niedziela, 27 stycznia 2013

Puder dla dzieci Babydream jako wielofunkcyjny kosmetyk Dagusi :) + aktualny stan włosów :)

Witam laleczki :)

Przepraszam że nie pisałam ale marnie się czuję- chyba coś mnie bierze ;/ 

Dzisiaj chcę Wam napisać o moim wielofunkcyjnym kosmetyku, który jest ze mną już ponad 2 lata i jest on jednym z moich ulubieńców :)

Puder dla dzieci Babydream- pomyślicie zwariowała? używa pudru dla dzieci :)  Tak istotnie używa używa i nawet dobrze jej służy :) A w jakim celu ? O tym w dzisiejszej notatce :) 

Kilka słów o nim :


Puder Babydream wchłania resztki wilgoci ze skóry niemowlęcia, chroni ją przed podrażnieniami i odparzeniami. Produkt zawiera talk mineralny, olejek oliwkowy i alantoinę. Nie zawiera barwników i konserwantów.

Skład: Talc, Zink Oxide, Olea Europaea Oil, Allantoin, Parfum.


I teraz moje zastosowanie :

1. Początkowo kupiłam go w lato do stóp- ładnie pachnie i super działa- sprawia że stopy się mniej pocą, są odświeżone

2. Następnie wymyśliłam, że będę nim smarowała pięty i paluszki przed założeniem nowych butów i co ? i uniknęłam otarć i odcisków ;) 

3.  Używam go także od czasu do czasu zamiast pudru fixującego do twarzy- pięknie matuje  to na wiele godzin :) wiadomo nie robię tego codziennie ale od czasu do czasu można ;) 

4. Jak sobie podrażnię skórę również nim smaruję- może nie przyśpiesza gojenia ranki ale niesamowicie koi mi odparzone miejsce ;) 

5. Stosuję go także po depilacji na wrażliwe miejsca i te podrażnione- niesamowita ulga i brak krosteczek 

6. Uwaga i mój największy hit i REWELACJA ostatnich dni- jako Suchy Szampon na włosy- baaa działa nawet lepiej bo unosi włosy od nasady i są mięciutkie i sprawiają wrażenie gęstszych niż są w rzeczywistości :) już nie myję główki codziennie ;)  aha i mam czarne włosy- ale bardzo dobrze się wyczesuje i nie ma ani śladu po nim :) 

7. Sprawdził się nawet jako deo pod pachy- nie pociłam się  tak bardzo :) 

I teraz jeszcze kilka plusików :


+ cudowny , prześliczny zapach - jestem w zapachu zakochana :)
+wydajny
+ tani - w promocji ok 4 zł
+ wiadomo nie podrażni nie uczuli ;)
+ dobrze się rozprowadza i wchłania :)
+ ładne opakowanie :)- dobrze leży w dłoni się nie wyślizguje ;)




Ocena: 6/6 
Cena: od 4 do 7 zł
Gdzie? Rossmann 
Czy kupię? Tak to już moje 3 opakowanie ;)
Krótka ocena końcowa :

Czego chcieć więcej ? Polecam- multikosmetyk kobiecy ;) jak widać nie tylko dla dzieci ;) 


Siteczko :

Tak wygląda nasz puder :

A tak po wtarciu - ani śladu a suchość i komfort jest :



A teraz aktualizacja - tak teraz wyglądają na dzień 14.01.2013- miałam wcześniej dodać ale zawsze zapominam :D ah i zdjęcia robiłam sama - jak zawsze nie jest to mistrzostwo ale coś widać ;) i tak jestem w koszulce nocnej w serducha :d







Moja pielęgnacja wygląda tak :

- mycie na zmianę w szamponach - Elseve Arganine Resist i Pantene Pro V Aqua Light- recenzje niedługo 
- odżywka Hegron bez spłukiwania po każdym myciu
- psikanie wodą brzozową 3 razy w tygodniu
- raz w tygodniu Maska Gliss Kur- Satiin Relax- 1 minutowa ale ja trzymam z 10 ;)
- Codziennie wieczorem psikam sprayem prostującym Marion- keratin mix
- kładę się spać z wilgotnymi włosami od lat ;) 
- nie suszę włosów suszarką, nie używam prostownicy lokówki
- jedyny grzech to że ze 3 razy w miesiącu włosy karbuję ;)
- raz w tygodniu do ostatniego mycia daję tyci soku z cytryny ;)
- ostatnio farbowane 14.12.2012 a następne farbowanie dopiero gdzieś w lutym ;) 


A co zamierzam dodać do pielęgnacji ?

- ponowna kuracja odżywką Jantar
- jedzenie/picie siemienia lnianego ;)

Powiem jednym zdaniem- na pewno jestem zadowolona z blasku, tyci mniej z długości 


A teraz zobaczcie co mój ukochany mężczyzna- wiedząc że jestem chora podarował mi wczoraj :

Przepięknie pachnące goździczki :



I czekoladki  :)


Używacie do czegoś Takiego pudru dla dzieci moje śliczne?


Buziam

♥♥ Dagmara ♥♥
Ps. 
Pędzę na Wasze blogaski  :) 

Ps 2.

Proszę nie zostawiać komentarzy typu: Fajny blog zapraszam do siebie, ślicznie tu itp. bo na taki blog nie wejdę a drażni mnie to już ;) 

82 komentarze:

  1. Mam ten puder :) Jest super! Próbowałam używać go jako suchego szamponu, ale jakoś nie potrafię uzyskać zadowalającego efektu :/ Masz bardzo ładne włosy :)! I ten blask!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prezenty :)muszę zakupić ten puder widzę że zaoszczędze na wielu kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego się naczytałam o tym pudrze :) Muszę go kupić koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go sobie właśnie kupić z myślą o depilacji woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U ciebie zawsze jest dużo do czytania ale sprawia mi to ogromną przyjemność :) ten puder to jakiś kosmos :d tyle zastosowań, musze go koniecznie kupić . zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go zapisać na listę moich "chciejstw" :)

    Aleee, że taki wielofunkcyjny... To nawet by mnie pomyślała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piekne włosy :)
    Chłopak wspanialy, że tak Cię rozpieszcza.. czekoladkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle zapominam go kupić, a skoro jest tak uniwersalny musi się znaleźć w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałam tego pudru, ale na pewno zacznę skoro ma aż tyle zastosowań :)
    prześliczne masz włoski! ♥ widać, że o nie dbasz, bo mają piękny blask :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i używam prawie codziennie jako puder do twarzy :) Używam go też do stóp i pod pachy, działa rewelacyjnie. Jeszcze tylko nie używałam jako suchy szampon, ale na pewno go sprawdzę w takim zastosowaniu
    masz super włosy, jakie błyszczące no i długie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze! nie sądziłam że może miec tyle zastosowań! jestem w szoku :)
    włoski śliczne kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go;) rewelacyjnie sprawdza się jako suchy szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o proszę produkt wielofunkcyjny :D pomysłowo go wykorzystujesz, chyba tez się skuszę :D
    aaach Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Cie rozpieszcza!
    masz piekne wlosy, takie blyszczace i dluuugie, zazdroszcze!
    co do pudru, to slyszalam o stosowaniu go jako szampon suchy wlasnie :) a tak to tez uzywam na jakies powypadkowe sytuacje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie sadzilam ze ten puder moze znalezc az tyle zastosowan :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały mężczyzna ;))
    ten puder MUSZĘ wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba się skuszę na ten puder, skoro tyle ma zastosowań :) śliczne masz włoski ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie pomyślałabym, że puder dla dzieci może mieć tyle zastosowań:)) A.

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurczę, nigdy go nie miałam. Ale mnie zaintrygowałaś tym sposobem "na suchy szampon":) pora chyba spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosy masz przepiękne :)

    Ale masz dobrego tego mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę go wypróbować jako suchy szampon!

    OdpowiedzUsuń
  22. no patrz,a ja nie potrafie go ladnie wyczesac :( swietne masz wlosy. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz cudowne wlosy,jakie błyszczące!

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba sie skusze :)
    ładne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O nie! Miałam robić o nim jutro post:D O podobnych zastosowaniach a głównie o tym jak stosuję go jako suchy szampon:) Ale czad:*

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne i zadbane włosy :)
    goździki mmm uwielbiam ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę koniecznie wypróbować ten sposób. Trzeba szybko lecieć do Rossmanna po ten puder bo ostatnio wycofali olejek dla kobiet w ciąży BabyDream a co będzie , jeśli wycofają też puder? :((

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Przetestowałaś go na wszystkie możliwe sposoby :)
    Długie już masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zachęciłaś jako suchy szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ten puder i tez stosuje go do wszystkiego od okolo 2 lat, odkad go odkrylam. nie dosc, ze tani i wydajny, to jeszcze ma bardzo przyjemny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten Twój mężczyzna Cię rozpieszcza:) tylko pozazdrościć:)

    nie pomyślałabym, że puder dla dzieci może mieć tyle zastosowań, zaciekawiłaś mnie niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam lawendowy puder z tajlandi, od cioci w prezencie
    rzadko go używam, głównie do depilacji woskiem się przydaje :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja używam pudrów do dłoni gdy ćwiczyłam żeby dłonie mi się nie pociły,ale muszę wypróbować te twoje metody.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne masz włosy :)
    ja osobiście polecam szampon Alterry z rossmana jest w 100% naturalny i zbawiennie działa na włosy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja Cie pierdziule kupuje jutro!!!! ile zastosowań no geniusz <3

    :****

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo jestem zaskoczona Twoją recenzją i muszę powiedzieć ze kusi mnie zeby też wypróbować ten puder;)) Jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach te Twoje włosy ♥ nigdy nie miałam jeszcze styczności z tym produktem, ale widzę że będę musiała go polecić mojemu K. na lato ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. masz kochanego mężczyznę ;)...A co do pudru to nie pozostaje mi nic innego jak go zakupić

    OdpowiedzUsuń
  39. ale romantycznie, kwiatki:) włosy masz piękne, takie błyszczące:)nie wiedziałam, że puder może mieć aż tyle zastosowań:)spróbuję jako suchy szampon:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Produkt wielofunkcyjny, o niektórych zastosowaniach nawet bym nie pomyślała, zwłaszcza o roli pudru jako suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zastosowania, gratuluję kreatywności;*:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Pudru nie znam, ale maniacko używam czterech innych produktów z tej serii" żelu pod prysznic, szamponu i kremów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie pomyślałam że puder dla dzieci można w taki sposób stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. jak skończę suchy szampon z Isany kupuję ten puder :):)

    OdpowiedzUsuń
  45. nie lubię kosmetyków z talkiem , z Babydream za to lubię oliwkę

    OdpowiedzUsuń
  46. ale masz sliczne włoski tez chce takie długie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne masz te włosy- jak ja Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  48. wlosy masz blyszczace niczym z okladki - a puder jako suchy szampon no istne szalenstwo w pozytywie oczywiscie.

    OdpowiedzUsuń
  49. No popatrz nawet nie wiedziałam że dziecięcy puder może mieć tyle zastosowań ;)Niesamowicie Ci się błyszczą włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  50. nie stosowałam :D uwielbiam czekoladki

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba skusze się na ten puder ! ;)
    A Ty masz śliczne włoski *_*

    OdpowiedzUsuń
  52. ah, i szybkiego powrotu do zdrówka ! :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Zszokowałaś mnie Kochana... Po prostu muszę ten puder przetestować jako suchy szampon do włosów!!

    A włoski jak zwykle śliczne :)) Cudny blask!

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie wiedziałam, że puder dla dzieci może mieć tyle zastosowań:)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja tego pudru nie uzywalami nawet nie wiedziałam ze ma tak szerokie zastosowanie :) musze sie rozejrzec za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  56. pić siemię lniane? też się zastanawiałam, daj znać, jak zobaczysz efekty!

    OdpowiedzUsuń
  57. zostałaś otagowana:) zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  58. zostałaś otagowana:) zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  59. zostałaś otagowana :)
    zapraszam również na rozdanie kochana :
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  60. piękne masz te włosy kochana!!:)

    nie miałam styczności jeszcze z tym pudrem,ale jest na mojej liście zakupów :D hihi dużo osób mówi,ze jest dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  61. o kurcze, nie wiedziałam że aż tyle zastosowań ma! ;D super kupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz śliczne włosy :) taki puder to fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bierz witaminy, wskakuj do łóżka i się kuruj! :)
    Pudru nigdy sama z siebie nie używałam, ale skutecznie mnie do tego przekonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. nie ma to jak jeden porzadny uniwersalny kosmetyk:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też czuje ze coś mnie łapie, od 2 dni boli mnie gardło.
    Jakiego masz fajnego faceta :)
    Musze spróbować po depilacji bo powiem szczerze nigdy nie próbowałam.
    Włosy śliczne.
    Nie daj się chorobie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie wiedziałam, że puder dla dzieci ma takie szerokie zastosowanie! Kochanego masz lubego, szybkiego powrotu do zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawe zastosowania! Nie lubię takich pudrów, chodzi o konsystencję..ale chyba przemogę się i zaryzykuję, skoro tak polecasz!

    Zdrowiej :* super prezenty od chłopaka.
    Aha, masz cudne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  68. włosy to Ty masz przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  69. No to ja chętnie wypróbuję go jako suchy szampon!

    OdpowiedzUsuń
  70. wow te pudrowe zastosowania bardzo się przydały;p

    OdpowiedzUsuń
  71. Też go używam jako such szambon ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. na pewno Twoje rady mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  73. tez wypróbuję:)
    swietny pomysł zeby na włosy nakładAC:d

    OdpowiedzUsuń
  74. suche szampony mnie odpychają choć nie wiem dlaczego ponieważ nigdy takiego nie miałam. Dziewczyny suche szampony chwalą.

    OdpowiedzUsuń
  75. Jakoś się przymierzam do tych suchych szamponów i jakoś się zebrać nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  76. Barԁzo ԁobry ωρіs.

    Сieκawіe przyѕtęρujeѕz aż
    do tego рaѕztetu. To dość zuсhwałe ԁгoga,
    асzkolwіek osobiście ԁoceniam takiе
    pаrę wаriackie stanοwisko. W komplеcіe
    nіеzmiеrnie lubię oraz гespеκtuјę Tωojego wοrtalu.
    Przedtem niejednokгotnie, оpublikοwane tu pοгаdy ulżyły mі ω ѕpecyfіcznych
    sprаwach. Pobuԁzę susbskrypсję tego serwіѕu, by niе nie zwгócić uwagi doԁatkowych nаdruκów.


    Feel frее to visit my blog; buty Zimowe dla dzieci

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥