wtorek, 20 marca 2012

Co nowego na paznokciach + Daguś recenzuje + tag

Witam moje kochane dziewczęta :)

Na początku podziękowanie za 95 obserwatorów i ponad 1500 wyświetleń :*
Cieszę się, że mój wkład w bloga jest doceniany i zawsze mam dużo komentarzy :)
Wkładam w to całe serducho ♥ i robię to nie tylko dla siebie ale i dla Was ♥

Dziś przeżyłam horror malując paznokcie :D Pierwszy lakier, który wybrałam po godzinie nie wysechł i się sam zmazał ;/ co to ma być ;/ nie powiem jaki bo antyreklam na razie nie robię

Drugim już mi się udało jest to Lakier do paznokci z firmy Divine Apollo Colour- kupiony za 2,50 w kiosku ;) kolor to taki Koral - bardzo go lubię ;) 

+ piękny kolor,
+wystarczą 2 warstwy na pokrycie
+świetnie się rozprowadza
+mała buteleczka 5 ml- więc nie wyschnie
+trwały- u mnie 5 dni przy czym wszystko robię np. pranie, gotowanie
+cena malutka
+łatwo się zmywa
+duża gama kolorów- szarości, beże, zielenie, czerwone dużo dużo serio
+ mam go ponad 8 miesięcy a nie wysechł w opakowaniu i nie zmienił konsystencji 




Ocena ogólna:

Jak najbardziej na plus i zamierzam kupić więcej- mam już 2 z tej serii. Tanie nie zawsze znaczy złe. Tutaj jest cudowne ;) Polecam z czystym sercem

Ocena- 6/6
Czy kupię ponownie?: Oczywiście 

Druga recenzja to:

Maseczka z Ziaji- Oczyszczająca

Jejku to co ona zrobiła z moją twarzą to marzenie;)

+ świetnie się rozprowadza
+ w trakcie 15 minutowego trzymania jej na twarzy - nic nie szczypie, nie piecze, nie spływa
+ kolor szary- śmiesznie wygląda na twarzy jak to maseczka :D
+polecana dla osób z cerą tłustą, trądzikową i mieszaną- ja mam tą ostatnią ;)
+matuje- na drugi dzień rano nie świeciłam się
+cera moja była oczyszczona, gładka, i miła w dotyku
+zniknęły drobne krostki
+ jeszcze nie miałam takiego dobrego produktu
+cena jest śmieszna 1,49 w Rossmannie

Ocena końcowa:

Polecam z czystym sumieniem- jest taka dobra, że aż w to nie wierzę :D Zregenerowała mi już za 1 razem cerę, która była troszkę poniszczona zimą.  Polecam wszystkim dziewczynom, które się świecą jak ja :D Jutro biegnę i kupuję zapas ;)

Ocena: 6/6
Czy kupię: Tak, tak, tak 

I trzecią rzeczą jest:


Krem do rąk rumiankowy z Isany;)

+ cudownie się wchłania
+zawiera ekstrakt z rumianka, który uwielbiam
+ładnie pachnie
+fajne opakowanie- świetnie się wydobywa
+ ale to co robi z moimi rękoma to bajka- nawilża, sprawia, że są mięciutkie i wypielęgnowane
+a ich gładkość rano jest cudowna 
+jak go nałożę na dłonie to czuję, że coś z nimi dobrego robi ;)
+cena to 3,19 w Rossmannie

Ocena ogólna:

Mi krem poleciłam mama, bo kiedyś do jej pracy kupiła go koleżanka. A że moja mama dużo robi w rękawiczkach gumowych to miała dłonie wysuszone i mówiła, że świetnie nawilżył. I miała rację- ten krem będzie stałym bywalcem w moim domku ;) Jest najlepszym jaki miałam do rąk.  Po raz kolejny nie zawiodłam się na Isanie- niedługo recenzja masła ;) 

Ocena: 6/6 
Czy kupię ponownie : O taaaak ;)

Tak więc dzisiejsze rzeczy mogę Wam polecić skarby ;)

Dostałam też fajny tag od mojej kochanej : http://bloggerdorota.blogspot.com/

Tag: Moja makijażowa historia ;) 

Musimy odpowiedzieć na 10 fajnych pytań o naszym makijażu ;)




1. W jakim byłaś wieku gdy zaczęłaś się malować?

♣Hmm rzęsy zaczęłam malować w 1 klasie liceum a pełny makijaż to chyba na 2 roku studiów zaczęłam wykonywać- tak czy inaczej mocniej maluję się już 5 lat :)

2. Jak to się stało, że zainteresowałaś się makijażem

♣Zobaczyłam piękne zdjęcia z młodości mojej mamusi kochanej ♥ ślicznie umalowanej i stwierdziłam, że też tak chcę :D 

3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?
Ojej ;)
Makijaż
-podkłady : Lirene i BB Creme Garniera
-oczy tusze: Maybelline, Rimmel, Avon, Oriflame
-oczy kredki: Vipera
-oczy cienie: tutaj różnie
-usta pomadki: sensique
-włosy farby: na dzień dzisiejszy Garniere 

4. Co znaczy dla Ciebie makijaż?
♣ Dla mnie to na pewno poprawienie sobie humoru ale też małe dzieło sztuki. Uwielbiam się malować i chyba tak zostanie ;) 

5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko i wyłącznie 4 produkty, to jakie by to były?
♣Tusz do rzęs, pomadka, podkład i puder 

6. Co najbardziej lubisz w makijażu?
♣ To, że możemy ukryć co nieco czyli np jakieś krosteczki itp 

7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
♣ Powiem tak ja szansę daję i tym i tym ponieważ ciągle czegoś próbuję . Dla mnie tanie nie znaczy złe bo jest dużo bardzo dobrych produktów a tanich ;) Tak samo jest z drogimi rzeczami - mogą być dobre ale mogą się też okazać złe jak wszystko ;)

8. Jaką radę dałabyś początkującym?
♣ Dobrze dobierajcie kosmetyki- nie kładźcie na siebie wielkiej warstwy podkładu i pudru, nie malujcie powiek na czarno :D 

9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?
 ♣ Nigdy nie zrozumiem całej powieki wymalowanej na czarno- znaczy oka dookoła ;/ nie podoba mi się i już ;) 

10. Co myślisz o makijażowej społeczności na bloggerze?
Uwielbiam oglądać recenzje kosmetyków, makijaże- od dziewczyn można się wiele nauczyć. Lubię im pisać komentarze ;) Mam nadzieję, że mnie też lubią :D 

Taguję :


I każdą osóbkę, której ten nowy tag się podoba ;) 

A miałyście może któryś z recenzowanych produktów?? C o nich sądzicie ;) 

Jak widać zmieniłam troszkę wygląd- po lewo dałam licznik, kalendarz i wizytówkę a po prawo jest słodki misiek :D

♥Miłego dzionka♥

Niedługo recenzje: Masła z Isany, Bazy pod cienie z Joko Virtual oraz tuszu z Oriflame- Wonder ;) 

♥♥ Dagmara ♥♥


45 komentarzy:

  1. musze sobie zakupic tą maseczke, widizalam ją ostatni ow sklepie zielarskim gdy kupowalam pokrzywe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj piekne masz paznokietki i fajna ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to też nie wiem co się z tymi lakierami dzieje! Ostatnio ponad godzinę machałam rękami, żeby lakier wysechł no i psikus.. Dotknęłam czegoś i się roztarł! :/

    A lakiery bardzo lubię z firmy Vollare, kosztują 2 zł i są świetne!
    I chyba się oTAGuję w tym tagu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz śliczne paznokcie:) a co do maseczki ziaji, to muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczki z zaji są super :D uwielbiam wszystkie rodzaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje ze bedziesz zadowolona z tuszu Oriflame, lubie go :)

    chetnie wyprobuje maseczki z ziaji,musze sie szybciutko wybrac do rossmanna i sprawdzic na mojej buzce jak dzialaja i czy je polubi

    sciskam mocniutko
    dziekuje za mile slowa u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję osiągnęć:)

    Piękny kolor lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że nie płacisz. ;D
    To jest w ramach współpracy. ;pp
    Nie ma się więc czym przejmować. ;]]
    Trzymam kciuki, żeby Ci się udało.;**

    OdpowiedzUsuń
  9. To się cieszę.;D
    I Gratuluję.;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tak, że lakier mi zamarzł:D
    Musiało to być dziwnę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz śliczne pazurki ! :) naturalne ? zapraszam do mnie i zachęcam do kliknięcia w ankiecie, która bardzo mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękne pazurki ! Uwielbiam Twoje recenzje kochana ! chce więcej i więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej polubiłam błyszczyki i cienie do powiek. ;p
    Już nie długo napiszę recenzję na blogu.;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor tego lakieru;) A misio rzeczywiscie sliczny tylko mnie troche w czytaniu rozprasza:D

    OdpowiedzUsuń
  15. o ciekawy ten krem do rąk z rossmanna, uwielbiam rumianek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzeki za komentarz u mnie ;) zapraszam czesciej, a tak wgl fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gatuluje takich efektów:)
    masz ładny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ladny kolor lakieru i masz sliczne i zadbane paznokcie, sama musze sie za swoje zabrac, bo nie ma sie czym chwalic :P
    kupilam sobie te odzywke z Eveline 8w1, probowalas? podobno dziala cuda, poki co to moj drugi dzien i jestem w szoku, juz po pierwszej aplikacji poprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor lakieru ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog! :) Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny kolor lakieru;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze, te telefony to chyba maja wszyscy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor na pazurkach Cudowny!A maseczkę musze sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz śliczne paznokcie :) i fajny ten kolor lakieru ;)
    późno się zaczęłaś malować ale to dobrze, dłużej młoda będziesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja w sumie ulubiona maseczka :)) Uwielbiam ją ! :))
    Pozdrawiam. Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. takiego koloru nie mam w swoich zbiorach :D
    ___
    cieniowałam włosy odkąd pamiętam, a od ostatniego cieniowania tak smętnie wisiały :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor lakieru świetny !

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju uwielbiam tą maseczkę ! Best Ever ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zdecydowałam sie na różowe, jednak wczoraj wykupili mi mój rozmiar..mam nadzieje,że bd dostawa >.<

    dziękuje za komentarz,oraz zapraszam do siebie jak najczęściej i zachęcam do komentowania :) LOOK-TOOK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. ale jakie ladne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też będę zaglądać ;) posiadam kapciochy z biedronki żółte ;). dodaje kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Oprócz lakierów dostałam również puder w kamieniu, błyszczyki i cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lakier wyglada bardzo interesujaco, dziekuje za odwiedziny i komentarz :* Co do reszty produktow, mam nadzieje ze co nie co uda mi sie z czasem przetestowac, z Ziaji kocham krem do rak Kozie Mleko, jest swietny - pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Maseczkę z Ziaji muszę wypróbować ponieważ co raz czytam o nich bardzo dobre recenzje. Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja co jakiś czas robię ;) Jeszcze nie wyrobiłam sobie takich 'nawyków' ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. Love the nail varnish! I am following you :) I got a giveaway at my blog and would love you to enter! Kisses! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuje kochana za otagowanie :) odpowiem w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję ci słoneczko :*:*

    OdpowiedzUsuń

Hej ;) odwiedzam każdego kto zostawi mi komentarz ;)
Nie zostawiajcie tzw. "tylko reklamy" ja piszę posty i jest to moja praca więc napisz coś a nie tylko reklamujesz...
Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane więc się nawet nie wysilaj - jeśli Ci się nie podoba ok szanuję to ale idź się wyżyj gdzie indziej :)

Jeśli Ci się tu podoba zaobserwuj a odwdzięczę Ci się tym samym :)

Dziękuję za uwagę :* ♥