środa, 19 grudnia 2012

Pazurki z lodową nutą :d + nowe toppery ;)

Heja ho ;)


Notka z ozdobą domciu pojawi się w piąteczek ;)

A dziś notka pazurkowa :)


Chcę Wam pokazać jak ostatnio pomalowałam pazurki :) Niby zwykle ale z lekką nutką zimy ;) 

Oto sprawcy tego mani :

♥ Lakier Lovely Crystal Strenght nr 294
♥ Topper Essence Nail Art- nr 04 Mystic Mermaid- chyba już niedostępny :/ 







Dziś kupiłam sobie 2 inne toppery- brokatowe :



Srebrne drobinki zatopione w czarnym lakierze :

Tęczowe drobinki zatopione w srebrze :

i mama mi kupiła płyn do demakijażu Pollena Eva Natura- jestem go ciekawa :D 



Miłego wieczroku ♥

♥♥ Dagmara ♥♥

50 komentarzy:

  1. mam ten sam lakierek... sliczne paznokietki masz niunius.... o i lustereczko znajome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lustereczko prześliczne :D ;) ♥bo od Milusi :*

      Usuń
  2. Chyba bardzo lubisz lakiery :) Masz ich chyba bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki :)) Jestem właśnie na kupnie takiego połyskującego toppera (:

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten topper z essence :) mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły Ci pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam malować jeden paznokieć w innym kolorze. Wiosną i latem cały czas tak robiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam brokatowe lakiery!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszło pięknie:) ale masz śliczne pazurki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super-miłego wieczoru :D
    Zapraszam na konkurs, a nawet jeśli nie lubisz brać udział w takich rozdaniach to i tak zapraszam przynajmniej będę miała więcej osób zgłoszonych ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te lakiery z drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te brokatowe lakierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten tooper essence ostanio go na nowo odkryłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te brokatowe lakiery, marzy mi się taki już długi czas :)
    śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za perłowymi lakierami, ale na Twoich pazurkach wyglądają pięknie :) Jestem ciekawa tego płynu do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne brokatowe lakiery, kojarzą mi się z bombkami na choince ;D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten topper z essence!

    OdpowiedzUsuń
  17. Daguś talentem to ja bym tego nie nazwała. Lubię coś od czasu do czasu poskręcać, ale jeszcze długa przede mną ;) W każdym bądź razie dziękuję słonko za miłe słowa :):*

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajne pazurki :) też dzisiaj kupiłam sobie nowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To miłe co piszesz, chyba muszę bardziej uwierzyć w siebie i w swoje możliwości :)
    Dziękuję :* :* ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Duży buziak dla Ciebie słońce za bardzo miłe i motywujące do działania słowa. Przydałoby się więcej takich ludzi na świecie :* :* :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma ludzi zwyczajnych każdy jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju :)

    "Dla jednych zwyczajna a dla innych jedyna w swoim rodzaju" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z niecierpliwością czekam na recenzję tego dwufazowego płynu do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O widzę nowy ,świąteczny wygląd bloga ;) Śliczny nagłówek :) Pięknie wyszły Ci te paznokcie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie pazurki śliczne masz!
    i różowy lakier piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  25. No dosc, ze masz piekne, ksztaltne paznokcie to na dodatek potrafisz je naprawde fajnie ozdobic. Kolory idalne na swieta. Podziwiam i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię te lakiery z Lovely Crystal Strenght:)
    Bardzo ładne paznokcie masz i ślicznie wygląda ten lakier z nutą zimy:)
    Ciekawi mnie ten płyn do demakijażu jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Lakierowa" Księżniczka Dagusia;):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie brokatowe lakiery na tę porę roku! Świetne wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pazurki to massz boskieeee.....tez marze o takich długich...a lakierki maja fajne kolorki :) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz piękne pazurki. I kolor i kształt :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. prześliczne pazurki! ♥
    połączenie różu ze srebrem bardzo mi się podoba :)
    a nowe brokaciki cudowne, ciekawa jestem jak będą się prezentować na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. widzę, że wszyscy przed sylwestrem kupują brokatowe lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja teraz szaleje z złotym brokatem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam teraz pomalowane paznokcie w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥