środa, 28 sierpnia 2013

Złoty luksus dla włosów czyli L'oreal Mythic Oil Colour Glow ♥

Dzień dobry słoneczka :)

Dzisiaj będzie o kosmetyku, który moje włosy darzą wielką miłością od pierwszego użycia :) Kosmetyku, który używam codziennie :) 

Pamiętam, gdy podejmowałam współprace ze sklepem fryzjerskim HairStore, cudowna pani Ula - zaproponowała abym wybrała sobie jeden kosmetyk z całego sklepu. Od razu wiedziałam, że będzie to coś z gamy Mythic Oil i wiedziałam, że będzie to olejek (naczytałam się wspaniałości ) ;) Ja olejku bym w życiu sama nie kupiła bo moje włosy obciąża wszystko i bym się bała ;) Ale dostałam go do testów i się oczarowałam ;) Wybrałam olejek :

L'oreal Mythic Oil Colour Glow Oil - do włosów farbowanych :



Zdaniem producenta :

Olejek z serii Mythic Oil oparty na naturalnych wyciągach z luksusowych, certyfikowanych olejków: siemienia lnianego i z żurawiny. Przeznaczony do wszechstronnej pielęgnacji włosów farbowanych i rozjaśnianych, które mogą być uwrażliwione, matowe, suche i szorstkie w dotyku. Eliminuje te problemy włosów farbowanych, dogłębnie je pielęgnując i chroniąc.
Luksusowe działanie olejku:
Przywraca blask, wygładza, zmiękcza włosy
Eliminuje matowość i puszenie się uwrażliwionych włosów
Odżywia od wewnątrz i zewnątrz, nawilża, ale nie natłuszcza i nie obciąża
Zawiera ochronne filtry UV, które chronią kolor włosów farbowanych przed blaknięciem. 
Oryginalna nazwa na opakowaniu: Loreal Professionnel Mythic Oil Colour Glow Oil

Sposób użycia: Stosować na wilgotne włosy. Po umyciu na wilgotne włosy jako odżywkę lub na suchych włosach jako nabłyszczacz.

Skład olejku został wzbogacony o najwyższej jakości olejki z siemienia lnianego oraz z żurawiny:
- olejek z siemienia lnianego: zapewnia wysokie stężenie kwasów tłuszczowych, które otulają włókno włosa,
- olejek żurawinowy: to mocny antyoksydant o właściwościach odżywczych.
Sposób użycia na mokre włosy: 
- rozgrzej 2 do 3 porcji Mythic Oil Colour Glow w dłoniach,
- wmasuj w wilgotne końcówki i długości włosów,
- przed przystąpieniem do suszenia, poczekaj minutę, żeby produkt się wchłonął,
- wysusz i wymodeluj włosy.
Sposób użycia jako wykończenie fryzury:
- wysusz i wymodeluj włosy tak, jak zazwyczaj,

- rozgrzej 1 porcję Mythic Oil Colour Glow w dłoniach i nałóż na suche włosy (na końce i długości), aby uwydatnić cieniowanie i ruch włosów i zapobiec przed puszeniem.


Kilka słów ode mnie- czyli jak używam  :

1. Na suche włosy- czyli używam do nabłyszczania nich - gdy wychodzę na spotkania z przyjaciółmi, randki itp.

2. Dużą ilość na 3-4 godziny przed myciem włosów ( 2 razy w tygodniu to robię ) owijam turbanem i myję szamponem 

3. Ewentualnie od razu po umyciu w wilgotne włosy ( nie spłukuję ) 

4. Na suche włosy tuż przed ich kręceniem/karbowaniem 


Plusy :

+ idealnie nabłyszcza włosy- wyglądają pięknie i zdrowo i zachwycają swym blaskiem :)
+ zmywa się szamponami i Isaną i Barwą i Fitomedem - a po wysuszeniu uzyskuję włosy bardzo miękkie, gładkie i lekkie ♥ takie jedwabiste w dotyku 
+ absolutnie NIE obciąża włosów co dla mnie było szokiem- nawet jak naładuję wielką ilość nie ma mowy o tłustych i przyklapniętych włosach 
+ nie wiem jak to napisać ale momentalnie po nałożeniu mój kolor jest jakby ożywiony, jakbym wyszła z salonu od razu po odświeżaniu koloru ;) nie wiem jak to się dzieje ale on działa :D 
+ gdy nałożę go przed kręceniem to skręt utrzymuje się o wiele dłużej i jest bardziej sprężysty
+ podkreśla cieniowanie włosów - co zobaczycie na fotach ;) 
+ przepięknie pachnie 
+ wystarczy jedna pompka na całe włosy 
+ mega wydajny - używam go codziennie a mało co ubyło
+ nawilża włosy 
+ włosy mam odbite od czubka i mają większą objętość 
+ Pompka- wielki plus za idealne dozowanie kosmetyku ♥ 
+ błyskawicznie się wchłania we włoski 

+ przyjaciółka ostatnio zapytała- " Daga, co Ty robisz, że masz takie piękne lśniące włosy i w dodatku tak miękkie i gładkie - prostujesz ??   "  oczywiście nie prostuję- to właśnie dzięki olejkowi ;) 


Minusy:

- brak


Ocena: 10/6 :D 
Cena: 55 zł 
Objętość w ml: 125 ml 
Czy kupię? Jak skończę ten czyli gdzieś za 2 lata :D Tak z wielką przyjemnością ;)
Gdzie?  Na HairStore czyli : MythicOil

Krótka ocena końcowa :

Dla moich włosów to ideał- je prawie wszystko obciąża i trudno mi dobrać pielęgnację aby włosy wyglądały zdrowiej ;) A ten olejek to cudo- nie dość, że włosy są piękne i wyglądają na bardzo zadbane, to jeszcze są nawilżone, ujarzmione a skręt trzyma się ok 3 dni ( a wiecie że u mnie z tym ciężko ). Wreszcie w domowym zaciszu mogę robić sobie SPA włosowe niczym z salonu fryzjerskiego. Żałuję tylko, że wcześniej nie kupiłam tego olejku- bo jest on najlepszym kosmetykiem do włosów jakikolwiek miałam. A włosy wyglądają jak z okładki gazety ;) Polecam z czystym sumieniem ;)

Ps. Już dawno fryzjerka mi go polecała a ja nie wierzyłam ;)
Ps2. Wiem, że cena dość wysoka ale przy tej wydajności to serio opłacalny kosmetyk ;)
Ps3. Zdobył nagrody- Doskonałość Roku Twój Styl 2012 i Super Produkt Świata Kobiety 2012 


Dziękuję HairStore za cudowny kosmetyk i zaznaczam, że to że dostałam go za darmo nie wpłynęło na moją ocenę ;)

Olejek- opakowanie  :



Skład :

Konsystencja : przezroczysta, oleista, wodna

Włosy po zastosowaniu  :








Podkreślenie cieniowania (uchwyciłam ruch włosów) :


No a na lokach i falach wyglądał tak- też widać podkreślenie cieniowania  :





Polecam przejrzycie ofertę : HairStore, bo mają wspaniałe kosmetyki w rewelacyjnych cenach chociażby :

♥ Inny niż mój - Mythic Oil nawilżający za cenę 38 zł : Mythic Oil nawilżający
Czy serum z olejkiem arganowym Bioelixire Argan Oil za 7,50 - Serum z Olejkiem Arganowym

A to tylko niektóre rewelacyjne rzeczy z HairStore ;)

Również kontakt jest wspaniały i szybka wysyłka :) I dodatkowo dla zarejestrowanych klientów rabat 5% na pierwsze zakupy ;) ;)



Miałyście Mythic Oil ?? Jak u Was się sprawował ?? Jestem ciekawa opinii ♥ 

♥♥ Dagmara ♥♥

50 komentarzy:

  1. Mi niestety na blond włosach trudno uzyskać blask, a olejku kiedyś używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, strasznie drogi ten oleje, a działa chyba podobnie do jedwabiu ;P
    Śliczne masz włosy! ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥ dla mnie działa lepiej niż jedwab bo jedwab mnie obciąża maksymalnie :D

      Usuń
  3. ale mnie skusiłaś na niego:)Chcę go!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. same plusy, no i wlosy calkiem dobrze wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym się bała, że przeciąży włoski, ale super jest :)) i włosiska piekne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie już od dawna ale teraz na pewno w niego zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie po nim lśnią włoski! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie świetnie na błyszcza.
    Twoje włoski wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne włoski masz :D
    olejek dość drogi, ale chyba się na niego skuszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sama jego nazwa i opakowanie lekko tajemnicze mi się podobają, a ma tyle plusów, że chyba wart jest swojej ceny. twoje włosy dosłownie lśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. CENA :O mimo że kocham olejki to jednak się nie skusze:P:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Skusiłaś mnie ogromnie! Gdyby tylko moje włosy nie reagowały tak źle na silikony to już dawno bym go kupiła, a tak to chyba poczekam na odlewkę od kolezanki kiedyś albo kupię na spółkę z kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie troszku za drogi, ale recenzja bardzo pozytywna i kusi do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego ale masz cudowne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę. Fajna recenzja. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety nie mieliśmy, ale kusisz Dagusia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się... Niestety spłukałam się z kaski,...

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam olejki do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam dużo pozytywów na jego temat,ciesze się,że mogłaś go przetestować,włosy masz śliczne kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dużo dziewczyn go poleca...ale za taką cenę się chyba nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  21. To super, że tak dobrze się sprawdza i nie obciążą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Twoich ciemnych włoskach pięknie się błyszczy. Ciekawe czy u mnie by się spisał;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Slicznie wygladaja Twoje wloski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam używać olejków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dagunia nominowałam Cię! Szczegóły na blogu***

    OdpowiedzUsuń
  26. nooo, rzeczywiście zapowiada się ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślałam nad jakimś olejkiem i już wiem co kupię ;) Jeśli nie obciąża to będzie ideał ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. czytalam bardzo duzo pozytywów nt tego olejku i sama zastanawiałam sie nad jego kupnem :) może jak skonczą mi się moje olejki to go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam go jeszcze, ale powoli się kończy ;(
    U mnie również spisuje się doskonale - rewelacja po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo kuszący,niestety cena trochę wysoka,ale może kiedyś go wypróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam ten olejek tylko w wersji mocno regenerujacej :) jest super! no i starcza na wieki nawet przy czestym uzywaniu

    OdpowiedzUsuń
  32. Cena jest trochę wysoka, ale skoro taki wydajny to myślę że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z pewnością kiedyś wypróbuję, bardzo lubię takie produkty.
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  34. Cena trochę wysoka ale za taką wydajność, czemu by nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. oo, ja bardzo lubię olejki do włosów, a tej firmy nie znałam więc koniecznie muszę przetestować. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na konkurs na moim blogu, może masz ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Włosy to ty masz świetne. :-)

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. powoli zaczynam się zastanawiać nad jego kupnem:) aż tak go zachwalasz? musi być dobry!

    Zapraszam Cię w wolnej chwili do mnie - może znajdziesz coś co Cię zaciekawi, pozdrawiam gorąco !:)

    OdpowiedzUsuń
  38. No ja przepraszam już z góry za określenie, ale ten olejek to może possać jedwabiowi :D a tak całkiem serio ich działanie jest nieporównywalne,ten olej to najlepszy kosmetyk takiego typu,miałam droższe i tańsze,ale mythic'owi nic się nie równa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. lubię takie produkty do włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  40. pierwszy raz widzę tą firmę, kusząca propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  41. wydaje sie fajny,ale ja i tak balabym sie ze mi przetlusci wlosy bo mam z tym problem :((

    OdpowiedzUsuń
  42. Olejek który nie obciąża włosów? Brzmi jak marzenie :)) Tylko cena trochę za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny ten olejek! Ostatnio kupuję głównie kosmetyki do włosów, więc jak wykończę to co mam na pewno rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  44. mam olejek z tej serii i też sobie go chwalę ;) jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoja recenzja olejku brzmi zachęcająco.:) ŚLiczne masz włoski!:)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥