sobota, 27 października 2012

Casting Cream Gloss nr 100- Lukrecja czyli farbowanko :D + uległam ;)

Dzień dobry kochane w ten śniegowy październikowy dzień :D

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam Efekty farbowania włosków farbą :

Casting Cream Gloss- Glossy Black nr 100 Lukrecja ;) firmy L'oreal 

Jest to typowa moim zdaniem cieplejsza czerń- śliczna :)

Plusiki :

♥ łatwe szybkie nakładanie 
♥ piękny zapach bez okropnego amoniaku 
♥ nie brudzi skóry
♥ włoski ślicznie błyszczą
♥ włosy nie wypadają garściami
♥ duży wybór kolorów zarówno ciemnych jak i jasnych ;)
♥ gdy się ją wymiesza zawiera jakby złotko w sobie ale nie widać go na włosach 
♥ włoski są mięciutkie
♥ starcza na moje długie włosy średniej grubości  ( oczywiście jedno opakowanie ) i jeszcze trochę zostaje
♥ jest to farba 20 minutowa :)
♥ pokrywa odrosty w całości :)
♥ ma cudowną odżywkę po farbowaniu z mleczkiem pszczelim- jak ona pachnie mmmm ♥♥ kocham ;d



Minusik :

- jest to farba do 28 myć- szkoda że nie stała ;( 


Cena między 20 a 30 zł 
Ocena 6/6
Gdzie: Każda drogeria ;)
Czy kupię? Oczywiście 

Krótka ocena końcowa :

Farby z L' oreala są dla mnie najlepszymi farbami pod słońcem- po nich są najlepsze efekty i mają najpiękniejsze kolory. Po raz kolejny nie zawiodłam się :) Polecam serdecznie :) za taką jakość opłaca się dołożyć parę zł i mieć super farbę :) 

Oto efekt:








Zauważyłam że już niedużo brakuje długości do tyłeczka jupiiiiii :D 


A teraz muszę powiedzieć że po raz kolejny zgrzeszyłam :) Kupiłam jasno beżowe emulce z beżowym kożuszkiem - ale są tak ślicznie i dobrze wykonane że za te 30 zł żal było nie brać :D 
100 raz lepsze wykonanie niż tych w Biedro ahhh jakbym wiedziała to bym nie kupiła tamtych ;) no ale cóż w przyszłym roku nie kupię najwyżej ;) i wcale nie mam dużo butów zimowych- jak patrzę na bloggerki modowe to moja kolekcja jest bardzo słaba  :D ale fakt jest faktem butów już nie kupię ;) i powywalam stare  ;) chociaż nienawidzę wyrzucać ciuchów i butów :D 




i foto dzisiejszej pogody za oknem- mam nadzieję że widać śnieg :




Kochane lubicie Casting ? a jakich kolorków używacie ??


♥♥ Dagmara ♥♥

65 komentarzy:

  1. W Toruniu na szczęście nie ma jeszcze śniegu:) Włosów już nie farbuję od lutego i jak na razie dobrze mi z tym:P

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor farby!
    i piękne, długie włosy ♥♥
    co do Castingów, to moja siostra ich używa i jest bardzo zadowolona. włosy pięknie błyszczą, nie wypadają no i aplikacja farby jest bardzo przyjemna, bo nie śmierdzi amoniakiem tylko ładnie pachnie :)
    emuski bardzo fajne i w świetnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cieplutkie kozaki, na pewno Ci nóżki nie zmarzną:) kolor farby wyszedł świetnie, ja używam farby syoss:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mi się wydaje, czy Ty często farbujesz te swoje włoski?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie- ostatnio farbowałam 1 września ;) więc prawie 2 miesiące odpoczynku ♥ ;)

      Usuń
  5. Lepiej nic nie wyrzucaj, tylko schowaj głęboko w szafie :P Ja w zeszłym roku powyrzucałam duuużo rzeczy, a terz sobie pluję w brodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację- ja też często tak mam bardzo często :d ♥

      Usuń
  6. cudne masz włosy...a u mnie śniegu jest juz praiwe po kostki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się farbowałam jakiś czas temu Garnier Color Sensation, czerwieniami głównie i też byłam zadowolona ;)
    Ale masz świetne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepisu na ciasto Ci nie podam, ale mogę Ci podać adres ciastkarni ;) W tego typu ciastach jestem jeszcze totalnym beztalenciem, ale może kiedyś się nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne buty kupiłaś , ja często wyrzucam aby zrobić miejsce na nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się błyszczą :) Co się da to możesz wystawić na sprzedaż, a co nie wrzucić do PCK :) Ja zrobiłam porządki i mam tylko po jednej parze z butów - np zimowe mam tylko jedne i nie kupuje niczego więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pada jak na razie tylko deszcz. Fajnie wyszedł Ci kolorek:)
    Gdzie kupiłaś te buciki, bo albo nie napisałaś albo moja ślepota działa i nie doczytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale futerko w tych butach muszą być mięciusie i ciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne butki, to nie wyrzucaj starych ubrań, jak to się mówi koło domu będą, ale zawsze możesz wystawić je jeszcze tutaj ktoś może się wymieni jak mu się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam ją kiedyś i bardzo szybko sprała się z włosów :|

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie Ci włosy błyszczą po tej farbie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kozaki:) Ładnie ci w tym kolorku:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje włosy cudownie się błyszczą ;)
    Super buty.

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana cudne emuchy:) gdzie kupilas?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kuuurcze, ale Ty masz przepiękne te włoski!

    OdpowiedzUsuń
  20. W zeszłym sezonie miałam te "papcie" z Biedronki, aby mieć takie do polatania - do sklepu itp., żeby emu nie zniszczyć ;)...
    Wgl jak dawno mnie tu u Ciebie nie było. Troszkę się zmieniło :D

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie było o wiele więcej śniegu znaczy jest :) Jak wstałam rano to,aż się zdziwiłam ;)
    Kolorek na włosach śliczny :) Buciki śliczne ja też bym chciała takie i na pewno ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie masz ładne włoski :)
    __
    a buty jak za tą cenę, żal nie brać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja włosków nie farbuję i nigdy dotąd nie farbowałam :)
    A śnieg... buuuu :( Nie chcę zimy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja teściowa się nią farbuje i jest bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale się błyszczą, ta farba jest the best jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Emu są genialne i do tego jak się prezentują ♥ włosy to bym Ci chętnie skradła! :> a osobiście farbuję włosy Joanną bo chyba szkoda mi kasy na te droższe a na moich włosach efekt jest identyczny jak po Joannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie się błyszczą te twoje włosięta,nie miałam tej farby,może kiedyś wypróbuję:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale zazdroszczę włosków :) A Castinga używałam kiedyś, ale w odcieniach blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. buciki. <3

    http://renesansowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. a zapomniałam napisać - piękne włoski , aż żałuję że nie farbuję

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tam an tym zdjęciu nie widzę śniegu:P

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wiadomość, dobrze że te farmy są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  33. ale pięknie Ci się włosy błyszczą! nie namawiaj mnie do farbowania :P staram się oszczędzać moje włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Ci się błyszczą włoski, super kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz piękne, zdrowe, lśniące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne butki!
    Zapraszam do siebie, kilka słów o premierze mojego nowego utworu, kilka nowych zdjęć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy moja Dagusia żyje czy zamarzła na sopelek?;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja lubię garniera farbę. ;) a butki urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ pięknie Ci się włoski błyszczą !
    Mam nadzieję, że nie zamarzłaś ;) U mnie jeszcze śniegu(na całe szczęście) nie widać!
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje włoski wyglądają super;)
    ja zastanawiałam się czy jedna farba starczy na całe włosy moje??hmm

    A buciki to gdzie dorwałaś!? Świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  41. To jak, oddasz mi te włosy czy będę musiała użyć siły ? :>

    OdpowiedzUsuń
  42. włosy rewelacyjnie wyglądają i jaki połysk super ;) a w bucikach są świetne ładne, cieplutkie, wygodnie chce takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne buty. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  44. farby do 28 myc - nie wierz w to. Kupiłam Castinga właśnie dlatego. Zafarbowalam ciemnym brązem i przez rok nie mogłam się pozby tego koloru, aż musiałam rozjaśnić włosy, aby mieć takie jasne jak przed farbowaniem. Powiedziałam, że od tego czasu nie zafarbuję tą farbą nigdy włosow.

    OdpowiedzUsuń
  45. jaki miałaś kolor włosów przed farbowaniem? bo też chcę walnąć włosy castingiem,ale trochę się obawiam koloru oraz czy zejdzie-chcę na aksamitną czerń.kiedyś farbnęłam szamponetką z joanny do 8 myć w kolorze czarnej henny i wyszły mi trochę zielone,więc pytam się( na szczęście jakoś się zmył) a mój naturalny kolor to taki średni/ciemny blond :P poradź...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana od 5 lat mam czarne włosy i tylko robię odrosty zgodnie z ulotką i na całość na 5- 10 minut- szamponetki mają to do siebie że się słabo zmywają niestety ;/ powiem tak mam włosy ciemny blond i miałam już mnóstwo ciemnych castingów i na odroście nigdy nie wyszedł mi zielony :) więc farba jest raczej bezpieczna i mogę ją polecić :)

      Usuń
    2. aksamitna czerń - zainteresowałaś mnie tym kolorem- to chłodny czy ciepły odcień czerni ?

      Usuń
    3. ciepły,był również granatowy,ale nie widziałam go na półkach od jakiegoś czasu, nawet na oficjalnej stronie joanny już jej nie ma. :P nazywa się "multi effect color" hebanowa czerń.

      jak wspomniałam, mam średni/ciemny blond i mi może po 2 myciach? zrobiła mi się zielona(wakacje 2011),ale nie przejęłam się tym szczególnie,na szczęście później miałam swój kolor włosów i nie wiem czy to zasługa mycia czy kolejnego koloryzowania włosów też tą szamponetką w odcieniu palonej kawy(zima/wiosna 2012).przyznam się,że trzymałam te szamponetki dłużej niż było napisane :D tak więc po brązie miałam fioletową grzywkę,ale też mi to nie przeszkadzało.i też się zmyło :D
      pod koniec wakacji 2012 zrobiłam sobie rudy,nie wiem ile trzymałam,ale otrzymałam ładny odcień a kolor spłukał się równomiernie :) teraz mam pasemka w kolorze wiśniowej czerwieni,choć na moich włosach wyszła lekko różowa,co tam :)(wszystko joanna do 8 myć,klasyk :P)
      zrobię sobie jeszcze 1 koloryzację,gdyż chcę uzyskać odcień takiej ciemnej czerwieni zmieszanej z wiśnią(użyję burgund lub oberżynę i wiśnię-joanna,potem ją na jakiś czas odstawię)

      jednakże czy zmyje się ta czerń w całości? potem chciałabym przejść do czerwieni,ale tym razem z garniera color&shine rubin i dlatego sie pytam,nie farbowałam nigdy farbami,tymi nawet 2 stopnia też nie,więc ostrożności nigdy za wiele ;).

      ale się rozpisałam,i pewnie jakieś głupoty są.anyway,mogę powiedzieć,że po każdej koloryzacji tą joanną mam ładne,lśniące włosy oraz wydają się grubsze.a i mam nawet grube prawie do pasa włosy :P

      Usuń
    4. kurcze nie wiem jak się zmywa CASTING ponieważ ja wolę trwałe farby i pierwsza była trwała- wiem że z odrostu szybko Casting się zmył ale nie wiem jak będzie z całymi włoskami- nie boisz się zaryzykować czerni ? z czerni jest bardzo trudno wyjść w jakiś jaśniejszy kolor ;)

      Usuń
    5. właśnie się obawiam,bo po mieszance burgund-wiśnia chcę mieć czarne,a potem zejść do jaśniejszej czerwieni,także tego..

      ogólnie mam zdrowe,gęste i długie włosy,może tylko trochę rozdwojone końcówki,których nie chcę obcinać,bo znów muszę czekać na ich wzrost,więc RACZEJ powinna zejść,lecz jest to koloryzacja ton w ton,a jak wspomniałam mam średni/ciemny blond,więc wszystkiego należy się spodziewać...

      Usuń
    6. wiesz jest powiedzenie, kto nie ryzykuje nic nie ma ;) ale ja bym właśnie Castingiem spróbowała, na bank nie trwałą farbą ;) buziam ♥

      Usuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥