wtorek, 20 listopada 2012

♥ Czapusia ♥

Hello laleczki,

Po ostatnich recenzyjnych postach przyszedł czas na jakiegoś lifstylowego, czyli o mini haulu ;)

Ostatnio stwierdziłam, ze posiadam same szare czapki i jedną fioletową, a czegoś pasującego do beżu, brązu nie mam;) i takim oto sposobem stałam się posiadaczką takiej oto czapusi :


Kupiłam ją w butiku "Obsession " za 35 zł ;)  i to nie są cekiny tylko diamenciki ;) 

I jeszcze uzupełniłam cienie :D 




Jestem bardzo zadowolona z cieni bo mają extra pigment ;) a środkowy i jego prawa strona to taki sam jak słynne Kobo- Golden Rose tylko że 3 razy tańszy :) 


A Wy laleczki uzupełniłyście już garderobę zimową ;)?  ja już tak ale chciałabym jeszcze rękawiczki jakieś w kolorze czapy ;) buziaki 

♥♥ Dagmara ♥♥

61 komentarzy:

  1. U mnie uzupełnianie garderoby trwa całe życie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czapeczka piękna! u mnie takich pięknych w mieście nie robią:d

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet mnie nie dobijaj - nie mam nawet porządnej czapki na zimę , o butach nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na zimę preferuję nauszniki, a jak przyjdzie duży mróz to mam takiego puchacza:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałwanek :) Ja mam czapę z zeszłego roku, pisałam Ci o niej... Kocham ją i nie zmienię w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna czapunia Daguniu.... załóż ja na nasze spotkanie :) cienie też w bardzo fajnych kolorkach....

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapeczka śliczna, ja jeszcze nie uzupełniłam zimowej garderoby, szukam właśnie jakiejś fajnej czapeczki z szaliczkiem i rękawiczek:)
    Świetne kolorki tych cieni, te środkowe wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka cudna.Jesteś przygotwana na zimowe zawieruchy.Pozdrawiam.




    OdpowiedzUsuń
  9. A ja czapy nie nosiłam do tej pory, ale zacznę, obiecuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie mnie uświadomiłaś że nie mam żadnej fajnej czapki... muszę kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana świetna czapa, żadne mrozy Cie z pewnością nie dopadną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciepło musi być :) Obowiązkowo szalik, czapka, rękawiczki, ciepłe buty i płaszcz :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio kupiłam różowy beret :D

    OdpowiedzUsuń
  14. 35zł sporo! a ja ostatnio ciamkałam, ze 25zł to dużo, i chyba kupię, bo wygląda na to, że tanio

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna ta czapunia, a i chyba cieplutka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zimą nauszniki noszę, czapkę bardzo rzadko jak już jest bardzo, bardzo zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google i facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz i lubisz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja noszę nauszniki zimą, o ile noszę, a czapkę jak jest bardzo bardzo zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze cienie wpadly mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czapula rewelacyjna, bardzo mi przypadła do gustu:) A.

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze podobają mi się czapki u innych, a kiedy sama przymierzam... masakra:) Na szczeście w UK nie ma az takiej zimy zeby w czapkach smigac:)

    OdpowiedzUsuń
  22. czapeczka jest przepiękna ♥ ślicznie w niej wyglądasz :)
    szkoda, że u mnie nigdzie takich czapek nie widziałam..
    ładne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to tam mam całkiem fajną czapę z zeszłego roku, więc nie planuję zakupu następnej...no chyba, że jakaś wpadnie mi w oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja już zaopatrzyłam się w kilka nowych sweterków :), fajna czapka

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna czapa, cienie również. Ja moja garderobe mogłabym uzupełniać całym rokiem gdybym tylko miala tyle kasy hahaha, ale cóż rzeczywistość jest trochę inna, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wczoraj kupiłam dwa sweterki i troszkę bielizny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  28. Szukałam ostatnio ciepłej czapy ale same babcine były :( Mój jesienny berecik z dużymi oczkami robi się za cienki :(

    OdpowiedzUsuń
  29. czapka piękna! nie mogę się napatrzeć na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jak na czapce sa diamenciki, to już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna czapka!:) ja ostatnio zdobyłam na targu podobną tyle,że czarna ze złotą nitką i wiem,że zima minie grozi w tej czapce :D
    całuję!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie lubię czapek,ale noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja teraz polubię na kolorową czapę, co by zimę rozweseliła

    OdpowiedzUsuń
  34. Rękawiczki już mam gorzej z czapką ostatnio mierzyłam całkiem fajną ale niestety mam za małą główkę i lekko opadała mi na oczy hi hi muszę szukać dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna czapa! Jaaaa muszę najpierw kupić kurtkę nowa;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jestem do zimy porządnie przygotowana:)

    OdpowiedzUsuń
  37. urocza czapa ;D pokaż cienie bliżej bo mnie zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pasowałaby mi ta czapa do mojego płaszcza na zimę ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna ta czapusia :)) Ja też już mam na zimę, może ją wkrótce pokażę :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Zostałaś przeze mnie zaproszona do akcji Jesienne umilacze :) Jeśli tylko masz ochotę wziąć w niej udział to zapraszam :) Szczegóły u mnie w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cienie z Lemax'a wyglądają cudownie *.*
    jestem ciekawa jak wyglądają na oku. :)

    + bd obserwować, masz cudownego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  42. Zimą preferuję nauszniki :) Czapka fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. cienie fajne, czapka też:) czyli pogratulować zakupów! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. fajna czapusia a ja nie mam ani jednej :D no dobra mam taką futrzastą białą na zimę :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Będę Cię obserwować, świetny blog!
    Fajna czapka, chociaż mi bardziej podobałaby się czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja na jesień mam berecik, potem ciepła czapa z uszami ;P
    PS Zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥