wtorek, 7 sierpnia 2012

Nowościowo :D czyli butowo, torebkowo, wieszakowo :D

Hejka moje śliczne :)

Udało mi się pełną parą wrócić do blogowania. Po małym zastoju- mam znów pełno pomysłów na posty i znów chce mi się pisać i pisać hehe ;) 

Wiecie każdy ma taki moment w życiu że następuje jakiś zastój i u mnie nastąpił właśnie w życiu blogowym czym byłam bardzo przerażona ponieważ myślałam że stracę moje czytelniczki i jakże się cieszę, że to nie nastąpiło - jesteście CUDOWNE ♥ :) 

Wczoraj się trochę pobawiłam w zabawę tagową ale dzisiaj już notka normalna :) Wiecie co ostatnio rozwaliły mi się 2 pary baletek ;/;/;/ i zostałam z niczym a że kocham takie obuwie wybrałam się na zakupki :)

No i ja jak to ja miałam sobie kupić jedne a kupiłam dwie pary :D bo się nie mogłam zdecydować  ;) Jedne to balerinki typowe a drugie takie mokasynki ;) 

Koralowe mokasyny :) za oszałamiającą cenę 19 zł ;)

oraz :


Kwiatuszkowe balerinki za 22 zł ;) 


Kochane moje powiecie, że tanio i że się rozwalą ale co z tego że ja kupię za 60 zł balerinki jak i tak je rozwalę z prędkością światła :D a nie raz się przekonałam że tanie buty u mnie się dłużej trzymają niż drogie :D 


Kupiłam sobie ale to już z 2 tyg temu torebką i zapomniałam jej Wam pokazać ;) Jako iż jestem rasową sroczką :d i lubię błyskotki kupiłam sobie taką z diamencikami w kolorze hmmm takim łososiowym. A czemu taką? Bo jest lato a w lato uwielbiam nosić kolorowe torebki i dodatki - ładnie ożywiają stroje  ;)  Najbardziej mnie cieszy jej pojemność :D Cena 30 zł 


A w SH kupiłam sobie taki o to złoty koszyczek z fajną panterkową wyściółką. Koszyczek pochodzi z Atmosphere - był nowy z metkami :) a ja dałam za niego 8 zł ;) na lato w sam raz :)


No i na koniec wieszaki, które kupiłam sobie w Biedronce  :) Satynowe z uroczymi kokardkami w śliczne kropeczki :) biało- fioletowe ;) a kupiłam je specjalnie do spódniczek aby nie zaciągać ich :) takie wieszaki w różnych wzorach i kolorach są dostępne w Biedronce  za 11,99 :) spytacie czemu ciągle kupuję w Biedronce ? bo ja mieszkam na osiedlu na obrzeżach miasta mojego i u mnie na osiedlu jest właśnie tylko ten jedyny sklep - mam do niego 3 minuty drogi więc dlatego tak często bywam ;) i dlatego tak często trafiam na promocje i dlatego u mnie zawsze wszystko można dostać bo nie muszę jeździć do Biedronki w centrum :D Wieszaki były jeszcze w czerwone kwiatki ale za tę samą cenę były 4 w opakowaniu, były pastelowe- każdy inny kolor, były biało- czarne jak się nie mylę i jeszcze jakieś ;) 



Oświadczam wszem i wobec jestem Butoholiczką :D ale powoli poczyniłam zakupy na chłodniejsze dni ;) Musze też poczynić zakup kiecuszki na wesele ale kompletnie nic mi się nie podoba ;( ;/ 


A teraz zrobię listę tego co pojawi się na blogu czyli jakich notek możecie się spodziewać :) 

♥ Sweet secret czyli słodkie cudeńka do mycia ciała
♥ Różowo mi czyli kolekcja moich róży i bronzerów ze swatchami
♥ Chłodzące wyszczuplanie czyli słów kilka o serum Eveline
♥ Odżywkowe cudo czyli jak Jantar odżywił mi włosy :)
♥ I love Extreme czyli recenzja cudownego tuszu Essence 
i zapewne jakieś posty zakupowe jak to zwykle u mnie bywa ;)


Podoba Wam się coś z moich zakupów ? Też tak macie, że zbieracie już rzeczy na chłodniejsze dzionki ? Buziole ♥♥


♥♥ Dagmara♥♥

106 komentarzy:

  1. JA tam jeszcze się nie szykuję na chłodne dni i mam na dzieję, że przyjdą jak najpóźniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te baletki w kwiatuszki sa cudowne!!
    A te wieszaczki.... zakochalam sie w nich;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię balerynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koszyczki.
    Z bucikami mam podobnie- kupię droższe i wcale nie trzymają mi się długo, a te tańsze to i owszem.
    Myślę też, że wierni czytelnicy tak szybko nie odejdą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na Jantara!
    Ależ Ci zazdroszczę łowów w takich cenach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy;) torebka mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. baletki urocze, a mokasyny pewnie bardzo wygodne :)
    z tymi butami to ja się zgadzam! też wolę kupić dwie pary tańsze, niż jedne droższe... kupiłam tak baleriny w CCC za 50zł i nie mogę ich doczyścić i elementy odpadły, a baletkach za 20 zł śmigam i nic im jakoś nie jest :P
    torebka śliczna, uwielbiam takie pudrowe kolory :)
    kochana cieszę się, że wróciłaś bo już się bałam że ci się blogowanie znudziło :* czekam reaktywację i nowe posty :D :*

    ps: kochana używałaś już tego szamponu z loreal nowego co kupiłaś w biedronce? jak twoje pierwsze wrażenia? obciąża włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znudziło ;) takie małe wypalenie ale już jestem ♥

      Usuń
  8. kochana to że coś jest tanie nie znaczy że jest gorsze, nie raz coś kupowałam droższego a szybciej rozwalało się od tych tańszych rzeczy, ja też kupuję tanie baleriny i nie tylko i długo w nich chodzę , świetne łupy , mokasynki i balerinki cudowne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne mokasynki ;)

    Ja również uważam że jeśli chodzi o baletki to nie ma sensu wydawac 50zł na jedne skoro można mnieć dwie pary....baletki rzecz nabyta,to nie buty zimowe które chcemy żeby były wygodne,nie przemakały i chroniły naszą stopę...
    dwa lata temu kupiłam batelki na bazarze za 20zł rozwaliły mi sie dopiero tydzień temu O_O

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne buciki te w kwiatuszki bardzo mi się podobają, a te wieszaki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam baleriny :D niestety na moja stope ciezko znalezc takie by nie obcieraly i byly wygodne :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne buty i torebka też taka "ula-la" :)

    Te wieszaki też są świetne.
    Ty w ogóle masz wszystko świetne, piękne, boskie i w ogóle :P
    A z Biedronką mam podobnie do Ciebie :) Chwila moment, przez ulicę przejdę i już jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdego czasem dopada brak weny, ale ważne, że już do Ciebie wróciła! ;)
    Wieszaczki kupiłaś urocze, w Biedronce można czasem znaleźć coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mokasyny najlepsze ! ♥
    sama mam 1 pare i moge smialo powiedziec, ze sa cuuuudowne !!

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko naprawde świetneeee ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Te drugie balerinki śliczne :) Ja też swoje psuję szybko, więc często kupuję po taniości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko piękne!
    Najbardziej podobają mi się kwiatuszkowe balerinki i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne balerinki ja też wolę kupić tanie bo co że dam dwa trzy razy więcej jak pochodzę tyle samo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. mokasyny są boskie:) planuję kupić z dwie pary na promocjach w sklepach internetowych, tak na przyszły rok:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie sliczne butki! Ojj tak w blogowaniu najwazniejsza jest pasja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. co do butów to nigdy nie wiadomo na jakie się trafi i cena też różna , ja oglądam czy nie roz-klejącą się już w sklepie , jaka jest podeszwa bo ja lubię mieć miekką i nie całkiem płaską , oglądam też zapiętki czy nie będą obcierać i czy w razie czego można nie rozbić , a tak naprawdę czy skóra czy nie to nie gra roli
    podziwiam kolejne Twoje zakupy

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się te baleriny w kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Owszem zbieram już rzeczy na chłodniejsze, ale nie odmawiam sobie też jeszcze tych letnich ;D:) Fajne zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mokasyny świetne, sama chce kupić

    OdpowiedzUsuń
  25. swietne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, Ty mi nie słodź tyle w komentarzach,bo się przyzwyczaję i będziesz musiała tak codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. drugie balerinki i pierwsza torba swietne i jkaie sliczne wieszaczki! oj tez tak kiedys mialam ze nie chcialo mi sie blogować,ale jak moja przyjaciółka założyła rowniez bloga to mnie to jakos zmotywowało i znow chce mi sie go prowadzić :D

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam na Twoją opinię o Jantarze ;)
    zazdroszczę, że masz gdzie kupować takie tanie buty... też uważam, że nie ma sensu drożej, ale u mnie nigdzie nie widuję balerinek za 20zł ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne wieszaczki :D od razu szafa wygląda lepiej dzięki takim cudom :D a nie przejmuj się bo ja też kupuję masę butów a najgorsze jest to ze w nich pozniej nie chodze :/

    OdpowiedzUsuń
  30. buciki świetne :) też jestem tego zdania, że lepiej kupić tańsze baleriny bo i tak się rozpadną ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.madameoly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kwiatuszkowe buciki są kochana śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne balerinki:) Mam nawet podobne w swojej szafie:) Buziaki:)Kochana dodaję Ci do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  33. kochana przepraszam, ale już miałąm Cię w obserowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też jestem maniaczką butów,a balerinki cudne:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Koralowe mokasyny - prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. boski koszyczek...niezly lumpeksowy lup:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. koralowe mokasynki i koszyczek wpadły mi w oko najbardziej! :))
    a kiedy się kochana wybierasz na wesele? i jakiej kiecki szukasz? :*

    OdpowiedzUsuń
  38. wieszaki są przesłodkie, mam taki podobny ale czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne te mokasynki, zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Słodkie wieszaki, torebka też mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Drugie butki sa świetne ,a te wieszaczki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Drugie buty są fajne !
    Zaobserwuj mnie jeśli chcesz ;*

    Zapraszam do mnie
    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. nie widziałam tych wieszaków mimo że do biedronki też często chodzę, chętnie bym się skusiła na nie.

    OdpowiedzUsuń
  44. ostatnio kupilam sobie trampki i sa takie same jak te twoje baleriny, taki sam albo podobny wzor :)

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Buciki śliczne, a jeszcze za taką cenę to okazja :) Na przyszły sezon będą jak znalazł, skoro już się przymierzasz to zakupów na chłodniejsze dni ;) Sama bym takie chciała mieć w swojej kolekcji, bo baleriny uwielbiam więc każda para się zawsze przydaje, a mokasynek jeszcze nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne te buciki, i co do cen butów to podzielam Twoje zdanie, po co drogie jak i tk isę rozwalą albo się znudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. baletki przepiękne!
    uwielbiam takie butki - są bardzo wygodne i pasują do większości strojów :)
    i zgadzam się z Tobą, że lepiej kupić tańsze, bo takie buty i tak nosimy przeważnie przez 1-2 sezony, a jak się zepsują to przynajmniej nie będzie nam szkoda wyrzucić ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. mam identyczne buty te 1 :) ale więcej zapłaciłam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. jakie świetne te wieszaki:)) A.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wieszaczki są cudowne , bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  51. ojej obie pary bucików sa urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ładne zakupy ;) no no,wieszaczki są cudowne!
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej! Zostałaś otagowana na moim blogu :)

    Odpowiedziałam również na Twoje pytania ale ja wzięłam udział w dwóch tagach ;P
    Super te baleriny w kwiatki :) Ja jedyne drogie buty jakie potrafię kupić to Reeboki :) Jestem zakochana w tych butach i mam już 3 pary z tym, że one kosztuje około 200zł ;P
    Podoba mi się ten koszyk :) Może kupię takie wieszaczki na marynarki ;>

    OdpowiedzUsuń
  54. wspaniałe rzeczy ;) buciki są idealne, a torebek wiadomo nigdy za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. mokasynki taaakie kochane :) Musze sie za takimi tu u siebie rozejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wieszaczki mnie pragną <3 ;d mam identyczne te drugie buty ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj ;)
    Gdybyś była zainteresowana, to na moim blogu trwa aktualnie konkurs z La-Belle.pl, gdzie możesz bez trudu wygrać fantazyjny naszyjnik kolię/kołnierzyk. ZAPRASZAM! ;)
    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-la-bellepl-do-zgarniecia.html

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczny jest ten złoty koszyczek :))

    OdpowiedzUsuń
  59. te balerinki są śliczne !

    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko mi sie bardzo podoba tylko te mokasynki nei sa w moim typie...ogólnei rewelka...ta torebucha jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne mokasynki i torebka kochana:*:*

    OdpowiedzUsuń
  62. kwiatuszkowe balerinki cudne a ten letni kosz uuuu.. podoba mi się bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystko bardzo mi się podoba:)
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  64. jej zakochałam się w tych balerinkach w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zawsze marzyłam o takich wieszakach!! Muszę koniecznie je w końcu kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziękuję ;))Śliczne wieszaki! No i bardzo mi się podobają te baleriny w kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajne masz te kwiatowe balerinki :)!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. I zapomniałam dodać: obserwuję ;)!

    OdpowiedzUsuń
  69. ale Ci, Kochana, zazdroszcze tego super kosza Atmo, przydalby mi sie jak nic :) a mokasyny super, i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  70. jakie slodkie balerinki i wieszaki urocze

    OdpowiedzUsuń
  71. Balerinki, torebka i wieszaczki <33 przee piękne !:*

    OdpowiedzUsuń
  72. ah, mam manie na punkcie torebek :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Super balerinki w kwiatki i wieszaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Torebka jest śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Która kobieta nie jest butoholiczką? ;)
    Świetne wieszaki! :D
    A tymczasem,może chcesz wygrać sukienkę? Zapraszam do mnie na giveaway! ;)
    Może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. świetny blog :D Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  77. to mam nadzieję, że pochwaliz się jakimiś przepisami ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. what goes around comes around
    kochana zostałas otagowana:
    http://milionychwil.blogspot.com/2012/08/o-ja-ciez-pierdziele-otagowana.html
    :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Czaiłam się na te wieszaczki i w końcu nie wzięłam.. :( Zaczynam żałować, cena jest strasznie atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  80. śliczne te drugie butiki i koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  81. śliczne te buty w kwiatuzki ;-),świetny blog ;].

    OdpowiedzUsuń
  82. świetne zakupy:) a te wieszaki też mi się podobały, ale jak dotarłam u mnie do Biedronki to akurat te w kropki były wszystkie wykupione..:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne mokasyny!!! <3 uwielbiam mokasyny :)
    i wieszaki jakie słodkie :)

    a ciuszki na jesień powoli, bardzo powoli zbieram, póki co bardziej się rozglądam, ale już mniej więcej wiem bez czego nie będę potrafiła się obejść jesienią :)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥