piątek, 16 sierpnia 2013

Lokówka z Biedronki czy warto ? Loki, lokczki, lokusie :D + 2 nowe włosowe współprace ♥

Witam laleczki :)

Dziś post nietypowy :) Wstawiłam na FanPage, zdjęcie lokówki, którą nabyłam w Biedronce i dostałam mnóstwo pytań o to czy warto w nią zainwestować ;) Otóż moim zdaniem bardzo warto :) Dzisiaj przedstawię Wam pokrótce powody dla których jest ona bardzo fajnym włosowym gadżetem ;) 

Lokówka Ceramiczna ze Spiralną Osłoną Modelującą :



Zaczynamy ;)

Opis moich włosów- przeczytajcie bo to ważne ;)

Od zawsze mam proste włosy - proste jak druty ;) Nie mówię, że ich nie lubię bo lubię ale jak to mała dziewczynka w dzieciństwie zawsze marzyłam o loczkach jak u księżniczki. No ale niestety już wtedy przeżyłam szok jak to loczki zrobione lokówką nie dość, że były mizerne to jeszcze rozleciały się po 20 minutach mimo pianki i lakieru  ;/ Później jako nastolatka kupiłam sobie lokówko-suszarkę, no i szał zrobiłam loki, które trzymały się aż 2 godziny ;/ Ze 3 lata temu poszłam do fryzjera po radę i pani fryzjerka stwierdziła, że o lokach mogę tylko marzyc po nie mam podatnych włosów na loki. Wtedy odkryłam w necie lokówkę stożkową ale cena ok 200 zł mnie przeraziła bo pomyślałam, wydam tyle kasy a loki nie wyjdą - szkoda mi. No i wtedy wpadła w me ręce ulotka Biedronkowa a tam lokówka moich marzeń w cenie moich marzeń :D Ceramiczna stożkowa i osłonką tworzącą loczki - mówię a kupię- lepiej stracić 30 zł niż 200. Zrobiłam nią loki i uwaga trzymają się już 2 dzień co dla mnie jest szokiem i ciężkim przeżyciem :D Zresztą zobaczycie na zdjęciach ;) 


Dlaczego warto kupić tą lokówkę :

1. Ceramiczna- więc w moim zamyśle mniej szkodliwa dla włosów niż metalowa.
2. Jednego loka robi się 20 sekund- całą fryzurę ok 10 minut. 
3. Loczki mają początkowy kształt fajnych sprężynek a gdy rozczeszemy - fal. 
4. Trwałość loków na włosach mało podatnych to 2 dni- więc nie wiem jak będzie na włosach podatnych na kręcenie ;)
5. Szybko się nagrzewa i szybko stygnie
6. Dzięki osłonie z plastiku ani razu się nie oparzyłam ♥ 
7. Łatwa w obsłudze
8. Obrotowy kabel więc się w niego nie zaplątamy ;)
9. Temperatura 200 stopni- jedna 
10. Nawet ładnie ona wygląda :) i nie wyślizguje się z dłoni ;)

Ocena- dla mnie 6/6
Cena : 29,99 zł
Gdzie ? Biedronka


Krótka ocena końcowa :

Dla mnie lokówka idealna- zrobiła 2 dniowe loki na moich włosach, na których nic nie chciało ich zrobić. Jestem szczęśliwa że ją kupiłam - jeden z moich lepszych zakupów.

Ps. nie wiem jak się sprawdzi na krótkich włosach * 

Lokówka :

Mocowanie włosków pod klips :

Kręcimy :



Loki dzień pierwszy :







Loki dzień 2  :



Niestety tyłem mam foty z dnia 2 tylko :


I rozczesane na duże fale :


Tak więc jak widzicie efekt jest fajny ♥ 


Zaczynam też dwie nowe mam nadzieję fascynujące współprace :

Pierwsza ze sklepem fryzjerskim HairStore.pl  i dostałam osławiony olejek L'oreal Mythic Oil  do włosów farbowanych :


oraz druga współpraca z Fitomed od, której dostałam Szampon do włosów koloryzowanych (odcienie ciemne) "Herbata i henna" oraz Odżywka ekstra ziołowa do włosów koloryzowanych (odcienie ciemne) "Herbata i Henna"

Zabieram się do testów :) 

65 komentarzy:

  1. Super loczki, jakbym miała krótsze włosy to bym częściej kręciła na lokówce, ale przy takich długich zwyczajnie mi się nie chce spędzać prawie godziny na lokowaniu :) Gratuluję nowych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fakny efekt po tej lokowce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne loczki, swietna recenzja, az mnie zainspirowalas zeby zrobic posta o kreceniu wlosow ;)
    Moze podziele sie kilkoma sztuczkami ktorych nauczylam sie w szkole kosmetyczno-fryzjerskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście ekstra efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne loki, ja mam lokówkę metalową i uraz do niej bo strasznie sobie szyję sparzyłam. Zamierzam przetestować fitomed w wersji do jasnych włosów. Pozdrawiam Dagusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znając moje szczęście do biedronkowych zakupów lokówkę pewnie bym zepsuła na drugi dzień

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobaja mi sie loki z prostownicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstyd się przyznać ale ile razy próbowałam tak nigdy mi nic nie wyszło :D

      Usuń
  8. Ja mam podobną z Babyliss i jestem mega zadowolona, bo moje włosy też do łatwych nie należą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się masz fajnie z tymi współpracami! a włoski chyba najbardziej spodobały mi się po rozczesaniu, w sumie ladnemu we wszystkim ladnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie.... ja z Biedronki mam lokówkosuszarke

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoo zazdroszczę współpracy :) a Twoje loczki są cudowne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. A tak właśnie ostatnio się zastanawiałam czy dobra ta lokówka bo niedroga :) Piękne masz loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt naprawde fajny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne loczki! ślicznie Ci w takiej fryzurce ♥
    gratuluję nowych współprac :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Loczki bardzo fajnie wyszły:) gratki z nowych współprac:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne Ci loczki wyszły:) moje włosy też strasznie nie podatne na kręcenie:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze...ja chce taką lokówkę...tylko pewnie już jej nigdzie nie znajde :-/

    OdpowiedzUsuń
  18. baaardzo fajny efekt, ta lokówka to naprawdę świetny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skusiłam bym się na tą lodówkę i jeszcze za taką niską cenę,ale zawsze gdy zrobię loki mam wielką szopę na głowie i właśnie tak samo jak tobie loki mi się nie utrzymują.Chociaż jak będę teraz w Biedronce i będzie ta lokówka to na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje współprac :) świetna ta lokówka ;) niestety u mnie w biedronce był tylko 3 sztuki i od razu zostały wyprzedane :/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie mam lokówki! Gratuluję współpracy!

    Ps. Na moim blogu nowa notka przegląd sklepu i bardzo proszę o klikanie w kolorowe numerki <3 Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna lokówka jak na 3 dychy :D no i gratuluje współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez zawsze mialam wlosy sztywne jak druty :(
    a teraz mam za krotkie na krecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 2 dnia wyglądają obłędnie!:))) aż mam ochotę sobie zakręcić włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ladne te loczki, ja mam wlosy podatne na ukladanie, ale w lokach wygladam fatalnie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Loczki są śliczne.Może też powinnam sobie sprawić taką lokówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie myślałam nad tą lokówka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak będzie ta lokówka jeszcze dostępne to sobie ją kupię.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. w biedronce to czasem cacka jakich malo ! ja bym chciala do takich cieniutenkich loczkow:) jak murzynki:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Loki faktycznie świetne :) Gratuluję współprac i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czaję się na te produkty do włosów Fitomed, także czekam na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję współprac :D
    Lokówka widze daje świetne loczki :D też mi się zawsze takie marzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  33. no no lokówka bajer, loki są cudowne, efekty bardzo mi się podobają
    gratuluję współprac, szampon Fitomed jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje bardzo za ten wpis kochana!!! :*
    Jeśli jeszcze trafię to na pewno ją kupię!

    OdpowiedzUsuń
  35. fajna ta lokówka, widziałam ją:) ale ja nie potrzebuję, bo mam loki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ciekawy blog zapraszam do siebie +dodaje :)
    http://lettaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja chciałabym mieć włosy proste jak druty... zamień się :D

    Bardzo ładne loczki Ci wyszły i faktycznie- trzymają się!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdybym tylko miała dłuższe włosy, natychmiast kupiłabym tą lokówkę. Niestety nadal zapuszczam z bardzo krótkiego ścięcia w grudniu (never again) także lokówka jest mi zupełnie zbędna. Gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne loczki i długo sie trzymają :))ciekawe czy niszczą włosy czy nie? troszkę na pewno. fajne wspólprace, czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja używam takich rzeczy raz na jakis czas ;) ale teraz mi nie popaliła ani nic ;)

      Usuń
  40. Może z wiekiem i upływem czasu zmieniła się struktura twoich włosów dlatego się zaczeły kręcić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słońce- jeszcze miesiąc temu kupiłam lokówkę metalową i nic żadne loki nie chciały się tworzyć :( więc ta musi być magiczna :D

      Usuń
  41. ale piękne loczki Ci wyszły :) ahh !!

    OdpowiedzUsuń
  42. wow jakie piękne loczki, a lokówka tak nie droga, w biedronce to można naprawdę znaleźć fajne rzeczy, lubię tam chodzić :)
    Dagusia z tego co pamiętam pisałaś kiedyś o odżywce czy olejku z firmy Jantar. Powiedz mi proszę gdzie go kupiłaś bo byłam w kilku drogeriach i nigdzie nie mają.. będę wdzięczna jak mi powiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jakiś czas temu zastanawiałam się nad jej zakupem, dzięki za ten post, przekonałaś mnie, że warto ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Faktycznie długo się trzymają, ale ja wolę loki robione prostownicą, albo tylko delikatne fale. Tobie pasują te loki, ładnie ci w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Faktycznie długo się trzymają, ale ja wolę loki robione prostownicą, albo tylko delikatne fale. Tobie pasują te loki, ładnie ci w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Właśnie się zastanawiam nad zakupem ten lokówki i nadal nie wiem czy się na nią zdecydować :) Loczki robi fajne więc może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Te Twoje loczki są na prawdę świetne, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. o jak dobrze, że trafiłam tu :D dziś widziałam ją za 20zł :) moje włosy też są niepodatne wiec dziękuję za recenzje... no i dzięki niej odkryłam Twój blog
    Pozdrawiam Malggonia

    OdpowiedzUsuń
  49. o jak dobrze, że trafiłam tu :D dziś widziałam ją za 20zł :) moje włosy też są niepodatne wiec dziękuję za recenzje... no i dzięki niej odkryłam Twój blog
    Pozdrawiam Malggonia

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥