piątek, 9 marca 2012

Rossmannowo ciąg dalszy :D Maska, deo,:) i mus z apteki ;) + rozdania

Dzień doberek w ten szary dzionek. ;) Chociaż u mnie przebijają się już jakieś promyczki słońca.

Na samym początku dziękuję za wszystkie życzenia babeczki ♥

Dziś wybrałam się do apteki po lek przeciwbólowy, bo chyba wychodzi mi ostatnia ósemka (ząb) i strasznie boli. Mi pomaga tylko Nurofen Ultima więc zakupiłam.

 Ale patrzę na ladzie w aptece leży Mus do ciała za 9,99. Pani zauważyła, że się przyglądam i powiedziała, że warto wziąć wypróbować bo sama miała i jest świetny. Ma tak piękne opakowanie, które samo mówiło "weź mnie" hehe. Jest to mus firmy Galanea Laboratories o zapachu Azjatyckiej trawy cytrynowej i śródziemnomorskiej lilii wodnej. Jego zadaniem jest nawilżać, odżywiać a zapach wprowadzić w dobry nastrój i zrelaksować ;) 
Powiem tak- zapach jest cudowny- jeszcze tak pięknego balsamu nie miałam. Rzeczywiście od razu mnie odprężył :) Konsystencja- nie twarda jak w masłach - taka własnie jak krem do ciasta , mus - świetnie się wchłania. Jak pierwszy raz powąchałam od razu chciałam polizać pachnie tak pysznie ;) Polecam- w Aptece Dbam o Zdrowie jest:) Ja kupiłam bo u mnie to tonami schodzi wszelkie balsamy, masła, kremy więc na bank się nie zmarnuje. Ale jest to mój zapachowy KWC od dziś ;) I gdy będę przygnębiona to się nim posmaruję zawsze zrobi się lepiej ;) 



Weszłam też do Rossmana po ściereczkę do kurzu. A tam na stoisku wyprzedażowym zaopatrzyłam się w 

Maskę do włosów Gliss Kur Satin Relax ( była jeszcze do włosów suchych) ale ja wzięłam tą do włosów puszących się na końcach. Ostatnio właśnie zaczęło mi się takie sianko robić na końcówkach mam nadzieję, że maseczka je ujarzmi. Jest to maska 1 minutowa - wygładzająca oraz regenerująca zarówno zewnątrz jak i wewnątrz włosa. Oby naprawiła to co zima podniszczyła. Oczywiście skusiła mnie cena bo z 18,99 na 7,99 ale i tak zamierzałam taki zakup zrobić tylko nie spodziewałam się, że tak tanio. Ślicznie pachnie ;)

I kupiłam jeszcze Mineralny antyperspirant Garniera z 12,89 na 5,19. Takich rzeczy nigdy za wiele a za tę ceną naprawdę szkoda było nie brać.  Nigdy nie miałam z tej serii więc jestem bardzo ciekawa go ;) 


A co u Was ?? Miałyście jakąś z tych rzeczy ? jakie są ??

Miłego dzionka słoneczka ♥♥

♥♥ Dagmara ♥♥

34 komentarze:

  1. ja z Glisskurow stosowalam juz wszystkie serie :D i jedyna, ktora moge polecic jest Asia Beauty (ten bezowy czy brazowy), reszta strasznie przetluszczala wlosy i, ze tak to ujme, "zapychala". polecam rowniez Dove do zniszczonych, moj nr 1, jesli chodzi o drogeryjne szampony =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam! Naprawdę garnier mineral kupiłaś za tak niską cenę? Miałaś szczęście! Ja mam maskę Gliss Kur do włosów suchych, tą żółtą, ale powiem szczerze, że jej używanie nie przynosi widocznych rezultatów na moich włosach:/ Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam ten antyperspirant z garniera, ale u mnie sie nie sprawdził..nie chronil wcale przed nieprzyjemnym zapachem...a szkoda bo miałam co do niego spore oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post i recenzja:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. daj znac czy sprawdzil się ten Gliss kur na twoich wlosach bo tez mam chrapkę na niego i nie wiem czy bedzie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam ale te 2 ostatnie ma moja koleżanka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maski z Gliss Kurra! :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda apetycznie :)
    szkoda, że nie mogę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej firmy dużo mialam kosmetyków jestem z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Także jestem zadowolona z garniera;) Wybrałam Cię do tagowania, u mnie dowiesz się wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam od znajomej fryzjerki, że wszystkie te maseczki 1-,5-, i 10-minutowe powinno się tak naprawdę trzymać pół godziny. Zawinąć włosy w ręcznik lub folię i trzymać ile wlezie, bo dopiero wtedy dają oczekiwany efekt :) Spróbowałam z moją (Timotei intensywna odbudowa) i widzę wyraźną poprawę :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Mialam z glis kura zolta i mnie nie zadowalala rozowa jest lepsza a szampony z tej seriuu bardzo lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten mus musi pachniec oblędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to nie miałam okazji tego czytać:) No, ale nic się nie stało:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten dezodorant i maske do wlosow, z obu rzeczy jestem zadowolona:) dodalam Cie do obserwowanych, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo, kiedyś trzeba wypróbować ;]
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem ciekawa tej maseczki z Gliss Kur, a promocja naprawdę świetna !!

    OdpowiedzUsuń
  18. really cute- love your blog dear!
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa Gliss Kur
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo widzę, że lubisz brać udział w rozdaniach ;) w takim razie zapraszam Cię do udziału w konkursie, w którym rozlosuję aż 5 markowych szczotek do modelowania włosów. ;)
    http://monalisamakeup.blogspot.com/2012/03/rozpoczynamy-wielki-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. żadnej z nich nie miałam, ale rzeczywiście opakowanie musu do ciała bardzo zachęcające:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię maski Gliss Kur, ale tej to jeszcze nigdy nie miała. Ciekawa jestem jej działania

    OdpowiedzUsuń
  23. wzajemnie :) w takim razie do usłyszenia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu w moim rossmanie nie ma tak znaczących przecen, ja się pytam?:O;/ wpadam na rozdania.Życzę miłego wieczorku:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Daj znać jak ten deo z Garniera, widziałam go na półkach nie raz, ale nie znam opinii na jego temat ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Daj znać jak ten deo z Garniera, widziałam go na półkach nie raz, ale nie znam opinii na jego temat ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę nad zakupem maski z Gliss Kur

    OdpowiedzUsuń
  28. o kurde ta maska z gliss kura za te cene :) zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Awww jak tu fajnieee ! Super blog,napewno bede zagladac czesciej!!!
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  30. mi 3 ósemki na raz rosną już chyba z rok :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w rozdaniach ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzieki bardzo za komentarz;) Ja z tego wszystkiego to mialam tylko mgielke truskawkowa;) swietna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥