niedziela, 18 marca 2012

Recenzja olejku do ciała + plus ciekawe rzeczy z katalogów Ori i Avon :D i prośba o radę ;)

Hej słoneczka :)

Kolejny piękny dzionek przed nami :)

Dziś mam dla Was recenzję:




Złocistego olejku mineralnego w sprayu z połyskującymi drobinkami :) Avon Skin So Soft 


Fajnie że na fotach uchwycił mi się jego błysk 


Tak więc kocham go w lato ;)


+pięknie błyszczy i rozświetla zwłaszcza opaloną skórę
+dobrze się rozprowadza, chwilkę odczekamy i się wchłonie
+zapach na początku wydaje się okropny ale później zmienia się na nawet ładny
+nie zostawia tłustej warstwy
+ma złote drobinki :)
+jest tani ja dałam za niego 9,90
+bardzo wydajny psikam psikam i nie może ubyć :D
+ ma 150 ml więc raczej dużo


Ocena końcowa:


Dla mnie na lato nie zastąpiony- psikam się nim non stop i jestem pięknie ale nie nachalnie błyszcząca :D 



Ocena: 5+/6   odjęłam za ten zapach na początku
Czy kupię: Oczywiście :)






A jak już jestem przy tym olejku to pokażę Wam co mi się podoba w katalogach nowych :D





Więc tak w Oriflame:


Gąbka do nakładania produktów samoopalających - tak tak używam zwłaszcza przed latem jak się sama nie opalę jeszcze ;) a takie coś pomoże mam nadzieję ;)


Tusz wydaje się fajny:) Ma ktoś ??


Cienie- piękne kolory ah ah ;) fotę możecie powiększyć :)



Pomadka ależ mi się kolor podoba mmm :)

i Avon :

Kusząca nowość z reklamy :d Tusz do rzęs :)

Jest pachnąca strona ależ są cudowne :) je muszę mieć :D 

I na koniec pytanie - muszę pocieniować włosy bo długość 60 cm sprawia że są bardzo ciężkie i wiszą jak strąki ;/  i tak chciałabym to zrobić warstwami ale tak żeby całą głowę pocieniowała fryzjerka ale oni nigdy nie umieją zrozumieć i cieniują mi tylko boki a tył zostaje wiszący w dalszym ciągu ;/ jak jej to wytłumaczyć ??

Chciałabym pierwszą warstwę do brody drugą za ramiona i trzecią zostawić takiej długości jakiej mam ;) ale się boję bo nikt nigdy mnie nie rozumie ;/ ma ktoś tak pocieniowane ?? i jak tłumaczył fryzjerowi to :D

Macie coś z tych kosmetyków katalogowych i czy polecacie ??;) ale o fryzjera będę wdzięczna także za rady ;)

♠♣Miłej niedzieli♣♠

 ♥♥ Dagmara ♥♥

42 komentarze:

  1. z katalogu najfajniejszy tusz i perfum.Uwielbiam trzeć w katalogu i wąchać zapaszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kupię ten olejek na to lato :) już od dawna planuję :D
    a co do fryzjera, nie martw się ja mam identycznie, nigdy nie potrafią zrozumieć :P może jakieś zdjęcie z internetu pokaż albo coś? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co chyba masz rację przeszukam net i gazety ;)

      Usuń
  3. Ja miałam kiedyś z Avon ten różowy olejek, chyba z jedwabiem był i tak śmierdział alkoholem, że musiałam go wylać.

    A co do fryzury, to ja jak ostatnio się ścinałam to powiedziałam, że chcę mieć z tyłu z włosów trójkąt :D I nawet fryzjerka mnie zrozumiała, bo całkiem fajnie jej wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz po Twojej ocenie napewno kupimy ten złoty olejek:)SUPER!!
    dzięki za komnetarz:*
    Pozdrawiamy FashionGames

    OdpowiedzUsuń
  5. zamierzam kupić sobie ten olejek z avonu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;) Wpadnij do mnie i zapraszam do obserwacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko wydaje się fajne. ! <3
    tak tak wiosna w pełni !
    zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ostatnio faze na perfumy ! Kupuje je jak szalona :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  9. kupilam ostatnio kilka szminek z Avon i jestem naprawde pod wrazeniem jakosci :)

    p.s. moze znajdz w necie foto takiej wymarzonej fryzury, wydrukuj i pokaz fryzjerowi jak krowie na miedzy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny olejek! szukam czegoś takiego na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mama taki olejek tylko ze rozowy ;) tez uzywam go w lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki sam olejek, tylko, ze rozowy :) uwielbiam go uzywac w lato ;) swietnie wyglada na opalonym ciele ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych rzeczy to mam tylko lakier ale koloru czerwonego i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ten tusz z oriflame i muszę przyznać, ze jest całkiem dobry, fajnie pogrubia rzęsy. Zajrzyj na mojego bloga tam na każdym zdjęciu jestem nim pomalowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem Cię. Moja fryzjerka też rzadko kiedy wie, o co mi chodzi. Pokazuję jej zdjęcia i też nic. Spróbuj może łopatologicznie. Podobno to działa.

    OdpowiedzUsuń
  16. skusiłas mnie na ten olejek :D być może w niego zainwestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zlocisty olejk mialam bardzo fajny w zeczywistoscie jeszcze ladniej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny blog, obserwuje i zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiście fajny efekt daje ten spray z Avou może sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie jestem przekonana do avonowskich kosmetykow, ale ostatnio w biedronce zakupilam balsam z drobinkami, swietny bedzie na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tą mgiełkę ; )
    Ogólnie lubię kosmetyki z Avonu, mam ich myślę że dużo ; 3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten tusz z Ofifame jest super :-)

    Zapraszam do siebie:
    http://pieces-of-me-justyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie przepadam za kosmetykami avonu czy oriflame, więc niestety nie doradzę

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for stopping by sweetie! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ten olejek;) jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie kupuję w Avonie i Oriflame, jedynie z Avonu mam perfumy. A co do cieniowania nie pomogę, bo nie cieniuję włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety Ci nie pomoge bo sama tez nigdy nie wiem jak wytlumaczyc fryzjerce;D moze poprostu pokaz jej jakies zdjecie takiej fryzury:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie widziałam tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oj, niestety w sprawach fryzjerskich jestem kompletnym laikiem:(

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem konsultantką oriflame ale lubię bardzo avon : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam Cie do zabawy Tag: Muszę to mieć!. Szczegóły na http://stylezjia.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie sobie zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Również mam taki olejek :]
    Powiedz,że chcesz żeby pocieniowała ci w taki a'la trójkąt od najmocniej wycineniowanych do najmniej lub wgl.. czy coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie osobiscie roszeczke za tlusty. Bardzo fdajny blog pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥