środa, 6 czerwca 2012

Paczuszka od Madzi + dzisiejsze paznokcie + kwiatuszki dla Was ;D

Hej dziewczyny ;)

Na wstępie chciałam powiedzieć że dziś kończę rozdanie ;) już jestem w trakcie sprawdzania czy spełniacie warunki o których pisałyście ;)  Na wieczór zrobię losy - prawdopodobnie będzie to losowanie ręczne :) i jutro bądź w piątek wylosuję śliczną zwyciężczynię ;)  Trzymam za Was wszystkie kciuki i dziękuję że tak dużo osób się zgłosiło  ;)  możecie się zgłaszać do 24 ;) 


Dzisiaj odwiedził mnie listonosz i przyniósł wygraną od cudownej Madzi z bloga:


Polecam bloga bardzo serdecznie- dziewczyna jest kochana, miła i fajna :) I słowna ♥♥


A co wygrałam- same cudowności :D  :

- 2 paletki cieni
-lakier Golden Rose - jupi mój 1  ;) 
- maseczkę Avon
- Balsam
- zestaw do mycia buzi
- kredkę
- 2 maseczki do włosów :D
- próbeczki

Ale jestem szczęśliwa :) Dziękuję Madziu ♥♥♥ również za przemiły liścik ♥♥♥

Z Madzią robiłam również interesy :D znaczy wymianki ;) Moja paczka dojdzie do Ciebie w Piątek- pani na poczcie tak obiecała ;) Kochana biznes z Tobą to prawdziwa przyjemność :d :D 

Zobaczcie na co się wymieniłam:



- to jest tusz Maybelline- Illegal Lenght - dziękuję za spełnienie mojego marzenia ;)
- kredka niebieska My secret :)

Dziękuję ♥♥♥ a i Madzia ma dużo fajnych rzeczy na wymiany zaglądajcie ;) 



I jeszcze moje dzisiejsze paznokcie :)





Chciałam napisać że malowałam je lakierem, którym maluję dość często ponieważ jest on jednym z lepszych lakierów jakie posiadam- kupiłam go rok temu w Łodzi w Rossmannie ponieważ u mnie nie ma szafy Lovely i kocham go miłością wielką :)

Jest to Lovely Crystal Strenght nr 294

+ świetny pędzelek- pięknie maluje płytkę
+ ja kładę 2 warstwy a nie ma smug prześwitów itp.
+ trzyma się u mnie 5-7 dni bez żadnych baz itp. a robię w domu wszystko ;)
+ piękny kolor
+ cena ok 6 zł nie pamiętam już
+ po roku nic z nim się nie stało- nie wysechł, nie zmienił konsystencji, nie śmierdzi bardziej, nie ciągnie się
+ szybko schnie 
+śliczne opakowanie
+duża pojemność 12 ml

Polecam :D Jak macie możliwość kupujcie :D 


A i zobaczcie co sobie kupiłam ostatnio:

-Vipera wprowadziła nowe mini lakierki ;) Pierwszy raz się z nimi spotykam ;) 
-Balsam do ujędrnienia biustu- pisze że ma powiększać o 2 rozmiary w bajki mało wierzę ale ja nie chcę powiększenia mi wystarczy moje d :D ale chcę ujędrnienia :) Recenzje niedługo ;)




I na koniec dla Was specjalnie bukiecik kwiatków z mojej działeczki :D Za to że Was mam moje kochane czytelniczki ♥♥♥♥




Miałyście może lakier z Lovely ? Serum do biustu a może tusz Illegal lub maseczkę z Avonu  lub Lakierki z Vipery lub Golden Rose ?? Lubicie te rzeczy a może nie ??  Jak zawsze czekam na opinię ;)

♥♥ Dagmara ♥♥

72 komentarze:

  1. gratuluję wygranej, szczęściaro Ty:)
    super wymianka:) uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej mascary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam lakiery Vipera, i byłam zadowolona :)) świetna wygrana! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty zawsze coś wygrywasz,ale Ci dobrze ;*
    A siatkę oglądałam z zapartym tchem,Polacy grają świetnie,uwielbiam ich oglądać ;))
    A kwiatuszki śliczne, dziękuję heh ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten kolorek który masz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz szczęście, Daguś! Piękne kwiatki i pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej!Mam nadzieje, ze do mnie tez kiedyś szczęście się uśmiechnie...
    Piękny lakierek.
    Czekam na recenzje Balsamu do ujędrnienia biustu.
    Piękne kwiaty masz na działce

    OdpowiedzUsuń
  8. super paczucha od Madzi ;D :)
    bardzo ładny kształt paznokci :)
    zastanawiam się nad kupnem tego serum do biustu :) ale poczekam jak napiszesz recenzję co o nim myślisz i czy polecasz ;p kwiatuszki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wspaniałości wygrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej :)
    To ja się jeszcze zgłoszę do rozdania, bo w końcu zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek lakieru a kwiatuszki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że kolejne opakowanie tego balsamu z Evitte ci się trafiło ;) Ja miałam do czynienia z golden rose i muszę powiedzieć, że to są moje ulubione lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :) Czekam na recenzję Balsamu do ujędrnienia biustu :) Jestem ciekawa, czy coś pomaga :) Śliczne kwiatuszki :)) Dobrze widzę, że w bukieciku są piwonie? :) Uwielbiam ich zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę wygrałaś same cudności :)
    Gratuluję
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i na pewno sobie kupię jakiś kolorek od Lovely skoro mówisz, że są warte uwagi a wygraniej Ci bardzo gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ught ! Wiesz co ? :D Jak Ty to robisz,że ciągle wygrywasz ? :)

    Nic nie miałam z tych cudeniek , które pokazujesz, ale zapowiada się ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. serum do biustu używam już jakiś czas w celu ujędrnienia i jestem zadowolona nawet, ale jeśli chodzi o ten tusz to widziałam parę recenzji na nie, niestety:( ale może Tobie będzie służył, bo masz piękne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wygranej :)
    Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie oddam! ;*

    Ty to masz Kochana szczęście! zazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń
  20. ale swietne nagrody! ;) gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję wygranej ;) Miłego korzystania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uzywam aktualnie tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pożycz mi trochę szczęścia :):):*

    OdpowiedzUsuń
  25. GRATULUJĘ :)
    pazurki mają piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne paznokcie i kwiatki :) !
    a w bajki też nie wierze i w to że ten kosmetyk powiększy piersi o 2 rozmiary, ja jednak mimo młodego wieku ostatnio zauważyłam rozstępy na piersiach i muszę się za to wciąć jak najszybciej :)
    milego dłuuugiego weekendu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ah, dziekuje za bukiecik, nie trzeba bylo :* :*

    nie znam zadnego z Twoich lupow kosmetycznych, ale wygranej bardzo bardzo gratuluje :) cos mi sie zdaje, ze juz pewnie powoli nie masz gdzie tego calego zbiorowiska trzymac :P
    a pazurki wyszly de lux :D

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię lakiery z Lovely, Twój jest świetny ♥♥
    gratuluję wygranej! same śliczności :))
    kwiatuszki przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Lakiery z Golden rose są świetne i trwałe także Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! chciałam Cię poinformować, że miałam problem z blogiem, który zaginął i zaczynam od zera. Informacje pod nowym adresem :-( Zapraszam pod nowy adres: http://lycaona.blogspot.com/ (dawniej crocodylla)

    OdpowiedzUsuń
  31. To tak samo jak ja :D Cały kwiecień oszczędzałam tak więc w czerwcu zaszaleje :D

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja mam ochotę na Astora , czaiłam się na niego już od dawna a teraz będzie świetna okazja : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupię ten tusz w rossmanie na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pod, którym postem zgłaszać się do Twojego rozdania?:) możesz podać linka?:) i zapraszam również do mnie- szykuje się rozdanie (kosmetyki VERSACE) :))

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny lakier i gratuluje kolejnej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje wygranej:) bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. na Twoich paznokciach każdy lakier będzie świetnie wyglądał:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wygrana:):) Niech Ci służą:) Też nie miałam styczności z tymi lakierkami z Vipery - jestem ciekawa ich jakości:)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj ale ci zazdroszczę tej wygranej. Lakierek też śliczny

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne te kwiaty :) Ja właśnie z dziesięć minut temu wróciłam z ogrodu z takimi samymi różowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam maseczkę z Avon, ale taką przeciwko wągrom, ale to chyba widziałaś tą recenzję?

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak przetestujesz to napisz recenzję tej maskary. Jestem bardzo jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyznam się, że z niecierpliwością czekam na wyniki, gratuluje kolejnej wygranej:0 JA dziś też sobie sprawiłam kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ Ty masz rękę do tych ROZDAŃ,zostaje mi tylko serdecznie GRATULOWAĆ:)Czekam na wyniki Twojego rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  45. dziś wysłałam paczuszkę, mam nadzieję że szybko dojdzie do Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapraszam Cię na mojego bloga na moje pierwsze rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. nie miałam niestety żadnego z tych produktów, ale jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą.
    ależ ty masz szczęście w tych konkursach, no ;) gratuluję świetnej wygranej ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję wygranej oraz bardzo korzystnej wymiany :) Z Eveline miałam kiedyś serum modelujące brzuch i pośladki- fajny efekt chłodzenia był po nim :) Piękne kwiatuszki rosną na Twojej działce!:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam maseczkę błotną :) Fajnie odświeża ale raczej rzadko jej używam bo mi jest trochę nie poręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam lakier Lovely i również jestem zadowolona.

    Ty to masz szczęście, super rzeczy wygrałas. Ja paczkę do Ciebie wyśle dopiero w piątek bo się zgapilam, chciałam to zrobić jutro a przecież jutro święto dlatego w piątek polecę na pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem bardzo ciekawa tego nowego tuszu MYN:)

    OdpowiedzUsuń
  52. wiem, że sa kochana ale dziękuję za info :*** spotykam Sweet Secret też w rossmanie ale zawsze mają tylko 3 zapachy, wszedzie. A o nowościach można śnic :P czyli nie ma szans na banana albo kawę :( dlatego wole zamowic z allegro :) a na pierwszy balsam farmony truflowy natrafilam w jakims markecie i wziełam przypadkowo :)
    kochana gratuluje cudnej wygranej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. używam od dawna to serum do biustu z eveline i jestem zadowolona, szału nie robi ale lepszego nie znalazłam w tak przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana dodałam Cię do blogrolla ;D Czy w ten sposób zwiększyłam ciut szanse na wygraną .? :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Ile pięknych rzeczy, zazdroszcze i nawet nie wiem od czego zacząć komentarz <3

    prezent który wygrałas jest wspaniały, mam nadzieje że bedziesz go z czasem recenzowac ;) kolorek paznokci jest totalnie słodki <3 ciekawa jestem tego kremu do biustu tez mam rozmiar D ;> a kwiatuszki są cudowne i najpiękniejsze z całego postu <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Tez mam Maybelline- Illegal Lenght i jest wspanialy:)

    OdpowiedzUsuń
  57. cieszę się że Ty się cieszysz moja kochana :* mam nadzieję, że wszystko będzie Ci dobrze służyć :)
    muszę kupić ten lakier na próbę, zawsze się bałam że będą bubelkowe :P no i oczywiście piękne kwiatuszki, przypominają mi laaaaatoooo :D którego ostatnio trochę brak :(

    OdpowiedzUsuń
  58. juz lubie Twojego bloga bo jestes moją imienniczką, hehe
    świetny kolor lakieru !

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny kolor lakieru :)

    http://fila-kaja-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. hmmm ja mam straszne problemy z opalaniem nawet maslo kakaowe mi nie pomaga na to :(( jej jak ci zaazdroszcz karnacjiii

    zapraszam do wspólnego obserwowania na fb + google:))

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥