm. Polecam Ci je, też już trochę wypróbowałam tych kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak właśnie o tą, jest naprawdę bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy jak zwykle udane:) zazdroszcze bo ja ze swoja buzia juz blisko 2 tyg nigdzie nie wychodzę:( a Essence nie ma u mnie a tam tyle wspaniałości jest:( a czytałam o tym pudrze do rzęs ale opinie sa niezadowalające dlatego nie wiadomo jak sie będzie sprawować na Twoich rzęskach - jednak mam nadzijeę że to nei wyrzucone 9zł i bedziesz go pod niebiosa wynosić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam z niecierpliwością na fotki z tym jak się sprawuje ten puder.....bo moze kiedys bedąc w Krakowie napadne na Essence zakupię...

      Usuń
  12. Nie miałam, ale jak najbardziej chciałabym t kredkę!:D Choć posiadam wyśmienitą dwustronną z avon, to i tak nie pogardziłabym kolejną w mojej kolekcji;)
    Jak spojrzałam na telefon, który się wychylał z etui, to myślałam, że masz taki sam fon jak ja badziewny dotykowy LG KP501;] Czemu badziewny? Wcześniej nie był taki, ale ostatnio tak się pierdzieli, że nerwy mi tylko szarpie. Np. dzisiaj próbowałam odpisać koledze, to musiałam z ok. 10 smsów napisać, bo nie dość, że się nie chciał zapisać w kopiach roboczych, to w ogóle nie dał się wysłać;/ W końcu odpisałam z drugiego mojego nr:) Tak w ogóle to posiadam dwa nr z orange(bo mój główny nr, który mam na abonament. wkopałam się w badziewny pelikan i w ogóle nie mam możliwości wykupienie pakietu 500smsów, więc z racji tej musiałam kupić sobie starter z nr na kartę, gdyż ja tylko piszę, rzadko kiedy dzwonię, jeśli już, to bardzo szybko mówię:D) i jeden z heyah(przeznaczony wyłącznie do pisania z przyjaciółką, ale obecnie jest pusty, bo nie chce mi się go doładowywać):D Tak więc za przeproszeniem piznęłam ten główny telefon i odpisałam z drugiego nr. Bez problemu wysłał się:P No mówię Ci taki szmelc, że to coś okropnego ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zakupy udane.
    Etui ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten puder jakoś mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taką samą kredkę z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za miły komentarz :***

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie kontorowki z essence, mam kilka czarnych oraz biala, sa trwale :)

    etui sliczne, w moim stylu i jednym z moich ulubionych kolorow :)

    p.s. ostatnio jak pije zielona hernate, to mysle sobie o Tobie hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne etui. Taki słodki kolorek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj również kupiłam sobie kredkę z Essence,tyle że long lasting ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, ja mam kredkę i moja reakcja na nią była WOW, natychmiast wrzuciłam ją do koszyka i pobiegłam do kasy! :)
    Jest idealna i bardzo ją lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. ajaj :DD
    postaram się być częsciej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. no to kolejny kosmetyk do zakupu :D muszę kupić tą kredkę, na dodatek jaka tania ! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś oTAGowana: http://myrcella.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no ja właśnie raz kupiłam etui na komórkę za 30zł i po miesiącu już się nie nadawał do użytku. heh
    daj szybko znać na temat pudru! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że kwiatki we włosach podbijają serca.

    OdpowiedzUsuń
  26. A bo te dotykowe, to już słyszałam od jakiejś osoby, żebym sobie nie brała, bo się będzie zawieszał. A ja głupia nie posłuchałam..;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mamy ten sam problem Ryba, im więcej tu siedzę tym bardziej nakręcam się na kupowanie, posiadanie czegoś nowego. Tak to już ze mną jest

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne etui ;D
    Dobra, może jestem zacofana ale niech mi ktoś proszę wytłumaczy do czego jest ten puder.? ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zakupy. Czekam na recenzje pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  30. to czekamy na recenzję w takim razie:) spinka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie dziękuję! : ) Urocze to różowe etui <3

    OdpowiedzUsuń
  32. koniecznie napisz o tym pudrze bo już u Dusi go widziałam i mnie zaciekawił :D Obserwuje :**

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję Ci słońce!:*:) To prawda, są zupełnie bezużyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Też kupiłam ten puder do rzęs, ale jakoś odwagi nie mam żeby go wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja cierpliwie poczekam na recenzję tego pudru do rzęs, bo pierwsze o nim słyszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś zatagowana,zapraszam do zabawy :)
    http://blizniaczki09.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-blizniaczka09.html

    OdpowiedzUsuń
  37. jeśli mam być szczera to pierwszy raz słyszę o pudrze do rzęs i jestem bardzo ciekawa recenzji :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. napisz jak ten puder do rzęs sie sprawuje - to ekstra rzecz - znam ten trik pogrubiania rzęs od lat ale na codzien nie stosuję - uzywalam do tego pudrów sypkich i efekt był super pod warunkiem, ze maskara była BAAAAARDZO ŚWIEŻUTKA - inaczej grudy i owadzie nogi - o fuj :D czekam na recenzję jego!!!!! :D:D :*

    OdpowiedzUsuń
  39. sliczne etui, a ta kredka wydaje sie fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wiedziałam, że jest coś takiego jak puder do rzęs :O
    ja mam etui na telefon z Golli, firma specjalizuje się w etui płaciłam 30 zł, i mam jeszcze z tej firmy cudowną fioletową torbę na laptopa, która wygląda jak taka zajebista torebka, a nie jakaś czarna walizka, ale kosztowala 189 zł. Miałam najpierw zwykł etui na telefon i ciagle wygladal jak nowy, pozniej mi sie rozwalilo jakos nie mialam czasu i checi wybrac sie po nowe i dwa, czy trzy miesiace bylam bez i juz mam troche szybke porysowana i ogolem jest zniszczony, wiec stwierdzilam, ze etui to jednak fajna sprawa i kupilam. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. etui jest super tylko, że ja telefonu nie noszę w etui bo nigdy nie słyszę jak dzwoni ta kredka z Essence jest super też mam i sobie bardzo chwalę pozdowionka.

    OdpowiedzUsuń
  42. spinka może stanowić bardzo ciekawy dodatek do ciuchów. Fajnie tu u Ciebie:* i dzięki za odwiedziny mojego bloga:))) :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja miałam ten puder do rzes i robiłam o nim recenzję...ale dla mnie on był do niczego...kompletnie nic z moimi rzesami nie robił dlatego się wymieniłam

    OdpowiedzUsuń
  44. ten puder do rzes mnie zaciekawil... dodaj recenzje jak pouzywasz go troszke, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję! :) Masz gdzieś paseczek od obserwowaia bloga ?

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥